iyi geceler ve hoşçakalın ^^
^^ sanada
iyi geceler ve hoşçakalın ^^
redbull içmiş bir adam geldi daha hiç bira içmedim canımda istemiyor :P
Votka+Redbull forever^^
Herkese iyi geceler.Geceniz iyi olsun.Dün gece neler yazmışım ben vahh. 😄 😁
Hi guyz. İyi geceler. 3.5 saattir ingilizce çeviri yapıyorum sanki beynim kafa tasımın içerisinde oynuyor. Yatmaya gidiyorum. Sağlıcakla kalın...
WW senle birgün 1 sayfalık bir ingilizce çeviri olayımız olacak aklıma birşeyler geliyor bu sıralar sende bunda önemli rol oynayacaksın.^^
Dün gece herkes uçmuş hacım 😄 bende pc başında sızmış kalmışım :D
sLm herkeslere...
Moralim çok bozuk 😞 ... Çatıkatına çıkıp düşünmem lazım
sLm herkeslere...
Moralim çok bozuk 😞 ... Çatıkatına çıkıp düşünmem lazım
Log in to write a reply.
Log In