Icerige atla
Extraloob

Glavier Yan Skill Force , Cold ?

· 46 Yanıt · 7.1K görüntüleme · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
W
Wappinger OP ⭐ 17y
#21
Force
Nedeni:Ztn glavierlerinin silahlarının ve skillerinin phy değerleri yüksek, bir de force atınca duramaz karşında kimse.
Cold olursa ztn defansın olucak sadece, force de ''impotent'' var onu adama yedirince ztn adamın atağı düşüyor haliyle sana da düşük vuruyor, bir nevi defans görevi görüyor.Ayırca division ile de adama yüzde 60 daha fazla vuruyorsun daha diğer zehirler de var onları da yiyince adam pert. 👍

çok teşekkür ederim yorumun için.İçimdeki force canavarını dürtün galiba bende force acacam 🤤
W
Wappinger OP ⭐ 17y
#22
başka yorum yapacak arkadaş varmı yavaş yavaş forcea geçecem galiba 😗
A
alideli ⭐ 17y
#23
ben 6 yıldır GLAVİER im 😄 açıklamamı dikkate alırsan sevinirim... 100cold 100fire 100hercusal peki neden bunlar;;

Fire da MAGİCAL defance var Coldta da Phy defance var bütün stillerdeki charlara karşı optimum(max) savunman olacaktır.. geriye kalan 3 önerim ;

1-)Fire ; Fire wall-Fortess 2-)Cold; Cold -ice Berg skillerini aç 3-) +8 veya +9 glavie satın al 😉
A
alideli ⭐ 17y
#24
Kesinlikle aç gözlülük veya gösteriş değildir amaç!!! herkeste +7 var malum.. verdiğim formulü uygularsan kesinlikle silkroad a 1 kez daha bağlanacak ve charın videolarını sitelere vereceksin!!
C
ChrsNYC ⭐ 18y
#25
klasik denenmiş bir car istiosan cold fire heuksal
yok ben farkımı koyarım süpriz bir charım olacak diosan force fire heuksal
neden force
vital vb. debuflar karşının atağını ve defansını düşürür hp desteği saplar mana artar
neden cold
phy ataklarda ayakta kalmakta hiç zorlanmazsın mana sheild ile adeta yıkılmaz olursun eu wariorlarının gördüğü tank işlevini eline alarak daha fazla görebilirsin tabi manan kadar bunun dışında lıght olmadığı için hız eksiğini adamı yavaşlatarak kapatabilirsin

fantezi char istersen
heuksal cold force
W
Wappinger OP ⭐ 17y
#26
peki cold açarsam snow shield açacakmıyım :S
str charlara snow gitmiyor diye biliyorum ama
J
#27
Fire,Cold. 😉
R
Rhea ⭐ 19y
#28
Bence lighting aç klasik ama çok iyi. Ayrıca +%20 lik mag atak hiç de göz ardı edilemez + paradan kar edersin üzerini düzersin.
Not:Glaive ile mag atağın ne ilgisi var demeyin str charlar imbue kullanarak hem phy hem mag atak ile vururlar.
W
Wappinger OP ⭐ 17y
#29
valla kararımı verdim Fire - Cold açacam
dual imbue gidicem ilk önce adamı donduracam baktım yatmadımı fire lada işini bitircem.
bu arada 420k sp olmuştur 😄
T
Thi$Rock ⭐ 17y
#30
force ac yan skill olarak
R
#31
Öncelikle herkese merhabalar,
Bu aralar herculeste bi glavierim var ve on sp farm yapıyorum.Şuanda 100k spsi var.hedefim 800k.Bunların dışında kafamda 1 tane soru var.
Acaba ben bu glavierin yan skilini ne yapsam.Birkere 100 Heuksal ve 100 Fire allahın emri ondan vaz geçmeyecem.Diğer skill grubu olarak neyi açsam bir türlü karar veremiyorum.Bazı arkadaşlarım diyor Force aç pvp de yenilmez olursun , diğerleri cold aç jobda ve FW'de çok iyi iş yaparsın.
Doğal olarak benimde kafam karıştı.Sizce hangisini açmalıyım.Ben hem pvpde hemde jobta hemde FW iyi bir şeyler yapmak istiyorum.Acaba bana ne önerirsiniz ????

Hadi glavier ustaları bişiler önerin bana 🙏

bir glavier için suanki 100 lvl capta en iyi yapılandırma 100 heuksal-100 fire-100 cold bu yüzdende cold 🤝
B
By_41_Lee ⭐ 19y
#32
Bugun itibariyle bende sp farma basladım saturnde ama benım kascagım char Glavie-Blade-Fire

istersen sende boyle kas,he diyosan elim yavsak dual wepon kulanamam bence 80 light-20 cold-100fire-100 Glavie şekli takıl..

benım yapacagım build icin 2.b spyi gozden cıkarman gerekir onuda söyliyim.. ii gnler 😊
BreathLess*
#33
ben olsam force yaparım arkadaşın biraz yanılmış pwp için force iş yapar fw için cold ne fark ediyor cold açmazsan fwde cleric olcak illaki. sana verir phy açıgın kapanır.
A
allstar276 ⭐ 18y
#34
valla benm 65 lvl glavie charım var cold 30 da bırak snowu ac uplama derim lifgt yap gerisini de cok seri kasarsın ve snow %20 den sonra mp yetmediği için şansını söndürür sonuç olarak 100 heuksal 100 fire 70 lifgt 30 cold snowu uplama derim
N
#35
light
Y
Yukie ⭐ 19y
#36
Tek çözüm;
Cold-Fire-Heuksal=100lvl

Nedeni ise, force debufları euların "holy spell" kitapları ile tamamen etkisiz hale getirilebiliyor.
Ayrıca dayanıklılık olarak çok ön planda oldukları için pvp de hem güçlü vurup hemde defanslı bir çar ortaya çıkıyor. Cold imbue kullanarak (en çok CH lerde) dondurarak pvp yapman kazanma şansını çok artırmaktadır (resist olmamasına dikkat edilmeli). Haricen zaten pasif ve normal phy def veren buflar sayesinde garment giysen dahil daha çok protector giymiş kadar phy defansın olmakla beraber garment giymenle birlikte mag def sana büyük kazanç sağlar.
E
E.Cartman ⭐ 17y
#37
Force.
Y
Yukie ⭐ 19y
#38
Force.


Forceyi ve warloğa çok güzel bir çözüm birkaç yüzlük bir mana ile yaklaşık 15dk kadar ne warlock nede force debuflarından etkileniyor.

Skill Adı: Holy Spell
Bayi: Tüm Cleric'lilerde
L
Lucktoz ⭐ 18y
#39
100 capta Glaivler biraz güçsüz kaldı yeni skil filan gelmedi bu yüzden atack açığını force kapatabilirler.

+1
Ps:Bence Bow Ol Hiç Kendini Üzme Sonradan 🤘

😉
O
o0SiRiSs ⭐ 16y
#40
Force yap bence!.
Neden dersen Glaviede bikere Hp oranı çok yüksek olur.Çarın yatmaz kolay kolay.
Force yapıp hem Mp artar ve zehirlerden dolayı felaket sağlam olur çarın.
Pvp ve Job da vs. iyi iş yapar derim ben!

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: