Da Mekan Galiba ARK0'Ya devredildi o nerde 😄?
O csdedir... bi yardımcı seçmeli kendine. 🤔 🎅 😗
Da Mekan Galiba ARK0'Ya devredildi o nerde 😄?
sLmlar :P
sLmlar :P
HoşßuLduk ... Nasılsınız :D
Hoş bulduk 😜
Odamda TV Olmadığı için DiscoKralını izleyemiyorum 😢
Olympusta oynayan varsa thief lazım 😁
HoşßuLduk ... Nasılsınız :D
İyiyik Sen Nasılsın 🍺
HoşßuLduk ... Nasılsınız :D
HoşßuLduk ... Nasılsınız :D
HoşßuLduk ... Nasılsınız :D
İyiyiz vala napalım Vakit geçiriyoruz 9Gap ile JobWar yapalım dedik yaptığımıza pişman oldum
Farmdayken Tavsiye etmiyorum denedim olmadı 😁
HoşßuLduk ... Nasılsınız :D
iyiyiz hacım, seni sormalı 🍿
Arkadaşlar kusurabakmayın bi geliyorum bi gidiyorum 😄 Mazur görün şu king kong bitsin aranızdayım.com 😜
Sonra hepinize bira dağıtıcam söz 🍺
Herkese İyi Geceler.... 👋 🎅
Herkese İyi Geceler.... 👋 🎅
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap