-4.84tl var ama sanırım konusma surem bitmiş sadece gelen aramalara cevap verebiliyorum
turkcell aveadada 8tl var yararlanamıcaz 😞
GSM OPERATORLERİNDE BÜYÜK BİR AÇIK !
· 58 Yanıt · 14K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 3 / 3
Yanıtlar
-5.90 tl (-29da idi 😁)bilerek 3 haftadır yüklemiyodum kontörler yalan olcak diye iyiki yüklememisim..Parca kontör olarak 10 tl ye 32 kontör veriyolardı >.<
-5.98 😆 Turkcell 30tllik attırayımda. 30tl bedava versin 😆
-5.98 😆 Turkcell 30tllik attırayımda. 30tl bedava versin 😆
Artık beles para gelcek,TL olarak duyunca adamın hosuna gidiyor.Kontörde hic bir etki yaratmıyodu.. 😁 makara:
2 kontöre 15dk konuşuyorduk. Şimdi bu tarife geçerli olacakmı ?
açık halen devam ediyor mu 😜
yok 1 saat bile sürmedi 😞
tühh kaçırdık fırsatı makara:
tühh kaçırdık fırsatı makara:
Sabahda devam etseydi tüm sülaleyi arıcakdım,1-2 saatte kapattı adiler 😁 makara: makara:
bende 8500 sms vardı Bugun baktım 10985 sms :))
Bütün operatörlerden 1 nisan şakası yok öle bişi kontöre devam
1 nisann 😁 😁
1 nisann 😁 😁
K
KiLLDooMsDay
⭐ 16y
$upersın hajı !!
Sms paketlerinde sorun var herkesin sms hakkı arttı arkadaş msj attıkdan sonra 10.000 sms paketinizde 10.243 msj hakkınız kaldı yazıyordu bugun 😆
Sms paketlerinde sorun var herkesin sms hakkı arttı arkadaş msj attıkdan sonra 10.000 sms paketinizde 10.243 msj hakkınız kaldı yazıyordu bugun 😆
şaşırdılar iyice şaşırdılar 😁
ya bu 30 tl lik alana 30 tl,50 tl ye 50 tl bedava kampanyası var.İyi güzelde acaba bu bedava tl ler TurkcellMobilÖdeme de çalışırmı(Beleşten alışveriş yani :D)Bunu çözemedim yardım edebilecek varmı 😘
1 Nisan 00.00 den itibaren kız arkadaşımla 5 6 ya kadar konuştum -30 kontürüm bulunurken daral: makara:
1 gün global.
Lanet olsun bizde faturalı hatlarda ayda 300 TL fatura ödeyelim daral:
hacım 300 de ıyı bn 500 600 oduyorum 😞
umarım bunlar kayıt altında tutulmuyordur..
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap