Adayım.Tatilim vs. yok.
İşim gücüm extraloob. 😎
''' GKFC BARMENİ [CherryBrandy] '''
· 62 Yanıt · 6.6K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 4
Yanıtlar
S
Streetwise
⭐ 19y
hadi bakalım barmen şimdiden alkollere alışkın olsun pls jack bol buz içilir vodka redbull ile çekilir :P
Okan bey'e benden ver bi 70'lik 😜
PS:Barmen olmak için adaylığımı koyardım ama geceleri sadece haftasonu online olduğumdan bar ile ilgilenecek vaktim olmaz 🙄
okan bey 70'lik takılmaz.. makara: seçilicek adaya başarılar..
Hatunu seçmeye adayım bende cool2:
J
Journalist
⭐ 19y
Bu kutsal vazifeyi en iyi şekilde yönetecek kişiye ihtiyacımız var gözümde GKFC barmeninin değeri birçok rütbeden daha kıymetlidir.seçilecek kişiye şimdiden hayırlı uğurlu olsun ve benimle irtibat kursun 😉 ❤️ summer1: 🍺
Yurdun genelini yağmur almış extraloob'da havalar tavan.
Burası sıcak mı oldu ne 😈
Burası sıcak mı oldu ne 😈
Secilicek olan arkadasa simdiden hayirli olsun bardan kime hayir gelmisse lafin gelisi dedim 😁
Adayım
ben olabilirim her daim 😄
Duydum ki barmen aranıyomuş.Şöyle bir düşündüm ve Özer yaparsın bu işi dedim 😜 summer1:
Ps:Adayım
Ps:Adayım
Barmen deyip geçmeyin sitemizin en kıymetli görevlerindendir 😎
[ek #12654]
Barmen deyip geçmeyin sitemizin en kıymetli görevlerindendir 8)
🙏
Hadi görelim Barmenleri 😉
merakla bekliyorum 🎅
adaylar bu gece tarafımca değerlendirmeye alınacaktır 😎
adaylar bu gece tarafımca değerlendirmeye alınacaktır 8)
Roger that bro. 😘
Dilerim beni seçersin 😜
adaylar bu gece tarafımca değerlendirmeye alınacaktır 8)
Anket olmayacak mı 😜
adaylar bu gece tarafımca değerlendirmeye alınacaktır 8)
🍺 ❤️
adaylar bu gece tarafımca değerlendirmeye alınacaktır 8)
Bro umarım benide seçersin ❤️
C
CherryBrandy
⭐ 18y
adayların isimlerını bi duzunleme yaparsak kımler oldugunu daha iyi anlayabilriiz sanırım daha kolay anlaşılabilir ^^
Ps: Aday oldugumu tekrar hatırlatayım dedım 😜
Ps: Aday oldugumu tekrar hatırlatayım dedım 😜
Bu özel görev için aday olan arkadaşlara başarılar 🍺
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap