Icerige atla
Extraloob

Garment mı? Protector mı? Armor mu?

· 28 Replies · 42K views · Page 2 / 2
Replies
E
Exqusei ⭐ 19y
#21


yada garment giyen pure intse kendisine soracak yav neden ben böle kolay yatıom die Very Happy


Ben 80 lvl int chara sahibim,setim garment.Gayet memnunum.Düşüncene katılmıyorum.

Chinese karakterler imbue kullanırlar.Yani skill kullanmadan önce magical olarak güçlendirilirler.Garment giyerek chinese karakterlerin el yakmalarını devre dışı bırakıyorum,Cold mastery'den snow shield serisini de defans olarak açınca sorun kalmıyor. kahvekeyfi

Ama bana soracak olursanız : Full str glavier'in protector giymesi hem intcilere hem de karşısındaki str glavier ve bowmanlara karşı defansının sağlam olmasını sağlar.

Intciler de aynı şekilde protector giyerse güzel olacağına inanıyorum. Ama bu iş tarz ve zevk meselesidir.
Bu bir oyun, oyun olmaktan çıkartmamak gerek detective


helal valla en acıklayı cevap geldi işte Mr. Green
M
MoonLife ⭐ 19y
#22
armor :?!!! :?!!! :?!!!
T
TheOne ⭐ 19y
#23
yanlış yere açmışsın konuyu bir daha buraya açma
R
Rock'nRolla OP ⭐ 19y
#24
neden yanlış yer geyik sohbetleri
D
dreadork ⭐ 19y
#25
Blader - garment
okcu ve glavie - protector
Nuker -armor
A
addIcFb ⭐ 19y
#26
nuker pvplerinde garment ile armor kapışsa garment inidiir armor olma bence ya pro yada garment str isen zaten garment ol
S
Sniker ⭐ 19y
#27
Bence garment ol yoksa nukerlerden çok fazla damage yersin
A
#28

str garment giyer .
nuke armor giyer
hybird cıplak dolassın Mr. Green Mr. Green (pro)


katılmıyorum hybird ler çıplak deil pro setle dolaşsın böle daha güzel Laughing

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: