Icerige atla
Extraloob

Gidiyorum.

· 7 Yanıt · 1.9K görüntüleme
Flexi
Flexi OP ⭐ 14y
#1
Hem askerlik hemde bazı sebeblerden dolayı
Forumu bırakıyorum
kendinize iyi bakın.
7 Yanıt
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#2
Hepimize hayırlı olsun.
CezaAlp
CezaAlp ⭐ 19y
#3
Hadi hadi bırak bahane bulmayı , benle başa çıkamadığın için gidiyosun 😜
Hadi hayırlı tezkereler 👋
Nereye çıktı askerlik?
Yaralı style
Barzo
Barzo ⭐ 19y
#4
Güle güle 👋
F
frityus ⭐ 17y
#5
by
A
Avasin ⭐ 17y
#6
Canımsın, bakma sen kimseye ibocan. Sevgiler. senin için girdiydim buraya.
Kalkandelen
#7
Kendine iyi bak dostum hayırlı teskereler 😘

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: