Icerige atla
Extraloob

GNGWC 2009 - DEDEMAN OTEL'DEN ÖZEL RESİMLER

· 62 Replies · 8.9K views · Page 2 / 3
Replies
Q
Quattro ⭐ 19y
#21
Dereceye giremezsende katılmak eminim güzel olmuştur ^^
Temet Nosce
#22
Hacım süper iş çıkartmışsın o havayı tenefüs etmek o eglenceyi yaşamak senin hayatının en önemli yerlerinden biri olmalı tebrikler 😘
N
NoF3aR ⭐ 17y
#23
😄 çok güzel bura neresi ama?
S
sniper918 ⭐ 19y
#24
hehehe benim fotonun ne işi var burda 😜 😜 😜 (kulaklığı boynuna takn şahıs ben oluyorum )
- Resim Silinmiş.
I
iwontcry4u ⭐ 19y
#25
Wow güzelmiş ^^ Baya sardı heralde ? :D


Balkona çıktık sigara içiyoruz GM 'lerde gelmişler arkamdalar bana bakıp bakıp duruyorlar sonra gülüyorlar .. Benimde karşımdaki arkadaş diyor la bunlar sana bakıp gülüyorlar noldu acaba diye ..

Döndüm arkamı baktım Hi diyorlar Hi Dedim, What a funny ? dedim 😆 Do yo know Harry Potter ? dedi bittim zaten .. Yes, i am small harry potter diyorum zati orda benim gülerek çıktıgım GM 'inde gözünü kapadıgı foto o diyaloglardan sonra çekilen bir foto .. 8)


bnde onu dicektim xDD
E
exotic ⭐ 18y
#26
Bende katılcaktım ama yaşım tutmadı 😆 seneye artık ^^
Toxicated
Toxicated OP ⭐ 18y
#27
keşke bende katıLsaydım azıcık bahseder misin nasıl oynanıyo falan ^^


Gruplara ayrılıyorsun dw cave önüne geliyorsun yapılandırmaya başlayın diyince charı yapılandırmaya başlıyorsun /direkt 81lvl char veriyorlar) sende yapıandırmada str - int neyse veriyorsun skill 'lerini ayarlıyorsun ve sonrasında 3-2-1 GO ! diyince caveye giriyorsun her mob 1 puan, her öldürdüğün adam 20 puan, TG 50 puan, uri 90 puan ... Seni öldürürlerse 20 puanın gidiyor .. Sonrasında seni 3. kata ışınlandırıyorlar nachalların oldugu odaya, ortada isy oluyor ki onu öldürmeye çalışan kimse yok tabii herkes birbirine dalıyor pwp misali .. Zaman dolunca en yüksek puan yapan ilk 2 veya ilk 3 üst tura çıkıyor ..

:D çok güzel bura neresi ama?


Başlıktada yazdıgı gibi Dedeman Otel ..

hehehe benim fotonun ne işi var burda 😜 😜 😜 (kulaklığı boynuna takn şahıs ben oluyorum )


Valla hacım öyle fotolar çekiyorduk ortadan bak sende ordaymışın demek ki 😜
EXL | SRO | İŞKOLİK
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#28
Vaay süper resimler , teşekkürler hacım paylaştığın için 😘

Ps: Seneye daha iyi derecler yaparsın umarım 😘 ❤️
[ek #12654]
Toxicated
Toxicated OP ⭐ 18y
#29
Vaay süper resimler , teşekkürler hacım paylaştığın için 😘

Ps: Seneye daha iyi derecler yaparsın umarım 😘 ❤️


Ben teşekkür ettim, seneye artık şans bizden yana olmalı yok şanssızsan baştan kaybediyorsun zaten .. 😁

PS : En yüksek puanı yapan ilk 3 çıkıyordu ben 4 oldum ama 3. ile aramda 2 puan fark vardı, tek üzüldüğüm nokta o .. So 10 saniye de 3 mob daha kessem adamın üstüne çıkacaktım 1 puanla belki de 🙄
EXL | SRO | İŞKOLİK
P
PHR34|< ⭐ 18y
#30
Harika

1905
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#31
oofff yaa geçen yıl bu mekanı bu atmosferi solumuştum gerçekten güzel bir ortam ama bir de katılımcılardan duymak lazım neler yaşadılar ne sıkıntılar çektiler, ayrıca tshirt'leri merter'de mi yaptırmışlar çok basit olmuş bir creative designer yok muydu acep ? asyalılarda taxim'de ki çin lokantasında çalışanlar mı turnuva için özel güney kore'den gelenler mi ?
Toxicated
Toxicated OP ⭐ 18y
#32
oofff yaa geçen yıl bu mekanı bu atmosferi solumuştum gerçekten güzel bir ortam ama bir de katılımcılardan duymak lazım neler yaşadılar ne sıkıntılar çektiler, ayrıca tshirt'leri merter'de mi yaptırmışlar çok basit olmuş bir creative designer yok muydu acep ? asyalılarda taxim'de ki çin lokantasında çalışanlar mı turnuva için özel güney kore'den gelenler mi ?


ahahahaha 😁 😁 😁

Pwp alanında sun +8 setli ve sun glavie ile elektrik nuke atan bir GM olduguna göre Taxim 'de ki çin lokantasından gelen GM 'lerdir 😜 😜
EXL | SRO | İŞKOLİK
M
MaNFReD ⭐ 17y
#33
yinede katılmak güzel tebrikler 😊

Hacım süper iş çıkartmışsın o havayı tenefüs etmek o eglenceyi yaşamak senin hayatının en önemli yerlerinden biri olmalı tebrikler 😘


gm in oldugu yerde olmak mı güzel 😕 yedirior kazıgı yedirior kazıgı 👴 😁
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#34
Turnuvaya katılmak için şartlar nelerdir arkadaşlar bir söyleyebilirmisiniz zahmet olmazsa^^
Special thx to Flexi
1
12341234 ⭐ 19y
#35
Çok güzel ssler
F
FaR_CRY ⭐ 17y
#36
la dedeman bzim arkamhallede vay ansını antalyaya geliğini duymadım kahretsn xD
O
#37
Wow güzelmiş ^^ Baya sardı heralde ? :D


Balkona çıktık sigara içiyoruz GM 'lerde gelmişler arkamdalar bana bakıp bakıp duruyorlar sonra gülüyorlar .. Benimde karşımdaki arkadaş diyor la bunlar sana bakıp gülüyorlar noldu acaba diye ..

Döndüm arkamı baktım Hi diyorlar Hi Dedim, What a funny ? dedim 😆 Do yo know Harry Potter ? dedi bittim zaten .. Yes, i am small harry potter diyorum zati orda benim gülerek çıktıgım GM 'inde gözünü kapadıgı foto o diyaloglardan sonra çekilen bir foto .. 8)

😈 😁 😁 😁
S
sniper918 ⭐ 19y
#38
hehehe benim fotonun ne işi var burda 😜 😜 😜 (kulaklığı boynuna takn şahıs ben oluyorum )


Valla hacım öyle fotolar çekiyorduk ortadan bak sende ordaymışın demek ki :P


net çekmemişsin 😜 😜
Toxicated
Toxicated OP ⭐ 18y
#39
la dedeman bzim arkamhallede vay ansını antalyaya geliğini duymadım kahretsn xD


Bu İstanbul 'daki Dedeman Otel bro 👍
EXL | SRO | İŞKOLİK
J
JetHomme ⭐ 19y
#40
Harbi Harry Pottere Benziormuşsun sende. 😄

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: