Icerige atla
Extraloob

''Gözyaşları Sel Olmasın Destek Çağrısı''

· 69 Replies · 6.5K views · Page 2 / 4
Replies
S
#21
Pakistan 5 Tl lik Yardım Yapıcağına Cebinden 5 TL Cıkarda Arka Sokağında Oturan Fakir İnsanlardan 1 nin Karnını Doyur Bizim Ülkemizde Her Kez TOK Bi Pakistan Ac Hemi Bırakın Pakistan Sms Yollamayıda Önce Cevrenizdeki Fakir İnsanların Karnını Doyurun


Her Zaman Bu Sözlerimin Arkasındayım Ve Bu Sözlerimin Doğru Olduğuna İnanıyorum

Bende yine tekrar ediyorum zamaninda pakistanlilar yardim etmiski Turkiye cumhuriyetinin kurulmasinda yardim etmisler sizler gibi kendilerine musluman olmamislar
Nina Ricci
Nina Ricci ⭐ 17y
#22
Bu yardımlara karşıyım arkadaş din kardeşiyiz diye istismar ediyorlar . Önce ülkemizdeki yardıma muhtaçlara el atsak ?


🙏
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#23
Bu yardımlara karşıyım arkadaş din kardeşiyiz diye istismar ediyorlar . Önce ülkemizdeki yardıma muhtaçlara el atsak ?



hatta kapı komşuna git 10 lira ver bimden alışveriş yap çok daha iyi 👍
S
#24
:D ziraat bankasını pakistan kurmuş 😄 ALLAH sizi napsın

Cahil cahil konusuyorsun ama bilgisiz odlugundan haberin yok,git arastir bakalim kurtulus savasinda kim yardim etmis musluman milletlerden bir tek pakistanlilardan yardim gelmistir.Yazman okuman yok heralde %100 eminim demedim galiba o yardimlarla ziraat bankasi kurulmustu demisim bankayin ismini hatirlamiyorum belki ama o pakistandan gelen yardimla bir turk bankasi kurulmustu
S
#25
Bu yardımlara karşıyım arkadaş din kardeşiyiz diye istismar ediyorlar . Önce ülkemizdeki yardıma muhtaçlara el atsak ?



hatta kapı komşuna git 10 lira ver bimden alışveriş yap çok daha iyi 👍

Seninde dedigin gibi abi onun bir evi var hic olmasa ama pakistanlilerin evi bile yok herseylerini kaybetmisler hemde 8milyon insan
K
KatilBamya ⭐ 16y
#26
Bu yardımlara karşıyım arkadaş din kardeşiyiz diye istismar ediyorlar . Önce ülkemizdeki yardıma muhtaçlara el atsak ?

Aynen katılıyorum bro.. Malesef ülkemizdede yardıma o kadar muhtaç kişi var ancak hepimiz ülkemizdekileri görmezden geliyoruz. Kendimize değil de başkalarına yardım etmek huyumuzda var galiba 🙄

Böyle bir zihniyetle kimseye yardım edemzsiniz baştan söyleyeyim çünkü her ülkede aç olan bir insan vardır avrupa vb. devletleri söylemeyin onda bile yoksul hatta aç tabaka vardır sadece gelişmiş devletlerin nüfus piramidinde bunların oranı düşüktür.
Ve ülkemizde açlıktan ölen insan çok yoktur heralde herkese Allaha şükür bir parça ekmek düşer oradaki insanalar açlıktan ölüyor.
Ufak bir yardım yapıyorum bende 😢
Ve çok bencilce acımasızca ne güzel diyoruz o yardım etmese bu yardım etmese Pakistanlılara kim yardım edecek ?
Bu istismar değil yardımdır sadakadır insanlara sadaka vermeyi çok görüyorsanız bu bizi ilgilendirmez yapacağın yardımın hesabı senin din istismarına değil Allah katındaki sevabına sayılacaktır.
Anlatıyoruz ama nereye sin:
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#27
Bu yardımlara karşıyım arkadaş din kardeşiyiz diye istismar ediyorlar . Önce ülkemizdeki yardıma muhtaçlara el atsak ?



hatta kapı komşuna git 10 lira ver bimden alışveriş yap çok daha iyi 👍

Seninde dedigin gibi abi onun bir evi var hic olmasa ama pakistanlilerin evi bile yok herseylerini kaybetmisler hemde 8milyon insan



önce annem babam ardından kardeşlerim ardından akrabam ardından komşum sonra mahallem sonra ilim sonra yurdum sonra ülkeler gelir komşularım fitremi bana ver diye beklerken ben bu insancıklara yardım edemem kimse kusura bakmasın paranın uyuşturucu ticaretinde mi kullanılacağı meçhul kadın-silah ticaretinde mi o hepten fail geçin kuzum önce yakın çevrem doysun bakalım.
M
#28
Bu yardımlara karşıyım arkadaş din kardeşiyiz diye istismar ediyorlar . Önce ülkemizdeki yardıma muhtaçlara el atsak ?

Serdar ortaç detected 😁
S
#29

önce annem babam ardından kardeşlerim ardından akrabam ardından komşum sonra mahallem sonra ilim sonra yurdum sonra ülkeler gelir komşularım fitremi bana ver diye beklerken ben bu insancıklara yardım edemem kimse kusura bakmasın paranın uyuşturucu ticaretinde mi kullanılacağı meçhul kadın-silah ticaretinde mi o hepten fail geçin kuzum önce yakın çevrem doysun bakalım.
Hepimiz yakin cevremize veriyoruz ama bu insanlar kurtulus savasinda yaptiklari yardimi unutmak olmaz onlarda ozaman bu dusuncede olsa belki Turk ordusu bazi muharebeleri kazanamiyacakti
R
RoyalFlash ⭐ 17y
#30
Bu yardımlara karşıyım arkadaş din kardeşiyiz diye istismar ediyorlar . Önce ülkemizdeki yardıma muhtaçlara el atsak ?

Serdar ortaç detected 😁


😄 ahahah
Rebellen
Rebellen ⭐ 17y
#31
Bu yardımlara karşıyım arkadaş din kardeşiyiz diye istismar ediyorlar . Önce ülkemizdeki yardıma muhtaçlara el atsak ?

+1
E
EliteTurk OP ⭐ 18y
#32
Bu yardımlara karşıyım arkadaş din kardeşiyiz diye istismar ediyorlar . Önce ülkemizdeki yardıma muhtaçlara el atsak ?

Aynen katılıyorum bro.. Malesef ülkemizdede yardıma o kadar muhtaç kişi var ancak hepimiz ülkemizdekileri görmezden geliyoruz. Kendimize değil de başkalarına yardım etmek huyumuzda var galiba 🙄

Böyle bir zihniyetle kimseye yardım edemzsiniz baştan söyleyeyim çünkü her ülkede aç olan bir insan vardır avrupa vb. devletleri söylemeyin onda bile yoksul hatta aç tabaka vardır sadece gelişmiş devletlerin nüfus piramidinde bunların oranı düşüktür.
Ve ülkemizde açlıktan ölen insan çok yoktur heralde herkese Allaha şükür bir parça ekmek düşer oradaki insanalar açlıktan ölüyor.
Ufak bir yardım yapıyorum bende 😢
Ve çok bencilce acımasızca ne güzel diyoruz o yardım etmese bu yardım etmese Pakistanlılara kim yardım edecek ?
Bu istismar değil yardımdır sadakadır insanlara sadaka vermeyi çok görüyorsanız bu bizi ilgilendirmez yapacağın yardımın hesabı senin din istismarına değil Allah katındaki sevabına sayılacaktır.
Anlatıyoruz ama nereye sin:

Egoları ne kadar yüksek insanlarmışız hayret doğrusu bende bunu demeye çalışıyorumda kimse 1 kişi bile çıkıpta ücrete tabi tutulmayan şu sms i bende attım demiyor hayret şey doğrusu. sin:
J
jöker ⭐ 18y
#33
Bu yardımlara karşıyım arkadaş din kardeşiyiz diye istismar ediyorlar . Önce ülkemizdeki yardıma muhtaçlara el atsak ?



hatta kapı komşuna git 10 lira ver bimden alışveriş yap çok daha iyi 👍

+1
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#34

önce annem babam ardından kardeşlerim ardından akrabam ardından komşum sonra mahallem sonra ilim sonra yurdum sonra ülkeler gelir komşularım fitremi bana ver diye beklerken ben bu insancıklara yardım edemem kimse kusura bakmasın paranın uyuşturucu ticaretinde mi kullanılacağı meçhul kadın-silah ticaretinde mi o hepten fail geçin kuzum önce yakın çevrem doysun bakalım.
Hepimiz yakin cevremize veriyoruz ama bu insanlar kurtulus savasinda yaptiklari yardimi unutmak olmaz onlarda ozaman bu dusuncede olsa belki Turk ordusu bazi muharebeleri kazanamiyacakti



emin ol Türk ordusu kazanırdı o savaşı merak etme sen.
E
EliteTurk OP ⭐ 18y
#35
Bu yardımlara karşıyım arkadaş din kardeşiyiz diye istismar ediyorlar . Önce ülkemizdeki yardıma muhtaçlara el atsak ?



hatta kapı komşuna git 10 lira ver bimden alışveriş yap çok daha iyi 👍

ulen bunda 5 kuruş cebinden çıkmıyor diyorum bas bas bağırıyorum çenem düştü. makara:
S
#36

önce annem babam ardından kardeşlerim ardından akrabam ardından komşum sonra mahallem sonra ilim sonra yurdum sonra ülkeler gelir komşularım fitremi bana ver diye beklerken ben bu insancıklara yardım edemem kimse kusura bakmasın paranın uyuşturucu ticaretinde mi kullanılacağı meçhul kadın-silah ticaretinde mi o hepten fail geçin kuzum önce yakın çevrem doysun bakalım.
Hepimiz yakin cevremize veriyoruz ama bu insanlar kurtulus savasinda yaptiklari yardimi unutmak olmaz onlarda ozaman bu dusuncede olsa belki Turk ordusu bazi muharebeleri kazanamiyacakti



emin ol Türk ordusu kazanırdı o savaşı merak etme sen.

onu kimse bilemez abi maglum savasta silah kursun alamiyacak durumdaydi ozamanki Turk ordusu pakistandan da cok buyuk yardim gelmiski silah kursun alinmis
E
EmmaW ⭐ 19y
#37
Gölcük depreminde Pakistan baya bir yardım etmişti diye biliyorum mesaj yollayacağım bende birtane
E
EliteTurk OP ⭐ 18y
#38
Gölcük depreminde Pakistan baya bir yardım etmişti diye biliyorum mesaj yollayacağım bende birtane

Hay ağzını öpeyim sonunda yaa sonundaaaaa. ❤️ 🙏 😘
I
Inception ⭐ 18y
#39
Bu yardımlara karşıyım arkadaş din kardeşiyiz diye istismar ediyorlar . Önce ülkemizdeki yardıma muhtaçlara el atsak ?

🙏
D
delidana5 ⭐ 17y
#40
ya salla pakistan türkiyeye ne zaman yardım yapmış hele filistine gram acımıyorum zamanında araplar osmanlıya az kazık atmadı anlaşmalarla ^^ benim ülkemde o kadar aç varki 1 ini görseniz üstünüzdeki tişörtü çıkartır verirsiniz iş güç yok pakistana yardım ve en büyük yardımda bizden bizim bir sürü dış borçlarımız var diğer arapların daha az niye onlar yardım yapmıyor eğer bir devrim yapacaksan arkanda kalanlara hiç acımayacaksın sözüne şimdi daha çok inanıyorum ^^

herkez sallayıp tutuyor kurtuluş savaşında pakistanın gönderdiği altının kaddi hesabı yok bir okuyun araştırın at gözlüklerinizi takıp konuşmayın

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: