Pol. gelsin İstanbul'a gerçi ben İzmirdeyim ama neyse 😁 yok yok hemen atlarım bir otobüse ne olacak Kaycan karşılasın yeterki.
Gece Kuşları Fun Club [GKFC]
· 61K Replies · 4.8M views 0 reading Pinned · Page 519 / 3015
Replies
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
Pol. gelsin İstanbul'a gerçi ben İzmirdeyim ama neyse 😁 yok yok hemen atlarım bir otobüse ne olacak Kaycan karşılasın yeterki.
Benim için İstanbul'a geleceksin???
Wuuuu organizasyon yapıp gelicem 😈
Hepinize benden bi Fresh meyveli soda 😁
Pol. gelsin İstanbul'a gerçi ben İzmirdeyim ama neyse 😁 yok yok hemen atlarım bir otobüse ne olacak Kaycan karşılasın yeterki.
Benim için İstanbul'a geleceksin???
Wuuuu organizasyon yapıp gelicem 😈
Pankart açarız yahu senin için alırız elimize bir tabela turist karşılar gibi yazarız üzerine Polgara 😁 , müsait bir zaman olursa neden olmasın akraba bol İstanbulda.
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
Pol. gelsin İstanbul'a gerçi ben İzmirdeyim ama neyse 😁 yok yok hemen atlarım bir otobüse ne olacak Kaycan karşılasın yeterki.
Benim için İstanbul'a geleceksin???
Wuuuu organizasyon yapıp gelicem 😈
Pankart açarız yahu senin için alırız elimize bir tabela turist karşılar gibi yazarız üzerine Polgara 😁 , müsait bir zaman olursa neden olmasın akraba bol İstanbulda.
Bir tanesiniz sizler yahu 🍺
Wuuuu 😄
Selamz 😄
Selamz :D
h.g 🎅
😄
Beyler bayanlar bu baba yatar artık canım sıkılıyor msndende kız gitti zaten hadi öptüm ciao^^
Görüşmek üzere hacım 👋
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
Selamz :D
A.s h.g
Beyler bayanlar bu baba yatar artık canım sıkılıyor msndende kız gitti zaten hadi öptüm ciao^^
ßß 👋
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
Bende kaçıyorum madem.
extra bize erken yatıyorum diyince bebek muamelesi yapıyo kendisinden saat 2'den sonra haber alamadık 😜
İyi geceler 👋
extra bize erken yatıyorum diyince bebek muamelesi yapıyo kendisinden saat 2'den sonra haber alamadık 😜
İyi geceler 👋
evet bende kaçıyorum arkadaslar iyi geceler kolay gelsin herkese 👋 😴
Yanlızmı kaldım 😁
nao bende burdayım
Bende buradayım 😊 .
T
Tony Montana
⭐ 18y
Bende burdayım... 1 Saat takılıp yatalım artık.Herkese şimdiden İyi Geceler
J
Journalist
⭐ 19y
club ü kapatan olmamış ama bereket hırsızlık olaylarıda yok raflardaki içkiler yerinde 🍺
oscar ödüllü film sahnelerini aratmaya bir rüya gördüm 😱
Kapattık!!
- Resim Silinmiş.
Bizi Takipte Kalın!! 8)
oscar ödüllü film sahnelerini aratmaya bir rüya gördüm 😱
Kapattık!!
- Resim Silinmiş.
Bizi Takipte Kalın!! 8)
Herkese iyi geceler. ARK0 nerde kaldın canımcım?
Neyse bugünkü açılışı ben yapayım 😘
Neyse bugünkü açılışı ben yapayım 😘
00:00 Hepimize İyi Geceler!!
- Resim Silinmiş.
Varmı Bir İsteği Olan!!! 8)
[F New]Solo Gitarist
S.a iyi geceler Beyler
Log in to write a reply.
Log In