Icerige atla
Extraloob

go.navige güvenlimi ?

· 6 Yanıt · 2.7K görüntüleme
J
Jaysean OP ⭐ 18y
#1
arkadaşlar firefox tarayıcısına uygulanan go.navige özelliği güvenlimidir ? kullanan varmı bu ayarı?

detaylı bilgi için http://www.navige.com/
6 Yanıt
Toxicated
Toxicated ⭐ 18y
#2
Bende dün kullanmaya başladım henüz bir problem yok ve gerçekten de tüm sitelere girebiliyorum .. xXx deneme amaçlı açtım 1-2 site onlara da girdi ama hiçbişey izlemedim kendi bilgisayarımda izlemiyorum onları 😈 💃
EXL | SRO | İŞKOLİK
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#3
güvenli değil.
Toxicated
Toxicated ⭐ 18y
#4
güvenli değil.


Nasıl yaa 😆 İptal edeyim bende o zaman ?
EXL | SRO | İŞKOLİK
Q
Quattro ⭐ 19y
#5
Bu tarz siteler sizin kullandığınız ve girdiğiniz bütün yasaklı sitelerde ne yaptığınızı dosya alış verişinizi takip edebilir. Bir nevi verilen ip üzerinden internete bağlanıyormuş gibi düşünün tabi bu tarz elemanlarda sizin yaptığınız eylemlerin kaydını alabilir. yani hem bu tarz siteleri kullanmak hem dns ayarlarını değiştirmek hemde ktunnel veya vtunnel kullanmak güvensizdir.
J
#6
ben 1 aydır kullanıyorum bu şekilde hiç bir sorunla karşılaşmadım zaten sadece youtubeye giriyorum 😊

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: