Flexi OP ⭐ 14y 10 yil once #1 Hem askerlik hemde bazı sebeblerden dolayı Forumu bırakıyorumkendinize iyi bakın. 2TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı +Q Yanıt Yaz Sil
sarkolata ⭐ 17y 10 yil once #2 Hepimize hayırlı olsun. 1TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı Yanıt Yaz En İyi Cevap Seç Sil
CezaAlp ⭐ 19y 10 yil once #3 Hadi hadi bırak bahane bulmayı , benle başa çıkamadığın için gidiyosun 😜Hadi hayırlı tezkereler 👋Nereye çıktı askerlik? Yaralı style TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı Yanıt Yaz En İyi Cevap Seç Sil
Barzo ⭐ 19y 10 yil once #4 Güle güle 👋 TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı Yanıt Yaz En İyi Cevap Seç Sil
F frityus ⭐ 17y 10 yil once #5 by TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı Yanıt Yaz En İyi Cevap Seç Sil
A Avasin ⭐ 17y 10 yil once #6 Canımsın, bakma sen kimseye ibocan. Sevgiler. senin için girdiydim buraya. TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı Yanıt Yaz En İyi Cevap Seç Sil
Kalkandelen ⭐ 17y 10 yil once #7 Kendine iyi bak dostum hayırlı teskereler 😘 TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı Yanıt Yaz En İyi Cevap Seç Sil