Icerige atla
Extraloob

GSM OPERATORLERİNDE BÜYÜK BİR AÇIK !

· 58 Yanıt · 14K görüntüleme · Sayfa 3 / 3
Yanıtlar
E
Extrovert ⭐ 18y
#41
-4.84tl var ama sanırım konusma surem bitmiş sadece gelen aramalara cevap verebiliyorum
turkcell aveadada 8tl var yararlanamıcaz 😞
C
Crisis ⭐ 19y
#42
-5.90 tl (-29da idi 😁)bilerek 3 haftadır yüklemiyodum kontörler yalan olcak diye iyiki yüklememisim..Parca kontör olarak 10 tl ye 32 kontör veriyolardı >.<
J
JetHomme ⭐ 19y
#43
-5.98 😆 Turkcell 30tllik attırayımda. 30tl bedava versin 😆
C
Crisis ⭐ 19y
#44
-5.98 😆 Turkcell 30tllik attırayımda. 30tl bedava versin 😆

Artık beles para gelcek,TL olarak duyunca adamın hosuna gidiyor.Kontörde hic bir etki yaratmıyodu.. 😁 makara:
J
JetHomme ⭐ 19y
#45
2 kontöre 15dk konuşuyorduk. Şimdi bu tarife geçerli olacakmı ?
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#46
açık halen devam ediyor mu 😜
A
aids ⭐ 19y
#47
yok 1 saat bile sürmedi 😞
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#48
tühh kaçırdık fırsatı makara:
C
Crisis ⭐ 19y
#49
tühh kaçırdık fırsatı makara:

Sabahda devam etseydi tüm sülaleyi arıcakdım,1-2 saatte kapattı adiler 😁 makara: makara:
E
emre021 ⭐ 16y
#50
bende 8500 sms vardı Bugun baktım 10985 sms :))
B
brkcbbr ⭐ 18y
#51
Bütün operatörlerden 1 nisan şakası yok öle bişi kontöre devam




















1 nisann 😁 😁
K
#52
$upersın hajı !!
I
invaders ⭐ 18y
#53
Sms paketlerinde sorun var herkesin sms hakkı arttı arkadaş msj attıkdan sonra 10.000 sms paketinizde 10.243 msj hakkınız kaldı yazıyordu bugun 😆
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#54
Sms paketlerinde sorun var herkesin sms hakkı arttı arkadaş msj attıkdan sonra 10.000 sms paketinizde 10.243 msj hakkınız kaldı yazıyordu bugun 😆



şaşırdılar iyice şaşırdılar 😁
G
ghost12 ⭐ 17y
#55
ya bu 30 tl lik alana 30 tl,50 tl ye 50 tl bedava kampanyası var.İyi güzelde acaba bu bedava tl ler TurkcellMobilÖdeme de çalışırmı(Beleşten alışveriş yani :D)Bunu çözemedim yardım edebilecek varmı 😘
C
Cooper ⭐ 16y
#56
1 Nisan 00.00 den itibaren kız arkadaşımla 5 6 ya kadar konuştum -30 kontürüm bulunurken daral: makara:
E
eLempTRa ⭐ 18y
#57
1 gün global.


Lanet olsun bizde faturalı hatlarda ayda 300 TL fatura ödeyelim daral:

hacım 300 de ıyı bn 500 600 oduyorum 😞
The47
The47 ⭐ 18y
#58
umarım bunlar kayıt altında tutulmuyordur..

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: