😢
Geçmiş olsun Macro
· 44 Yanıt · 2.6K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
W
Winterspring
⭐ 18y
Umarım en kısa sürede sağlığına kavuşursun , geçmiş olsun.
Kardeşime geçmiş olsun umarım en yakın zamanda iyileşirsin
Geçmiş olsun.
Yönetimimizde de çok sayıda domuz gribi mağduru var.
Bende Yakalanmıştım geçen hafta ama Şükürler olsunki atlattım 🙏
Geçmiş olsun kardeşim..
Special thx to Flexiİnş. en kısa zamanda iyileşirsin kardeşim. ❤️
Temet Nosce
⭐ 17y
Gecmis olsun tekrar aramıza sağlıklı bir şekilde dönersin inşallah :!!&%&!
çok geçmiş olsun kuzum bol bol yat dinlen limon ve nar ye gıdana dikkat et 7 gün sonra bebek gibi olursun ^^
Arkadaşlar sitemizin sözlük yazarlarından Macro domuz gribine yakalanmıştır.Kendisine acil şifalar diliyorum. :!!&%&!
o kadar büyütülücek bişi değil bende domuz gribiyim doktor 1 hafta okula gitme dinlen dedi bişeyciğin kalmaz 😘
M
MrCrossover
⭐ 17y
Ouvv domuz giribi ha.
Geçmiş olsun mustafa abi 😢
Geçmiş olsun mustafa abi 😢
Geçmiş olsun kardeşim. 😢
Geçmiş olsun.
Yönetimimizde de çok sayıda domuz gribi mağduru var.
Hadi Canım Sende 😱
Ps: Allah Şifa Versin 👴
I
ImmorTaLGoD
⭐ 17y
Mustafa abi çok geçmiş olsun ama büyütülecek hiçbirşey yok.Bir gün hastaneye git okuldan al 5 gün rapor pazartesiden itibaren pazartesiye kadar gitme evde yat.Sigarayı biraz azalt bu aralar tamamdır.
Bende geçirdim , gripden tek farkı ateşin yüksek oluyor ve hızlı yayılıyor.
Bende geçirdim , gripden tek farkı ateşin yüksek oluyor ve hızlı yayılıyor.
Geçmiş olsun.
Herkese çok teşekkürler. Gerçekten süründüren bir hastalık domuz gribi, tüm gün yerimden kalkmayı geçin doğrulmaya aciz vaziyette yattım. İlaçlar yeni yeni etkisini gösteriyor, ateşim düştü. Bu hastalığın 1940'lardaki adı da Pestil hastalığı zaten, sürünüyorsunuz yani.
Tüm bunlar bir yana domuz gribi değil paralı sağlık hizmeti öldürür, ben doktora gidip ilaçlarımı alabildim, alamayanlara da gerçekten üzülüyorum.
Tüm bunlar bir yana domuz gribi değil paralı sağlık hizmeti öldürür, ben doktora gidip ilaçlarımı alabildim, alamayanlara da gerçekten üzülüyorum.
A
AbSoLuT_ZeRo
⭐ 19y
tanışmışlığımız yok ama allah acil şifalar versin kardeşim ..
J
Journalist
⭐ 19y
Owww çok geçmiş olsun hacım çok iyi bak kendine en kısa zamanda iyileşmen dileğiyle 😘 😘 ❤️
Geçmiş olsun , en kısa zamanda tekrar aramızda görmeyi isteriz ❤️
Owww çok geçmiş olsun hacım çok iyi bak kendine en kısa zamanda iyileşmen dileğiyle 😘 😘 ❤️
Mustafa'ya hiç birşey olmaz,En yakın zamanda iyileşip geri dönmen dileğiyle ❤️ 😘
L
last_knight
⭐ 19y
Umarım en kısa sürede sağlığına kavuşursun , geçmiş olsun.
Herkese çok teşekkürler.
Bugün daha iyiyim, yerimden kalkıp kendi işimi zorla da olsa görebiliyorum en azından. Umarım yakın zamanda eskisi gibi olurum.
Bugün daha iyiyim, yerimden kalkıp kendi işimi zorla da olsa görebiliyorum en azından. Umarım yakın zamanda eskisi gibi olurum.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap