Icerige atla
Extraloob

GNGWC 2009 - DEDEMAN OTEL'DEN ÖZEL RESİMLER

· 62 Replies · 8.9K views · Page 3 / 3
Replies
D
desTibaa ` ⭐ 17y
#41
güzel resimler eğlenmişe benzıorsunuz ^^
M
#42
fuk yu ciyem diye bağır, kaç 😁
L
LegendLess ⭐ 18y
#43
Buldun gm'yi yanından ayrılmıyorsun 😄 Gerçi bende senin gibi gm bulsam dibinden ayrılmam
- Kanki bi sossun atırı ver 😊
- What ?
- sosun Sosun
- What ?
- Gm Olmusun ama anlaman kıt Galiba ?
- What ?
- Tek Bildiğin Laf o mu? 😄
M
#44
Buldun gm'yi yanından ayrılmıyorsun 😄 Gerçi bende senin gibi gm bulsam dibinden ayrılmam
- Kanki bi sossun atırı ver 😊
- What ?
- sosun Sosun
- What ?
- Gm Olmusun ama anlaman kıt Galiba ?
- What ?
- Tek Bildiğin Laf o mu? :D

GM ler kıt değil ama türkçe bilmiyorlar

ps:Simdi bi gm olucaktım varya.Gerçi GM olsam Burada Kafamı Gözümü açıp sun isterlerdi 😄 eheheh herkes olması gereken yerde bence
Hello world
D
Doma$no ⭐ 18y
#45
Sertaç katılmışsın Hadi bakalım seneye bi daha x)
Toxicated
Toxicated OP ⭐ 18y
#46
Sertaç katılmışsın Hadi bakalım seneye bi daha x)


Seneye sınırları zorluyorum 😜 😎
EXL | SRO | İŞKOLİK
D
Decanus ⭐ 17y
#47
O zaman seneye derece bekliyoruz senden... 👍
K
Koelschh ⭐ 17y
#48
Antreman olmus say seneye iyi yerlerde olcagindan eminim 😊
C
Creepy ⭐ 19y
#49
Omg
Çok şanslısın bende yerinde olmayı isterdim kısmet.
çok eğlenmişsin görünüşe baklılırsa 😊
I
#50
Ah be orda olmak vardı şimdi.^^
G
Gaz-Q ⭐ 17y
#51
Ah be orda olmak vardı şimdi.^^
B
BaSoryong ⭐ 18y
#52
Fotoraflar için teşekkürler.
E
EliteTurk ⭐ 18y
#53
uuuuuuuv fotoğraflara bakılırsa baya eylenmişe benziyorsun kardeşim.. Umarım seneye daha iyi yerlerde görürüz seni kısmetse bakalım belki karşılaşırız o ortamda 👍
H
hohocanim ⭐ 17y
#54
ya çok güzel geçti ortam mükemmeldi gamesultan görevlileri de çok sıcakkanlıydı herkese gelecek sene katılmalarını tavsiye ederim :=)
Toxicated
Toxicated OP ⭐ 18y
#55
bakalım belki karşılaşırız o ortamda 👍


Bekleriz kardeşim gel ortamda takılırız .. 😜
EXL | SRO | İŞKOLİK
S
SroKopat ⭐ 18y
#56
dostum ben senin extra'dan oldugunu bilmiyordum 😄 Bilseydim muhabbet ederdik,ama oyunda bir cümle yazdın ilk günün son kapışması:
Build değiştiren var mı? demiştin(nasıl olduysa unutmadım:D)bnde sazan gbi (bn) yazmıstm:)
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#57
hadi bakalım bizden buraya kadar =) kore benim için jubile olucak =) yeni oyuncuların önünü açmalıyım dimi ^^



dünya 1.ncisi olmadan bırakmak yok bro 😘 ❤️ 🍺 🙏
C
CPU ⭐ 18y
#58
bu etkinliğe katılma şartları nelerdir yazarsanız sevinirim nerde ne zaman başvuracagız,gerekli olanlar nelerdir falan yazarsanız çok sevinirim.
S
SroKopat ⭐ 18y
#59
oo ibo sn burda olduuna gore burakta buralardadır...

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: