Gelecekte bizi neler mi bekliyor? TIKLA
Gelecekte bizi neler bekliyor?
· 14 Yanıt · 2.0K görüntüleme 0 okuyor
14 Yanıt
Spoiler





😆

ahhh ahhh 🙄
Ahha pes50 cıkmış xD

Kepazelik. Bu günlere de gelirsek vah bizim halimize.. 🙄
A
Alexander Mahone
⭐ 18y
Microsoft Office 2047(Beta) <<< koparttı beni yaa:D
B
benresat1995
⭐ 18y
2 mars alırmısınız?
Turkiye kurumus bisi kalmamisi gorunceye kadar egleniyordum sonra birden moralim 0 🙏 :!!&%&!
güzelmiş evet pes 50 😄
unforgiven 13 pes 50 koptum ya:D

O.G.R.A zuhahhaha xD
L
Laistrogon
⭐ 17y
O.G.R.A zuhahhaha xD
makara: 😆
cem yılmaza yapılanda süperdi ahahaha ogra 😄
en kötüsü en sondaydı türkche shözlooqh
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap