Dereceye giremezsende katılmak eminim güzel olmuştur ^^
GNGWC 2009 - DEDEMAN OTEL'DEN ÖZEL RESİMLER
· 62 Replies · 8.9K views 0 reading · Page 2 / 3
Replies
Temet Nosce
⭐ 17y
Hacım süper iş çıkartmışsın o havayı tenefüs etmek o eglenceyi yaşamak senin hayatının en önemli yerlerinden biri olmalı tebrikler 😘
😄 çok güzel bura neresi ama?
hehehe benim fotonun ne işi var burda 😜 😜 😜 (kulaklığı boynuna takn şahıs ben oluyorum )
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
I
iwontcry4u
⭐ 19y
Wow güzelmiş ^^ Baya sardı heralde ? :D
Balkona çıktık sigara içiyoruz GM 'lerde gelmişler arkamdalar bana bakıp bakıp duruyorlar sonra gülüyorlar .. Benimde karşımdaki arkadaş diyor la bunlar sana bakıp gülüyorlar noldu acaba diye ..
Döndüm arkamı baktım Hi diyorlar Hi Dedim, What a funny ? dedim 😆 Do yo know Harry Potter ? dedi bittim zaten .. Yes, i am small harry potter diyorum zati orda benim gülerek çıktıgım GM 'inde gözünü kapadıgı foto o diyaloglardan sonra çekilen bir foto .. 8)
bnde onu dicektim xDD
Bende katılcaktım ama yaşım tutmadı 😆 seneye artık ^^
keşke bende katıLsaydım azıcık bahseder misin nasıl oynanıyo falan ^^
Gruplara ayrılıyorsun dw cave önüne geliyorsun yapılandırmaya başlayın diyince charı yapılandırmaya başlıyorsun /direkt 81lvl char veriyorlar) sende yapıandırmada str - int neyse veriyorsun skill 'lerini ayarlıyorsun ve sonrasında 3-2-1 GO ! diyince caveye giriyorsun her mob 1 puan, her öldürdüğün adam 20 puan, TG 50 puan, uri 90 puan ... Seni öldürürlerse 20 puanın gidiyor .. Sonrasında seni 3. kata ışınlandırıyorlar nachalların oldugu odaya, ortada isy oluyor ki onu öldürmeye çalışan kimse yok tabii herkes birbirine dalıyor pwp misali .. Zaman dolunca en yüksek puan yapan ilk 2 veya ilk 3 üst tura çıkıyor ..
:D çok güzel bura neresi ama?
Başlıktada yazdıgı gibi Dedeman Otel ..
hehehe benim fotonun ne işi var burda 😜 😜 😜 (kulaklığı boynuna takn şahıs ben oluyorum )
Valla hacım öyle fotolar çekiyorduk ortadan bak sende ordaymışın demek ki 😜
EXL | SRO | İŞKOLİK
Vaay süper resimler , teşekkürler hacım paylaştığın için 😘
Ps: Seneye daha iyi derecler yaparsın umarım 😘 ❤️
Ps: Seneye daha iyi derecler yaparsın umarım 😘 ❤️
[ek #12654]
Vaay süper resimler , teşekkürler hacım paylaştığın için 😘
Ps: Seneye daha iyi derecler yaparsın umarım 😘 ❤️
Ben teşekkür ettim, seneye artık şans bizden yana olmalı yok şanssızsan baştan kaybediyorsun zaten .. 😁
PS : En yüksek puanı yapan ilk 3 çıkıyordu ben 4 oldum ama 3. ile aramda 2 puan fark vardı, tek üzüldüğüm nokta o .. So 10 saniye de 3 mob daha kessem adamın üstüne çıkacaktım 1 puanla belki de 🙄
EXL | SRO | İŞKOLİK
Harika
1905
oofff yaa geçen yıl bu mekanı bu atmosferi solumuştum gerçekten güzel bir ortam ama bir de katılımcılardan duymak lazım neler yaşadılar ne sıkıntılar çektiler, ayrıca tshirt'leri merter'de mi yaptırmışlar çok basit olmuş bir creative designer yok muydu acep ? asyalılarda taxim'de ki çin lokantasında çalışanlar mı turnuva için özel güney kore'den gelenler mi ?
oofff yaa geçen yıl bu mekanı bu atmosferi solumuştum gerçekten güzel bir ortam ama bir de katılımcılardan duymak lazım neler yaşadılar ne sıkıntılar çektiler, ayrıca tshirt'leri merter'de mi yaptırmışlar çok basit olmuş bir creative designer yok muydu acep ? asyalılarda taxim'de ki çin lokantasında çalışanlar mı turnuva için özel güney kore'den gelenler mi ?
ahahahaha 😁 😁 😁
Pwp alanında sun +8 setli ve sun glavie ile elektrik nuke atan bir GM olduguna göre Taxim 'de ki çin lokantasından gelen GM 'lerdir 😜 😜
EXL | SRO | İŞKOLİK
yinede katılmak güzel tebrikler 😊
gm in oldugu yerde olmak mı güzel 😕 yedirior kazıgı yedirior kazıgı 👴 😁
Hacım süper iş çıkartmışsın o havayı tenefüs etmek o eglenceyi yaşamak senin hayatının en önemli yerlerinden biri olmalı tebrikler 😘
gm in oldugu yerde olmak mı güzel 😕 yedirior kazıgı yedirior kazıgı 👴 😁
Turnuvaya katılmak için şartlar nelerdir arkadaşlar bir söyleyebilirmisiniz zahmet olmazsa^^
Special thx to FlexiÇok güzel ssler
la dedeman bzim arkamhallede vay ansını antalyaya geliğini duymadım kahretsn xD
O
Optimus Prime
⭐ 18y
Wow güzelmiş ^^ Baya sardı heralde ? :D
Balkona çıktık sigara içiyoruz GM 'lerde gelmişler arkamdalar bana bakıp bakıp duruyorlar sonra gülüyorlar .. Benimde karşımdaki arkadaş diyor la bunlar sana bakıp gülüyorlar noldu acaba diye ..
Döndüm arkamı baktım Hi diyorlar Hi Dedim, What a funny ? dedim 😆 Do yo know Harry Potter ? dedi bittim zaten .. Yes, i am small harry potter diyorum zati orda benim gülerek çıktıgım GM 'inde gözünü kapadıgı foto o diyaloglardan sonra çekilen bir foto .. 8)
😈 😁 😁 😁
hehehe benim fotonun ne işi var burda 😜 😜 😜 (kulaklığı boynuna takn şahıs ben oluyorum )
Valla hacım öyle fotolar çekiyorduk ortadan bak sende ordaymışın demek ki :P
net çekmemişsin 😜 😜
la dedeman bzim arkamhallede vay ansını antalyaya geliğini duymadım kahretsn xD
Bu İstanbul 'daki Dedeman Otel bro 👍
EXL | SRO | İŞKOLİK
Harbi Harry Pottere Benziormuşsun sende. 😄
Log in to write a reply.
Log In