^^
Kendime de Kebab + Kola







Hacım bu seni sabaha kadar keser... 🍺
Bende Safariye devam...
Hacım bu seni sabaha kadar keser... 🍺
Bende Safariye devam...
hayatımda 1 kere 3 tane kırmızı tuborg içtim dur anımı anlatayayım ;
üniv. 1.sınıf deli gibi zıplıyorum manyakta para var pederde sonra kumarda herşeyi kaybetti ya neyse, bende nerede party nerede action atlıyorum araba gidiyorum önce bir ortaköy yapalım dedik 3-5 hatunlu erkekli grup ile takılıyoruz ortam çok kalabalık herkes ayakta içiyor birisi kırmızı tuborg içiyordu bende sıkı içiciyim veya adayım çocuklara dedim kırmızı tuborg nasıl bilen varmı tabi dediler 1 tane iç yamulursun dedim ben ondan 3 tane içerim hepsini de tek yudumda hemde yok falan dediler peki dedim herkeste duyuyor muhabbeti gittik 3 kutu kırmızı tuborg aldık birinciyi açtım tek dikişte hepsini içtim kutuyu gittim çöpe attım geldim ikinciyi açtım aynen geldim üçüncüyü açtım tek yudumda gene içtim bakın dedim bende birşey yok içerim herkes şoke tabi nasıl tek yudumda içtin falan diyorlar neyse aradan 30dk geçti zannımca bir vurmaya başladı beni eve goturun dedim ondan sonrasını hiç anlatmayayım hayatımda 5 kere böööölememişimdir bir taneside o gecedir awwwww 😈 😁 😄 😆 😜
Ps : o gün bu gündür hiç kırmızı tuborg içmedim şişe gold usuldan rulezzzzzzz 😈 😁 🍺
Hacım bu seni sabaha kadar keser... 🍺
Bende Safariye devam...
hayatımda 1 kere 3 tane kırmızı tuborg içtim dur anımı anlatayayım ;
üniv. 1.sınıf deli gibi zıplıyorum manyakta para var pederde sonra kumarda herşeyi kaybetti ya neyse, bende nerede party nerede action atlıyorum araba gidiyorum önce bir ortaköy yapalım dedik 3-5 hatunlu erkekli grup ile takılıyoruz ortam çok kalabalık herkes ayakta içiyor birisi kırmızı tuborg içiyordu bende sıkı içiciyim veya adayım çocuklara dedim kırmızı tuborg nasıl bilen varmı tabi dediler 1 tane iç yamulursun dedim ben ondan 3 tane içerim hepsini de tek yudumda hemde yok falan dediler peki dedim herkeste duyuyor muhabbeti gittik 3 kutu kırmızı tuborg aldık birinciyi açtım tek dikişte hepsini içtim kutuyu gittim çöpe attım geldim ikinciyi açtım aynen geldim üçüncüyü açtım tek yudumda gene içtim bakın dedim bende birşey yok içerim herkes şoke tabi nasıl tek yudumda içtin falan diyorlar neyse aradan 30dk geçti zannımca bir vurmaya başladı beni eve goturun dedim ondan sonrasını hiç anlatmayayım hayatımda 5 kere böööölememişimdir bir taneside o gecedir awwwww 😈 😁 😄 😆 😜
Ps : o gün bu gündür hiç kırmızı tuborg içmedim şişe gold usuldan rulezzzzzzz 😈 😁 🍺
Her gece aynı tablo. 😁
Kayıtlı kullanıcılar: Baidu [Spider], bymad07, ciko1984, Crusin, deadlock, DoNJuaN, extraloob, Google [Bot], hayabusa_, HightMoOn, just_life, Leo Kenzo, Looney, Majestic, mozz, ozan-277, plazmic, saroth, ShaoKahn, solares, TheDanG3R, TheIlker, worldwar, Yahoo [Bot], yeonyang
Her gece aynı tablo. 😁
Kayıtlı kullanıcılar: Baidu [Spider], bymad07, ciko1984, Crusin, deadlock, DoNJuaN, extraloob, Google [Bot], hayabusa_, HightMoOn, just_life, Leo Kenzo, Looney, Majestic, mozz, ozan-277, plazmic, saroth, ShaoKahn, solares, TheDanG3R, TheIlker, worldwar, Yahoo [Bot], yeonyang
Her gece aynı tablo. 😁
Kayıtlı kullanıcılar: Baidu [Spider], bymad07, ciko1984, Crusin, deadlock, DoNJuaN, extraloob, Google [Bot], hayabusa_, HightMoOn, just_life, Leo Kenzo, Looney, Majestic, mozz, ozan-277, plazmic, saroth, ShaoKahn, solares, TheDanG3R, TheIlker, worldwar, Yahoo [Bot], yeonyang
senin tablo yanlış hacım 😁
Kayıtlı kullanıcılar: Baidu [Spider], bymad07, ciko1984, Crusin, deadlock, DoNJuaN, extraloob, Google [Bot], hayabusa_, HightMoOn, just_life, Leo Kenzo, Looney, Majestic, mozz, ozan-277, plazmic, saroth, ShaoKahn, solares, TheDanG3R, TheIlker, worldwar, Yahoo [Bot], yeonyang
Ben 1 saat offline saat 3.5 gibi burdayım.Gidim açık market varmı bakayım birazda hava alayım.Biranın içine sigara külü atıp fantezi yapayım dedim uçtum. 😄 Ahuahah. 😁
Bu kişilik; Gece gezen alkolik canlı türünün tek örneğidir.Yaklaşmak tehlikeli uzaklaşmak imkansızdır.
Yok hacım biz alışığız, bizim en sarhoş halimizde yapacağımız şey vurup kafayı yatmaktır.^^

" bütün sevgiler yalanmış, ben yalanmamış istiyorum "
Log in to write a reply.
Log In