Icerige atla
Extraloob

Güzin Abla | Dert ortağınız <

· 320 Replies · 55K views Pinned · Page 11 / 16
Replies
C
Continuum ⭐ 18y
#201
@Mike Shinoda
8 Temmuz 1833'de rusya ileydi galiba ?
S
SnowFlake ⭐ 18y
#202

Hünkar İskelesi antlaşmasının tarihini söyle nan 😁

zuahahaha 😁 ezber kabiliyeti olmayanlar da sözelci olamaz kuzuuuum 😜
8 Temmuz 1833

gugıl amcadan gelsin: yuğtup osman baydemir arama sonuçları makara: nese: 😁
M
Mike Shinoda OP ⭐ 19y
#203

Hünkar İskelesi antlaşmasının tarihini söyle nan 😁

zuahahaha 😁 ezber kabiliyeti olmayanlar da sözelci olamaz kuzuuuum 😜
8 Temmuz 1833

gugıl amcadan gelsin: yuğtup osman baydemir arama sonuçları makara: nese: 😁


goççum hülyaa 😁
A
Arcadia ⭐ 17y
#204
gugıl da o kadar genel kültür yok ben doğutan hünkar lı doğmuşum 😜
M
Mike Shinoda OP ⭐ 19y
#205
gugıl da o kadar genel kültür yok ben doğutan hünkar lı doğmuşum :P

Doğuştan kimyager doğaydın da ağlanmayaydın burda artiz 😜
A
Arcadia ⭐ 17y
#206
artiz mi ne artizi ? artiz ne ara la bazarda 😆
Mopneet
Mopneet ⭐ 18y
#207
Sevgilim, ben ve onun eski sevgilisi aynı sınıftayız.
Sevgilim benle çıkarken bu çocukla öpüştü. O kadar seviyordum ki ayrılmadım, gelip özür diledi, tamamen isteksiz oalrak olduğunu vs. söyledi. Şimdi ondan o çocukla görüşmesini istemediğimi söylüyorum. Olmaz diyor. Biz artık sadece arkadaşız, ona güveniyorum falan.
Biraz düşündüm ve onsuz yaşayabileceğimi anladım. Ama gene de onu seviyorum.
Sizce ayrılmalı mıyım ayrılmamalı mıyım? 🙄
M
Mike Shinoda OP ⭐ 19y
#208
Sevgilim, ben ve onun eski sevgilisi aynı sınıftayız.
Sevgilim benle çıkarken bu çocukla öpüştü. O kadar seviyordum ki ayrılmadım, gelip özür diledi, tamamen isteksiz oalrak olduğunu vs. söyledi. Şimdi ondan o çocukla görüşmesini istemediğimi söylüyorum. Olmaz diyor. Biz artık sadece arkadaşız, ona güveniyorum falan.
Biraz düşündüm ve onsuz yaşayabileceğimi anladım. Ama gene de onu seviyorum.
Sizce ayrılmalı mıyım ayrılmamalı mıyım? 🙄

Ayrılmazsan ileride daha kötüsünü yaşarsın diye düşünüyorum.
S
SnowFlake ⭐ 18y
#209

Hünkar İskelesi antlaşmasının tarihini söyle nan 😁

zuahahaha 😁 ezber kabiliyeti olmayanlar da sözelci olamaz kuzuuuum 😜
8 Temmuz 1833

gugıl amcadan gelsin: yuğtup osman baydemir arama sonuçları makara: nese: 😁


goççum hülyaa 😁

vuruyor gol oluyooor 😜
Sevgilim, ben ve onun eski sevgilisi aynı sınıftayız.
Sevgilim benle çıkarken bu çocukla öpüştü. O kadar seviyordum ki ayrılmadım, gelip özür diledi, tamamen isteksiz oalrak olduğunu vs. söyledi. Şimdi ondan o çocukla görüşmesini istemediğimi söylüyorum. Olmaz diyor. Biz artık sadece arkadaşız, ona güveniyorum falan.
Biraz düşündüm ve onsuz yaşayabileceğimi anladım. Ama gene de onu seviyorum.
Sizce ayrılmalı mıyım ayrılmamalı mıyım? 🙄

Sana güveniyorum istediğinle görüş ama aynı şey bir daha olursa beni kaybedersin de. Seni seviyorsa kendisi soğuyacak o çocuktan zaten. Ayrılma boyutuna getirecek kadar tartışmayın böyle geçmiş meselelerini kapayın unutun gitsin. Ayrıca herkes "onsuz" yaşayabilir zaman her şeyi-herkesi unutturur 🤝
Mopneet
Mopneet ⭐ 18y
#210
Sevgilim, ben ve onun eski sevgilisi aynı sınıftayız.
Sevgilim benle çıkarken bu çocukla öpüştü. O kadar seviyordum ki ayrılmadım, gelip özür diledi, tamamen isteksiz oalrak olduğunu vs. söyledi. Şimdi ondan o çocukla görüşmesini istemediğimi söylüyorum. Olmaz diyor. Biz artık sadece arkadaşız, ona güveniyorum falan.
Biraz düşündüm ve onsuz yaşayabileceğimi anladım. Ama gene de onu seviyorum.
Sizce ayrılmalı mıyım ayrılmamalı mıyım? 🙄

Ayrılmazsan ileride daha kötüsünü yaşarsın diye düşünüyorum.

Haklısın, bence de daha kötüsü olabilir. 🤔 :!!&%&!
SF'nin görüşünü merak ediyorum. 🙄
Mopneet
Mopneet ⭐ 18y
#211
Sevgilim, ben ve onun eski sevgilisi aynı sınıftayız.
Sevgilim benle çıkarken bu çocukla öpüştü. O kadar seviyordum ki ayrılmadım, gelip özür diledi, tamamen isteksiz oalrak olduğunu vs. söyledi. Şimdi ondan o çocukla görüşmesini istemediğimi söylüyorum. Olmaz diyor. Biz artık sadece arkadaşız, ona güveniyorum falan.
Biraz düşündüm ve onsuz yaşayabileceğimi anladım. Ama gene de onu seviyorum.
Sizce ayrılmalı mıyım ayrılmamalı mıyım? 🙄

Sana güveniyorum istediğinle görüş ama aynı şey bir daha olursa beni kaybedersin de. Seni seviyorsa kendisi soğuyacak o çocuktan zaten. Ayrılma boyutuna getirecek kadar tartışmayın böyle geçmiş meselelerini kapayın unutun gitsin. Ayrıca herkes "onsuz" yaşayabilir zaman her şeyi-herkesi unutturur 🤝

Ya soğumaz ve onla görüşmeye devam ederse? Şu anki durumlarına bakılırsa yakında dost olacaklar. 🙄
S
SnowFlake ⭐ 18y
#212
Sevgilim, ben ve onun eski sevgilisi aynı sınıftayız.
Sevgilim benle çıkarken bu çocukla öpüştü. O kadar seviyordum ki ayrılmadım, gelip özür diledi, tamamen isteksiz oalrak olduğunu vs. söyledi. Şimdi ondan o çocukla görüşmesini istemediğimi söylüyorum. Olmaz diyor. Biz artık sadece arkadaşız, ona güveniyorum falan.
Biraz düşündüm ve onsuz yaşayabileceğimi anladım. Ama gene de onu seviyorum.
Sizce ayrılmalı mıyım ayrılmamalı mıyım? 🙄

Sana güveniyorum istediğinle görüş ama aynı şey bir daha olursa beni kaybedersin de. Seni seviyorsa kendisi soğuyacak o çocuktan zaten. Ayrılma boyutuna getirecek kadar tartışmayın böyle geçmiş meselelerini kapayın unutun gitsin. Ayrıca herkes "onsuz" yaşayabilir zaman her şeyi-herkesi unutturur 🤝

Ya soğumaz ve onla görüşmeye devam ederse? Şu anki durumlarına bakılırsa yakında dost olacaklar. 🙄

İstemediğin bir durum yaşamadığın sürece arkadaş kalmalarına izin ver sonra sen beni kısıtlayamazsın diye ayrılmaya kadar gider bu sefer senden soğur.. ses çıkarma dışardan izle rahatsız olursan belirt durumu mantıklı bir savunma yapamazsa bitir ilişkiyi ilk sevgilin de değil son sevgilin de olmayacak üzme kendini boşa 🍿
Windy
Windy ⭐ 19y
#213
Sevgilim, ben ve onun eski sevgilisi aynı sınıftayız.
Sevgilim benle çıkarken bu çocukla öpüştü. O kadar seviyordum ki ayrılmadım, gelip özür diledi, tamamen isteksiz oalrak olduğunu vs. söyledi. Şimdi ondan o çocukla görüşmesini istemediğimi söylüyorum. Olmaz diyor. Biz artık sadece arkadaşız, ona güveniyorum falan.
Biraz düşündüm ve onsuz yaşayabileceğimi anladım. Ama gene de onu seviyorum.
Sizce ayrılmalı mıyım ayrılmamalı mıyım? 🙄

Sana güveniyorum istediğinle görüş ama aynı şey bir daha olursa beni kaybedersin de. Seni seviyorsa kendisi soğuyacak o çocuktan zaten. Ayrılma boyutuna getirecek kadar tartışmayın böyle geçmiş meselelerini kapayın unutun gitsin. Ayrıca herkes "onsuz" yaşayabilir zaman her şeyi-herkesi unutturur 🤝

Ya soğumaz ve onla görüşmeye devam ederse? Şu anki durumlarına bakılırsa yakında dost olacaklar. 🙄


ayrıl ve kendine başka hatun yap derim cool2:
M
Mike Shinoda OP ⭐ 19y
#214


ayrıl ve kendine başka hatun yap derim cool2:


Hatun demeyin şu kızlara yaa çöp muamelesi yapıomuşsunuz gibi oluyor sin: 😁 ben sevdiceğime hayatta hatun diyememm 😆 😆 😆
Z
Zeratul ⭐ 18y
#215
hatun ve sevdiğin kız arasındaki bağlam tamamen farklıdır ^^

hatun dan kasıt , tek seferlik derler ya hani bağlanmayacağın sadece vakit geçireceğin falan filan 🍺
M
Mike Shinoda OP ⭐ 19y
#216
hatun ve sevdiğin kız arasındaki bağlam tamamen farklıdır ^^

hatun dan kasıt , tek seferlik derler ya hani bağlanmayacağın sadece vakit geçireceğin falan filan 🍺

hah işte siz öyle hatun deyince hepsine aynı gözle bahıyonuzmuş gibi algılıyorum ben bi denem aklıma geliyo ne alaka lan moduna geçiyorum 😁
Z
Zeratul ⭐ 18y
#217
ahhaha sevgilime bazen şaka yaparım senı bırakıp şu hatunu alıcam diye kovalar durur beni okulda 😈 hatun candır,keyifdir , tadılması farzdır , yeri geldiğindede şakadır hacım 🎅
C
Crisis ⭐ 19y
#218
Sevgilim, ben ve onun eski sevgilisi aynı sınıftayız.
Sevgilim benle çıkarken bu çocukla öpüştü. O kadar seviyordum ki ayrılmadım, gelip özür diledi, tamamen isteksiz oalrak olduğunu vs. söyledi. Şimdi ondan o çocukla görüşmesini istemediğimi söylüyorum. Olmaz diyor. Biz artık sadece arkadaşız, ona güveniyorum falan.
Biraz düşündüm ve onsuz yaşayabileceğimi anladım. Ama gene de onu seviyorum.
Sizce ayrılmalı mıyım ayrılmamalı mıyım? 🙄

Sana güveniyorum istediğinle görüş ama aynı şey bir daha olursa beni kaybedersin de. Seni seviyorsa kendisi soğuyacak o çocuktan zaten. Ayrılma boyutuna getirecek kadar tartışmayın böyle geçmiş meselelerini kapayın unutun gitsin. Ayrıca herkes "onsuz" yaşayabilir zaman her şeyi-herkesi unutturur 🤝

Ya soğumaz ve onla görüşmeye devam ederse? Şu anki durumlarına bakılırsa yakında dost olacaklar. 🙄

Az kaşardan tost,Çok kaşardan dost olmaz.Bir kere yapdıgını görmüssün icinde kurt var su an,ve icinden ayrılmak geliyor.AMA yapma,ayrılma.Baktın bir kere daha böyle birsey yaptı ver odunu yansın cool2:
S
SnowFlake ⭐ 18y
#219
hatun ve sevdiğin kız arasındaki bağlam tamamen farklıdır ^^

hatun dan kasıt , tek seferlik derler ya hani bağlanmayacağın sadece vakit geçireceğin falan filan 🍺

hah işte siz öyle hatun deyince hepsine aynı gözle bahıyonuzmuş gibi algılıyorum ben bi denem aklıma geliyo ne alaka lan moduna geçiyorum 😁

bakmayın siz ona çok aşık ne dediğini bilmiyor uşaklıgil 😜 😁
M
Mike Shinoda OP ⭐ 19y
#220
hatun ve sevdiğin kız arasındaki bağlam tamamen farklıdır ^^

hatun dan kasıt , tek seferlik derler ya hani bağlanmayacağın sadece vakit geçireceğin falan filan 🍺

hah işte siz öyle hatun deyince hepsine aynı gözle bahıyonuzmuş gibi algılıyorum ben bi denem aklıma geliyo ne alaka lan moduna geçiyorum 😁

bakmayın siz ona çok aşık ne dediğini bilmiyor uşaklıgil 😜 😁

sin: 😁

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: