Icerige atla
Extraloob

Geçmiş olsun Macro

· 44 Yanıt · 2.6K görüntüleme · Sayfa 3 / 3
Yanıtlar
sweetCHIEF
sweetCHIEF ⭐ 17y
#41
Herkese çok teşekkürler.

Bugün daha iyiyim, yerimden kalkıp kendi işimi zorla da olsa görebiliyorum en azından. Umarım yakın zamanda eskisi gibi olurum.

Kötüye birşey olmazzz.En kısa zamanda toparlaman dileğiyle. 😈 🎭
Q
Quater ⭐ 18y
#42
insallah en kısa zamanda eski saglıgına kavuşursun ve Extraloob ailesine dönersin 😘 ❤️
B
BaSoryong ⭐ 18y
#43
Çok geçmiş olsun Abi çok iyi bak kendine en kısa zamanda iyileşmen dileğiyle =/

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: