Herkese çok teşekkürler.
Bugün daha iyiyim, yerimden kalkıp kendi işimi zorla da olsa görebiliyorum en azından. Umarım yakın zamanda eskisi gibi olurum.
Kötüye birşey olmazzz.En kısa zamanda toparlaman dileğiyle. 😈 🎭
Herkese çok teşekkürler.
Bugün daha iyiyim, yerimden kalkıp kendi işimi zorla da olsa görebiliyorum en azından. Umarım yakın zamanda eskisi gibi olurum.
insallah en kısa zamanda eski saglıgına kavuşursun ve Extraloob ailesine dönersin 😘 ❤️
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap