arkadaşlar firefox tarayıcısına uygulanan go.navige özelliği güvenlimidir ? kullanan varmı bu ayarı?
detaylı bilgi için http://www.navige.com/
go.navige güvenlimi ?
· 6 Yanıt · 2.7K görüntüleme 0 okuyor
6 Yanıt
Bende dün kullanmaya başladım henüz bir problem yok ve gerçekten de tüm sitelere girebiliyorum .. xXx deneme amaçlı açtım 1-2 site onlara da girdi ama hiçbişey izlemedim kendi bilgisayarımda izlemiyorum onları 😈 💃
EXL | SRO | İŞKOLİK
güvenli değil.
güvenli değil.
Nasıl yaa 😆 İptal edeyim bende o zaman ?
EXL | SRO | İŞKOLİK
Bu tarz siteler sizin kullandığınız ve girdiğiniz bütün yasaklı sitelerde ne yaptığınızı dosya alış verişinizi takip edebilir. Bir nevi verilen ip üzerinden internete bağlanıyormuş gibi düşünün tabi bu tarz elemanlarda sizin yaptığınız eylemlerin kaydını alabilir. yani hem bu tarz siteleri kullanmak hem dns ayarlarını değiştirmek hemde ktunnel veya vtunnel kullanmak güvensizdir.
J
JustIceStorm
⭐ 16y
ben 1 aydır kullanıyorum bu şekilde hiç bir sorunla karşılaşmadım zaten sadece youtubeye giriyorum 😊
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap