Icerige atla
Extraloob

Gece Kuşları Fun Club [GKFC]

· 61K Replies · 4.8M views Pinned · Page 376 / 3015
Replies
X
XER0 ⭐ 19y
#7501
iyi geceler ve hoşçakalın ^^

^^ sanada
J
Journalist ⭐ 19y
#7502
GN8 ALL^^
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#7503
redbull içmiş bir adam geldi daha hiç bira içmedim canımda istemiyor 😜
L
Leo Kenzo ⭐ 18y
#7504
redbull içmiş bir adam geldi daha hiç bira içmedim canımda istemiyor :P

Votka+Redbull forever^^

Votka+Redbull direk tahtalı köy 😄
L
Leo Kenzo ⭐ 18y
#7505
Kafeini düşürdüklerinden ilk etapta pek etkilemiyor hacım 😄
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#7506
vodka + redbull hikaye yaff ben hiç etkilenmiyorum o.O
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#7507
gn8 all XD
J
Journalist ⭐ 19y
#7508
Kapattık!!
- Resim Silinmiş.
Bizi Takipte Kalın!! 😎
J
Journalist ⭐ 19y
#7509
00:00 Hepimize İyi Geceler!!
- Resim Silinmiş.
bu gece ben yokum çok uykum var açıp hemen yatıyorum iyi geceler ExL ailesi ☕
X
XER0 ⭐ 19y
#7510
Herkese iyi geceler 😎
H
#7511
Herkeze ıyı geceler uzun zamandır bisey yazmıyodum buraya 😄
E
Espio ⭐ 19y
#7512
İyi geceler herkese ; yorgunluktan ölüyorum extra nerdesin 😄 bi yorum yap gidip yatam 😜
.NET
.NET ⭐ 19y
#7513
Hi guyz. İyi geceler. 3.5 saattir ingilizce çeviri yapıyorum sanki beynim kafa tasımın içerisinde oynuyor. Yatmaya gidiyorum. Sağlıcakla kalın...
[F New]Solo Gitarist
L
Leo Kenzo ⭐ 18y
#7514
Herkese iyi geceler.Geceniz iyi olsun.Dün gece neler yazmışım ben vahh. 😄 😁

İyi geceler herkese...
Hacım dedim sana redbull çarpar 😄
.NET
.NET ⭐ 19y
#7515
Hi guyz. İyi geceler. 3.5 saattir ingilizce çeviri yapıyorum sanki beynim kafa tasımın içerisinde oynuyor. Yatmaya gidiyorum. Sağlıcakla kalın...

WW senle birgün 1 sayfalık bir ingilizce çeviri olayımız olacak aklıma birşeyler geliyor bu sıralar sende bunda önemli rol oynayacaksın.^^

Onu da yaparız. Sen iste tüm forumu ingilizceye çevireyim 😘
[F New]Solo Gitarist
L
Leo Kenzo ⭐ 18y
#7516
Dün gece herkes uçmuş hacım 😄 bende pc başında sızmış kalmışım 😄
.NET
.NET ⭐ 19y
#7517
Dün gece herkes uçmuş hacım 😄 bende pc başında sızmış kalmışım :D

Ben de sızmışım. Ama kalkış saatime sabah denemez 😄
[F New]Solo Gitarist
S
#7518
sLm herkeslere...

Moralim çok bozuk 😞 ... Çatıkatına çıkıp düşünmem lazım
L
Leo Kenzo ⭐ 18y
#7519
sLm herkeslere...

Moralim çok bozuk 😞 ... Çatıkatına çıkıp düşünmem lazım


Hayırdır aşağıya mı atlıcaksın 🤔
X
XER0 ⭐ 19y
#7520
sLm herkeslere...

Moralim çok bozuk 😞 ... Çatıkatına çıkıp düşünmem lazım


ne oldu hacım ? 🤔

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: