Görev yöneticisinde herzaman rocket dock diye bişi gözüküyo nedir bu virüs mü zararlımı bişi olurmu nasıl silebilirm ? tsk kahvekeyfi
Görev yöneticisi rocket dock
· 5 Replies · 2.4K views 0 reading
5 Replies
D
Dark_Lord_
⭐ 19y
Rocket Dock bi program , program pc açıldıgında otomatik olarak açılmasına ayarlı ise açılmıştır ve görev yöneticisinde de gözükür.
Otomatik açılmayı kapatmak istiyorsan başlat/çalıştıra gel msconfig yaz , gelen pencerede başlangıç sekmesine gel ve rocket dock programının tickini kaldır. extraokk
Otomatik açılmayı kapatmak istiyorsan başlat/çalıştıra gel msconfig yaz , gelen pencerede başlangıç sekmesine gel ve rocket dock programının tickini kaldır. extraokk
Yukarda üstünde simgeler olan bi çubuk var mi böyle? Vista Inspirat mı kullanıyorsun o bi program. Tehlikeli değil ama kasabilir.
Yukarda üstünde simgeler olan bi çubuk var mi böyle? Vista Inspirat mı kullanıyorsun o bi program. Tehlikeli değil ama kasabilir.
tam ben söLicektim sen söLemi$sin vista görünümLü temanın programı extraokk
teşekkürler arkadaslar vista teması kullanıyodum
Log in to write a reply.
Log In