Icerige atla
Extraloob

GAME_MASTERS Alımlar Devam Ediyo

· 121 Yanıt · 15K görüntüleme · Sayfa 6 / 7
Yanıtlar
T
tan OP ⭐ 19y
#101
Guildimize Alımlar Devam Ediyo 60+ Arkadaşları Bkliyoruz Şimdiden tşk Ederim ?!!!!!!!
B
byerhan ⭐ 19y
#102
Hayırlı olsun [geç oldu ama ] 😄 Yanınızdayım :?!!! ?!!!!!!.

http://www.ImageShack.us" /></a><a href="http://img604.imageshack.us/content.php?page=blogpost&files=img138/4456/lord3ib8jh8.png" title="QuickPost"><img src="http://imageshack.us/img/butansn.png" alt="QuickPost" border="0"></a> Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!" alt="" loading="lazy">
T
tan OP ⭐ 19y
#103
Hayırlı olsun [geç oldu ama ] 😄 Yanınızdayım :?!!! ?!!!!!!.

http://www.ImageShack.us" /></a><a href="http://img604.imageshack.us/content.php?page=blogpost&files=img138/4456/lord3ib8jh8.png" title="QuickPost"><img src="http://imageshack.us/img/butansn.png" alt="QuickPost" border="0"></a> Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!" alt="" loading="lazy">


Nedemek Bizde Herzeman Senin Yanınızdayız 😊
T
tan OP ⭐ 19y
#104
Arkadaşlar Oyunu Bıraktım Artık İlgimi çekmiyoda size Başarılar Dilerim Her Zaman Heryerde GAME_MASTERS ama Yollunuz açık Olsun Benim Gitmemle Guild Dagılçak ama Olsun Artık Oyun sıktı Hepinize Başarılar Dilerim Takrardan k.i.b ?!!!!!!
S
safak28 ⭐ 19y
#105
kana boş konuşma 90 gelinCe Ben seni Görürüm :D:D::D lol bıraktın hee hehehehehheheheh
TurKKillS
TurKKillS ⭐ 19y
#106
kana boş konuşma 90 gelinCe Ben seni Görürüm :D:D::D lol bıraktın hee hehehehehheheheh

bu salı geliyor 90 xD
T
tan OP ⭐ 19y
#107
kana boş konuşma 90 gelinCe Ben seni Görürüm :D:D::D lol bıraktın hee hehehehehheheheh

bu salı geliyor 90 xD


ewt bu Salı Geliyomuş o Kadar Bekledim Gelmedi Oyundan iyice Uzak Kaldım Açılıyo ben böle işin hemi :evil:
S
safak28 ⭐ 19y
#108
kanka devam et 3 yıldan beri sro oyunuyoz hade ben oynuyyamıyom pc bozuldu sen oyna devam et ama hayattan uzaklaşma sen anladın 😞 ?!!!!!!. ?!!!!!!. ?!!!!!! ?!!!!!! 😳 😳
T
tan OP ⭐ 19y
#109
Guildimize Alımlar Devam Etmektedir 60+ Arkadaşlarımızı Bekleriz Aramıza Bize Ulaşmak istiyen Guild üyelerinden Herhangi biriyle İletişim Kursunlar Herkeze Başarılar ?!!!!!!!
T
tan OP ⭐ 19y
#110
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.

- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.

- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.

- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.

- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.

- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.

- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.

Son Durumumuz bu Arkadaşlar Bize Katılmak istiyenler Her Hangi bir üyeye Başvursunlar şimdiden tşk Ederiz
S
safak28 ⭐ 19y
#111
ulan bende geliyom 90 geldi yaptırım şu pc yi kanka 90 time 😄
B
bannedddd ⭐ 19y
#112
Şafak ne oldu başladın mı? 😜
T
tan OP ⭐ 19y
#113
Şafak ne oldu başladın mı? :P


Aynen öle Can Baktım Olcak gibi Degil Ark çokda Israr Etti Benimde Tek Gözüm Arkada Kaldı Olcak gibi Degildi Geri Dönüş Yaptım Dönüşüm kötü Oldu ama 😞

Sro için Ayırdıgım tüm Paraları Silip Süpürdüm şimdi Silk Alıcak Para Kalmadı Bende o Yüzden Şuanlık sadece Akşamları Kasıyorum Silk Alıyım Son sürat devam inş ?!!!!!!!
W
#114
Arkadaşlar Oyunu Bıraktım Artık İlgimi çekmiyoda size Başarılar Dilerim Her Zaman Heryerde GAME_MASTERS ama Yollunuz açık Olsun Benim Gitmemle Guild Dagılçak ama Olsun Artık Oyun sıktı Hepinize Başarılar Dilerim Takrardan k.i.b ?!!!!!!


hade len sende noob nere dagılcak sen bıraktın guıld topladnı bea 😄 su anda oldukca ıyız baya arkdaslarmız geldı toplandık he safak o guıld lwlerındıe duzel 83 olucam ben D
T
tan OP ⭐ 19y
#115
Arkadaşlar Oyunu Bıraktım Artık İlgimi çekmiyoda size Başarılar Dilerim Her Zaman Heryerde GAME_MASTERS ama Yollunuz açık Olsun Benim Gitmemle Guild Dagılçak ama Olsun Artık Oyun sıktı Hepinize Başarılar Dilerim Takrardan k.i.b ?!!!!!!


hade len sende noob nere dagılcak sen bıraktın guıld topladnı bea 😄 su anda oldukca ıyız baya arkdaslarmız geldı toplandık he safak o guıld lwlerındıe duzel 83 olucam ben D


Vallah 3 defa Zıpla 😊
N
Narcisse ⭐ 19y
#116
Arkadaşlar Oyunu Bıraktım Artık İlgimi çekmiyoda size Başarılar Dilerim Her Zaman Heryerde GAME_MASTERS ama Yollunuz açık Olsun Benim Gitmemle Guild Dagılçak ama Olsun Artık Oyun sıktı Hepinize Başarılar Dilerim Takrardan k.i.b ?!!!!!!


hade len sende noob nere dagılcak sen bıraktın guıld topladnı bea 😄 su anda oldukca ıyız baya arkdaslarmız geldı toplandık he safak o guıld lwlerındıe duzel 83 olucam ben D


+ 1907 😄
N
Narcisse ⭐ 19y
#117
ha bide baya geri kalmıs ben varım orda 😄
T
tan OP ⭐ 19y
#119
GAME_MASTERS Guildi lvl 5 Alımlar Devam Etmektedir Aktif Olucak 65+ Arkadaşalrı Bekliyoruz

- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
Guildimiz Serverın Başlarından Beri Var ve Olmaya Devamda Edicektir Bize Katılmak İstiyen Herkezi Aramıza Bekleriz Gözümüz Yüksektede Degil zaten Kale ile İlgimizde Yoktur çogumuz Çalıştıgımızdan Dolayı ama Hertürlü Dsotluk ve Kardeşligin Oldugu bir Yer diye Bilirim size xD

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: