Icerige atla
Extraloob

''' GKFC BARMENİ [CherryBrandy] '''

· 62 Yanıt · 6.6K görüntüleme · Sayfa 2 / 4
Yanıtlar
D
DaRKWaTcH ⭐ 19y
#21
Adayım.Tatilim vs. yok.
İşim gücüm extraloob. 😎
S
Streetwise ⭐ 19y
#22
hadi bakalım barmen şimdiden alkollere alışkın olsun pls jack bol buz içilir vodka redbull ile çekilir :P

Okan bey'e benden ver bi 70'lik 😜
PS:Barmen olmak için adaylığımı koyardım ama geceleri sadece haftasonu online olduğumdan bar ile ilgilenecek vaktim olmaz 🙄

okan bey 70'lik takılmaz.. makara: seçilicek adaya başarılar..
A
Absence ⭐ 19y
#23
Hatunu seçmeye adayım bende cool2:
J
Journalist ⭐ 19y
#24
Bu kutsal vazifeyi en iyi şekilde yönetecek kişiye ihtiyacımız var gözümde GKFC barmeninin değeri birçok rütbeden daha kıymetlidir.seçilecek kişiye şimdiden hayırlı uğurlu olsun ve benimle irtibat kursun 😉 ❤️ summer1: 🍺
B
Beatraax ⭐ 19y
#25
Yurdun genelini yağmur almış extraloob'da havalar tavan.
Burası sıcak mı oldu ne 😈
E
EliteTurk ⭐ 18y
#26
Secilicek olan arkadasa simdiden hayirli olsun bardan kime hayir gelmisse lafin gelisi dedim 😁
R
Romeo ⭐ 17y
#27
Adayım
S
Sw33Ty ⭐ 17y
#28
ben olabilirim her daim 😄
P
Pergio ⭐ 16y
#29
Duydum ki barmen aranıyomuş.Şöyle bir düşündüm ve Özer yaparsın bu işi dedim 😜 summer1:

Ps:Adayım
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#30
Barmen deyip geçmeyin sitemizin en kıymetli görevlerindendir 😎
[ek #12654]
P
Prisoners ⭐ 18y
#31
Barmen deyip geçmeyin sitemizin en kıymetli görevlerindendir 8)

🙏
V
Viski ⭐ 18y
#32
Hadi görelim Barmenleri 😉
B
beyyz ⭐ 17y
#33
merakla bekliyorum 🎅
Z
Zeratul OP ⭐ 18y
#34
adaylar bu gece tarafımca değerlendirmeye alınacaktır 😎
D
DaRKWaTcH ⭐ 19y
#35
adaylar bu gece tarafımca değerlendirmeye alınacaktır 8)

Roger that bro. 😘
Dilerim beni seçersin 😜
K
Kwanza ⭐ 17y
#36
adaylar bu gece tarafımca değerlendirmeye alınacaktır 8)

Anket olmayacak mı 😜
S
Schweppes ⭐ 17y
#37
adaylar bu gece tarafımca değerlendirmeye alınacaktır 8)

🍺 ❤️
L
LoTuSs ⭐ 16y
#38
adaylar bu gece tarafımca değerlendirmeye alınacaktır 8)

Bro umarım benide seçersin ❤️
C
#39
adayların isimlerını bi duzunleme yaparsak kımler oldugunu daha iyi anlayabilriiz sanırım daha kolay anlaşılabilir ^^
Ps: Aday oldugumu tekrar hatırlatayım dedım 😜
S
shneZee ⭐ 18y
#40
Bu özel görev için aday olan arkadaşlara başarılar 🍺

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: