Icerige atla
Extraloob

GSM OPERATORLERİNDE BÜYÜK BİR AÇIK !

· 58 Yanıt · 14K görüntüleme · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
T
Titanyum-X ⭐ 17y
#21
Telsim de calısmıyor.
Toxicated
Toxicated ⭐ 18y
#22
asdasdasd sırf turkcellin bize zamanında aldırdıgı kontörlerin hesabını cıkartmak icin cep telefonumdan ev telefonunu aradım kendi kendime konusuyorum xD sabaha kadar acık bırakcam muhahahah xDDD


Cep telefonunu şarja tak bare de kapanmasın. 😁
EXL | SRO | İŞKOLİK
C
Crisis ⭐ 19y
#23
ben denedımncalısmıyr

Turkcell le denedim %1500 calısıyor.Yaklasık 15 dk dır ev telefonunu aradım acık bırakdım öyle hala calısıyo xD

@Toxi

Sarjı full dü 8 gün gidiyo sarjı xD
0
0sse.mp3 ⭐ 18y
#24
Konuyu da yanlış günde açtın inanmıyor len kimse bu ne 😁

+1 😁 😁
J
Jaysean OP ⭐ 18y
#25
Vodafonunki bitti sanırım, türksel hala çalışıyor.
C
Crisis ⭐ 19y
#26
Vodafonunki bitti sanırım, türksel hala çalışıyor.

Sabaha kadar bitmesede annemi arasam bari 😜 😈
I
IronHide ⭐ 16y
#27
ben denedımncalısmıyr

Turkcell le denedim %1500 calısıyor.Yaklasık 15 dk dır ev telefonunu aradım acık bırakdım öyle hala calısıyo xD

@Toxi

Sarjı full dü 8 gün gidiyo sarjı xD

Ekranı siyah yap 10 gün dayansız makara: 😁 😁
ps:Umarım o muhabbeti hatırlıyosundur makara: 😁 😁
C
Crisis ⭐ 19y
#28
ben denedımncalısmıyr

Turkcell le denedim %1500 calısıyor.Yaklasık 15 dk dır ev telefonunu aradım acık bırakdım öyle hala calısıyo xD

@Toxi

Sarjı full dü 8 gün gidiyo sarjı xD

Ekranı siyah yap 10 gün dayansız makara: 😁 😁
ps:Umarım o muhabbeti hatırlıyosundur makara: 😁 😁

Unutmam cünkü dogru birsey.Beyaz ısık daha cok enerji harcar ekranı beyazlatmak icin.Ama siyahın ısık yaymak gibi bir derdi yok.Ki zaten su anda telefonun ekranı siyah xD 😈 makara:
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#29
ohanness turkcell çalışıyor harbiden şaka gibi makara:
C
Crisis ⭐ 19y
#30
ohanness turkcell çalışıyor harbiden şaka gibi makara:

Okan abi cepten konusalımmı? Elin yorulmasın 😈 😜 makara: makara: makara:
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#31
ohanness turkcell çalışıyor harbiden şaka gibi makara:

Okan abi cepten konusalımmı? Elin yorulmasın 😈 😜 makara: makara: makara:




puahahhaaa çok kaliteli ve ince espriydi nese: 🙏
C
Crisis ⭐ 19y
#32
Turkcell de finish 🙄 🙄
I
istavroz ⭐ 17y
#33
nisan 1 xD
N
N0F3AR ⭐ 19y
#34
aynen arkadaslar su an bedavaya konusabiliyoruz gun boyunca bole sanırım
K
KissBerry ⭐ 17y
#35
-5 liram var acaba gene olur mu 😆
X
#36
çoktan düzeldi açık (: gece ukraynadaki arkadaşımla ve başka 4-5 arkadaşımla daha konuştum makara: makara:
P
Prisoners ⭐ 18y
#37
çalışmıyor daa 😈
K
KissBerry ⭐ 17y
#38
sabah o kadar kuruşum boşa gitti 😆
C
Crusade ⭐ 18y
#39
-3,52 Tl 😜
K
KissBerry ⭐ 17y
#40
sınır -5,64 😄 dikkat edin 😜

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: