Neyse ben eve gideyim... Gelirim birazdan
Gece Kuşları Fun Club [GKFC]
· 61K Replies · 4.8M views 0 reading Pinned · Page 377 / 3015
Replies
S
StickControl
⭐ 19y
kızın birine açıldım ... açılmaz olaydım ... çıkdığı yokmuş [oh ne güzel dedim] sonra gittim açık açık senden hoşlanıorum dedim... bu dedi biraz zaman ver düşünücem... 2 gecedir düşünüo ... 🤔
evet veya hayır diyebilirdi 😉
evet veya hayır diyebilirdi 😉
S
StickControl
⭐ 19y
neyse yaa ben bi çatıkatına çıkıyım ... dötüm yerse bırakırım kendimi aşaya 😆 🙄
S
StickControl
⭐ 19y
kızın birine açıldım ... açılmaz olaydım ... çıkdığı yokmuş [oh ne güzel dedim] sonra gittim açık açık senden hoşlanıorum dedim... bu dedi biraz zaman ver düşünücem... 2 gecedir düşünüo ... 🤔
evet veya hayır diyebilirdi ;)
Düşünüyorsa sana karşı boş değil demektir buna sevinmelisin. 😎 Ayrıca bir kız düşüneceğim dediyse kendini ağırdan satıyor demektir ve aslında senden acaip hoşlanmıştır ama naz yapıyordur dünden meyilliymiş deme diye.Biraz kurnaz ol kafayı çalıştır. ;)
ama 2 gece oldu ... okulda karşı karşıya gelmeye utanıorum ... 🙄
S
StickControl
⭐ 19y
Hiç anlamıyorum şu mantığı neyden utanıyorsun?Senin flörtün olmayacakmı o kız olacak?Sevdiğin kızdan mı utanacaksın?Pehhh...
hyr bi garip oluo ... göz göze gelioruz başlıo gülmeye 🙄 ben direk kıpkırmızı oluorum 😆
ben yatıyorum herkese iyi geceler ^^
aha aşk mevzusu mu var hemen yardımcı olayım 😜
S
StickControl
⭐ 19y
Geçin bunları gençlikte yaşanan olaylar bunlar güzelim.Hepsi zamanla geçer yarın şu günlerini hatırlayım tebessüm edeceksin şüphen olmasın.Benim sana tavsiyem konuyu uzatmadan gideceksin kızı bir köşeye çağıracaksın ve orada derdini söyleyip dermanını bulacaksın ha kız hala seni sallamıyorsa sende arkasından sallayacaksın olay budur.Anlatabildimmi bilmem.^^
zaten köşeye çekip söledim söleyeceğimi ... düşünücem dedi.
2 gecedir bekliorum düşünsün die ... war mı böle bişi 😆
S
StickControl
⭐ 19y
nese yaa ... yarın olsun çekip konuşucam (2 gecedir düşünüosun, 2 gecede sana hiç bişi ifade edemiosam)... by by 😎
nese bu adam yatar ... 🍺
nese bu adam yatar ... 🍺
please help me... ingilizce güzel bi aşk şiiri lazım...
aha aşk mevzusu mu var hemen yardımcı olayım :P
Hacım sende depoda vardır 😄 bi English aşk şiiri Please... 😁
- Resim Silinmiş.
Bugün işler açılmış 😄 tablo değişik 😈 😈 😈
Bugün işler açılmış 😄 tablo değişik 😈 😈 😈
ARKO saat 6:30 patrona söyliyeyim senin zam işini unutsun 😄
J
Journalist
⭐ 19y
Kapattık!!
- Resim Silinmiş.
Bizi Takipte Kalın!! 😎
- Resim Silinmiş.
Bizi Takipte Kalın!! 😎
Yazık olmuş gerçekten 😄 Bu gece başvurmayı düşünüyordum 😄 Yinede yazarım bu gece.. 😊 Bu logo offline ya online hali yok mu 😄
kapandıktan sonra mesaj atmayın lütfen 😉 0-6 arası only 😄
lol açılmaya 1 dk 😜
J
Journalist
⭐ 19y
00:00 Hepimize İyi Geceler!!
- Resim Silinmiş.
Varmı Bir İsteği Olan!!! 😎
- Resim Silinmiş.
Varmı Bir İsteği Olan!!! 😎
Herkese iyi geceler 😎 ARK0 bana kafana göre ver 😜
J
Journalist
⭐ 19y
Herkese iyi geceler 😎 ARK0 bana kafana göre ver :P

Log in to write a reply.
Log In