Icerige atla
Extraloob

Gece Kuşları Fun Club [GKFC]

· 61K Replies · 4.8M views Pinned · Page 374 / 3015
Replies
X
XER0 ⭐ 19y
#7462
Ben yatıyorum, herkese iyi geceler ^^
S
SnowFlake ⭐ 18y
#7463
afiyet olsun bu gece kimse yok ben de kaçayım yarın 10'da uyanır okula giderim 😁
iyi geceler ^^
:okanabiyazdımbunubirköşeyenaberdiyipkaçarsınhaa:psmileyi:
S
#7464
Herkese iyi geceler
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#7465
biraaaaa yok mu biram 2.nci biramda %40 kaldı dolapta 2 tane %100 var ihihihii 😜
L
Leo Kenzo ⭐ 18y
#7466

Hacım bu seni sabaha kadar keser... 🍺
Bende Safariye devam...
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#7467

Hacım bu seni sabaha kadar keser... 🍺
Bende Safariye devam...


hayatımda 1 kere 3 tane kırmızı tuborg içtim dur anımı anlatayayım ;

üniv. 1.sınıf deli gibi zıplıyorum manyakta para var pederde sonra kumarda herşeyi kaybetti ya neyse, bende nerede party nerede action atlıyorum araba gidiyorum önce bir ortaköy yapalım dedik 3-5 hatunlu erkekli grup ile takılıyoruz ortam çok kalabalık herkes ayakta içiyor birisi kırmızı tuborg içiyordu bende sıkı içiciyim veya adayım çocuklara dedim kırmızı tuborg nasıl bilen varmı tabi dediler 1 tane iç yamulursun dedim ben ondan 3 tane içerim hepsini de tek yudumda hemde yok falan dediler peki dedim herkeste duyuyor muhabbeti gittik 3 kutu kırmızı tuborg aldık birinciyi açtım tek dikişte hepsini içtim kutuyu gittim çöpe attım geldim ikinciyi açtım aynen geldim üçüncüyü açtım tek yudumda gene içtim bakın dedim bende birşey yok içerim herkes şoke tabi nasıl tek yudumda içtin falan diyorlar neyse aradan 30dk geçti zannımca bir vurmaya başladı beni eve goturun dedim ondan sonrasını hiç anlatmayayım hayatımda 5 kere böööölememişimdir bir taneside o gecedir awwwww 😈 😁 😄 😆 😜


Ps : o gün bu gündür hiç kırmızı tuborg içmedim şişe gold usuldan rulezzzzzzz 😈 😁 🍺
F
FreeDom ⭐ 18y
#7468
Herkese İyi Eğlenceler Yarın Okul Oldugu İçin Bende Yatmak Zorundayım 😐 😐 😢
S
#7469

Hacım bu seni sabaha kadar keser... 🍺
Bende Safariye devam...


hayatımda 1 kere 3 tane kırmızı tuborg içtim dur anımı anlatayayım ;

üniv. 1.sınıf deli gibi zıplıyorum manyakta para var pederde sonra kumarda herşeyi kaybetti ya neyse, bende nerede party nerede action atlıyorum araba gidiyorum önce bir ortaköy yapalım dedik 3-5 hatunlu erkekli grup ile takılıyoruz ortam çok kalabalık herkes ayakta içiyor birisi kırmızı tuborg içiyordu bende sıkı içiciyim veya adayım çocuklara dedim kırmızı tuborg nasıl bilen varmı tabi dediler 1 tane iç yamulursun dedim ben ondan 3 tane içerim hepsini de tek yudumda hemde yok falan dediler peki dedim herkeste duyuyor muhabbeti gittik 3 kutu kırmızı tuborg aldık birinciyi açtım tek dikişte hepsini içtim kutuyu gittim çöpe attım geldim ikinciyi açtım aynen geldim üçüncüyü açtım tek yudumda gene içtim bakın dedim bende birşey yok içerim herkes şoke tabi nasıl tek yudumda içtin falan diyorlar neyse aradan 30dk geçti zannımca bir vurmaya başladı beni eve goturun dedim ondan sonrasını hiç anlatmayayım hayatımda 5 kere böööölememişimdir bir taneside o gecedir awwwww 😈 😁 😄 😆 😜


Ps : o gün bu gündür hiç kırmızı tuborg içmedim şişe gold usuldan rulezzzzzzz 😈 😁 🍺

abi fazla abanmışın kola içermiş gibi 3 tane kırmızı tuborg omq.! 😱 😈
L
Leo Kenzo ⭐ 18y
#7470

Hacım bu seni sabaha kadar keser... 🍺
Bende Safariye devam...


hayatımda 1 kere 3 tane kırmızı tuborg içtim dur anımı anlatayayım ;

üniv. 1.sınıf deli gibi zıplıyorum manyakta para var pederde sonra kumarda herşeyi kaybetti ya neyse, bende nerede party nerede action atlıyorum araba gidiyorum önce bir ortaköy yapalım dedik 3-5 hatunlu erkekli grup ile takılıyoruz ortam çok kalabalık herkes ayakta içiyor birisi kırmızı tuborg içiyordu bende sıkı içiciyim veya adayım çocuklara dedim kırmızı tuborg nasıl bilen varmı tabi dediler 1 tane iç yamulursun dedim ben ondan 3 tane içerim hepsini de tek yudumda hemde yok falan dediler peki dedim herkeste duyuyor muhabbeti gittik 3 kutu kırmızı tuborg aldık birinciyi açtım tek dikişte hepsini içtim kutuyu gittim çöpe attım geldim ikinciyi açtım aynen geldim üçüncüyü açtım tek yudumda gene içtim bakın dedim bende birşey yok içerim herkes şoke tabi nasıl tek yudumda içtin falan diyorlar neyse aradan 30dk geçti zannımca bir vurmaya başladı beni eve goturun dedim ondan sonrasını hiç anlatmayayım hayatımda 5 kere böööölememişimdir bir taneside o gecedir awwwww 😈 😁 😄 😆 😜


Ps : o gün bu gündür hiç kırmızı tuborg içmedim şişe gold usuldan rulezzzzzzz 😈 😁 🍺


Hacım biranın dışına çık biraz mide alışsın gelir çatar birgün ortamı yamulmayasın sonra bişey değil içici değilsin sanarlar 👍

Ayrıca senin pederin olayı benim bigfather olayına benziyor 😁
Onuda ruslar bitirdi 😁
🍺
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#7471
Her gece aynı tablo. 😁
Kayıtlı kullanıcılar: Baidu [Spider], bymad07, ciko1984, Crusin, deadlock, DoNJuaN, extraloob, Google [Bot], hayabusa_, HightMoOn, just_life, Leo Kenzo, Looney, Majestic, mozz, ozan-277, plazmic, saroth, ShaoKahn, solares, TheDanG3R, TheIlker, worldwar, Yahoo [Bot], yeonyang


Müdavimler belli hacım 😈 😁 🍺 😘
L
Leo Kenzo ⭐ 18y
#7472
Her gece aynı tablo. 😁
Kayıtlı kullanıcılar: Baidu [Spider], bymad07, ciko1984, Crusin, deadlock, DoNJuaN, extraloob, Google [Bot], hayabusa_, HightMoOn, just_life, Leo Kenzo, Looney, Majestic, mozz, ozan-277, plazmic, saroth, ShaoKahn, solares, TheDanG3R, TheIlker, worldwar, Yahoo [Bot], yeonyang

senin tablo yanlış hacım 😁

Kayıtlı kullanıcılar: Baidu [Spider], bymad07, ciko1984, Crusin, deadlock, DoNJuaN, extraloob, Google [Bot], hayabusa_, HightMoOn, just_life, Leo Kenzo, Looney, Majestic, mozz, ozan-277, plazmic, saroth, ShaoKahn, solares, TheDanG3R, TheIlker, worldwar, Yahoo [Bot], yeonyang
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#7473
Her gece aynı tablo. 😁
Kayıtlı kullanıcılar: Baidu [Spider], bymad07, ciko1984, Crusin, deadlock, DoNJuaN, extraloob, Google [Bot], hayabusa_, HightMoOn, just_life, Leo Kenzo, Looney, Majestic, mozz, ozan-277, plazmic, saroth, ShaoKahn, solares, TheDanG3R, TheIlker, worldwar, Yahoo [Bot], yeonyang

senin tablo yanlış hacım 😁

Kayıtlı kullanıcılar: Baidu [Spider], bymad07, ciko1984, Crusin, deadlock, DoNJuaN, extraloob, Google [Bot], hayabusa_, HightMoOn, just_life, Leo Kenzo, Looney, Majestic, mozz, ozan-277, plazmic, saroth, ShaoKahn, solares, TheDanG3R, TheIlker, worldwar, Yahoo [Bot], yeonyang


o 3.biradadır şimdi normal hatalı yazması relax mode on 😆
L
Leo Kenzo ⭐ 18y
#7474
bende Safariyi yarıladım 😄 ölcem enson safari içe içe 😄
Hacım sana sigara ikram edem 😁
L
Leo Kenzo ⭐ 18y
#7475
Ben 1 saat offline saat 3.5 gibi burdayım.Gidim açık market varmı bakayım birazda hava alayım.Biranın içine sigara külü atıp fantezi yapayım dedim uçtum. 😄 Ahuahah. 😁

Hahhahaha 😁 😁 Hacım dikkatli git şarhoş denk gelmesin 😁 😁 😆
L
Leo Kenzo ⭐ 18y
#7476
Bu kişilik; Gece gezen alkolik canlı türünün tek örneğidir.Yaklaşmak tehlikeli uzaklaşmak imkansızdır.

Pek öyle demiyorsun ama neyse 😄 banada bi efes ısmarlarsın artık 🍺 😁
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#7477
Yok hacım biz alışığız, bizim en sarhoş halimizde yapacağımız şey vurup kafayı yatmaktır.^^



uuuu cool mode on bro 😜
L
Leo Kenzo ⭐ 18y
#7478

Hacım buyda bitti yedek biran vardır inaallah 🤔
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#7479
safari bana zor gelir bu saatten sonra karıştırmam ondan 3 duble içeyim kahkaha makinası olurum.

bu arada bir söz okudum yarıldım gülmekten 😜

" bütün sevgiler yalanmış, ben yalanmamış istiyorum " 😜 😜 😜
L
Leo Kenzo ⭐ 18y
#7480
" bütün sevgiler yalanmış, ben yalanmamış istiyorum "

😆 😆 😆 Sevdim ben bu lafı hacım 😈 😈 😈 tam benlik şimdiden kullanmaya başladım 😄 😈 😈
😁 🍺

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: