Yardım taraftarı değilim tabikide . Onun yerine ülkemizde o kadar üniversite kazanıp harç parasını yatıramadıgı için okuyamayan insanlarımız var .. Bunlar üniversiteye girip okulunu bitirse ülkeye yararı olucak . Bugün haberlerde okudum üniversite harç parasını kazanmak için inşaatta çalışan bir genç inşaattan düşerek ölmüş -.-
çalışmadan olmaz yigen okumak istiyosan çalışıcan öyle diyorsin ki inşaatta çalışmak 2.sınıf vatandaş gibi çalışacak tabi eşşek gibi
