Ben 1 saat offline saat 3.5 gibi burdayım.Gidim açık market varmı bakayım birazda hava alayım.Biranın içine sigara külü atıp fantezi yapayım dedim uçtum. 😄 Ahuahah. 😁
Hacım nerdesin merak ettim 3,5 dedin saat 5 e geliyor 😱
Ben 1 saat offline saat 3.5 gibi burdayım.Gidim açık market varmı bakayım birazda hava alayım.Biranın içine sigara külü atıp fantezi yapayım dedim uçtum. 😄 Ahuahah. 😁
" bütün sevgiler yalanmış, ben yalanmamış istiyorum " 😜 😜 :P
Herkese iyi geceler... Hacım bi Safari Lütfen...

Bir Bira Lğtfen Bu gece çok efkarlıyım :(

Bir Bira Lğtfen Bu gece çok efkarlıyım :(
Bir Bira Lğtfen Bu gece çok efkarlıyım :(
tekirdağ 70lik veriyim istersen 🍺
Bir Bira Lğtfen Bu gece çok efkarlıyım :(
tekirdağ 70lik veriyim istersen 🍺
70 Kesmez 170 ver sen :(


Kesin Çözümhttp://www.salihlisimpas.com/upload/domestos%204%20kg%20(simpas%20mayis%202007)%20copy.jpg" alt="" loading="lazy">
Selamlar millet.İyi geceler...
Kesin Çözümhttp://www.salihlisimpas.com/upload/domestos%204%20kg%20(simpas%20mayis%202007)%20copy.jpg" alt="" loading="lazy">
En Sonunda Onuda Yapıcam :)

damara hava vermek en iyisi hem masrafsız gider ayak para gitmez en azından fakat kesin değil.
ps:Arkadaşım yanımda verdi koskoca 3 şırınga hava damarına ((kas boşluğuna falan değil)) ama ölmedi. Onca ağlayıp sızlanmıştık bir de
Log in to write a reply.
Log In