T
Titanyum-X
⭐ 17y
Telsim de calısmıyor.
asdasdasd sırf turkcellin bize zamanında aldırdıgı kontörlerin hesabını cıkartmak icin cep telefonumdan ev telefonunu aradım kendi kendime konusuyorum xD sabaha kadar acık bırakcam muhahahah xDDD
ben denedımncalısmıyr
Konuyu da yanlış günde açtın inanmıyor len kimse bu ne 😁
Vodafonunki bitti sanırım, türksel hala çalışıyor.
ben denedımncalısmıyr
Turkcell le denedim %1500 calısıyor.Yaklasık 15 dk dır ev telefonunu aradım acık bırakdım öyle hala calısıyo xD
@Toxi
Sarjı full dü 8 gün gidiyo sarjı xD
ben denedımncalısmıyr
Turkcell le denedim %1500 calısıyor.Yaklasık 15 dk dır ev telefonunu aradım acık bırakdım öyle hala calısıyo xD
@Toxi
Sarjı full dü 8 gün gidiyo sarjı xD
Ekranı siyah yap 10 gün dayansız makara: 😁 😁
ps:Umarım o muhabbeti hatırlıyosundur makara: 😁 😁
ohanness turkcell çalışıyor harbiden şaka gibi makara:
ohanness turkcell çalışıyor harbiden şaka gibi makara:
Okan abi cepten konusalımmı? Elin yorulmasın 😈 😜 makara: makara: makara:
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap