ewt ark lvl 3 olmusturuz guild için GP lazım kasmak için gelen olursa çok sevinirim lvl atlarken hiç bi sekilde para almıyacagımı bir kere daha söleyim 😊 32+ ark bekleriz saygılı ve anlayışlı 😊
GAME_MASTERS Alımlar Devam Ediyo
· 121 Yanıt · 15K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 7
Yanıtlar
HayırLı Olsun Okadar Acma Acma dedim Dinlemedin Actın İnş İstediğin Şeyleri Yapabilir Ve ServerDa İstediğin Yere GelebilirSin Başarılar
>>>| Juggernutt |<<< extrabeer
>>>| Juggernutt |<<< extrabeer
HayırLı Olsun Okadar Acma Acma dedim Dinlemedin Actın İnş İstediğin Şeyleri Yapabilir Ve ServerDa İstediğin Yere GelebilirSin Başarılar
>>>| Juggernutt |<<< extrabeer
Boşver Engin Paşa Böle Çok Süper Yani 😊
W
WaRioR_BLaDe
⭐ 19y
HayırLı Olsun Okadar Acma Acma dedim Dinlemedin Actın İnş İstediğin Şeyleri Yapabilir Ve ServerDa İstediğin Yere GelebilirSin Başarılar
>>>| Juggernutt |<<< extrabeer
Olm iyi bi imza çaksana Mr. Green
ewt Ark lwl 3 Olduk GP Kasacak ark Bekliyorum Hiç Bir Şekilde LwL Atlanırken Para Alınmayacaktır !!!
benim guılde hiç bir şekilde katkım yok cıkabilirmiyim?:D
benim guılde hiç bir şekilde katkım yok cıkabilirmiyim?:D
Seni Bu Akşam Bir Yere Çıkartcam Ben Merak Etme KaNak Very Happy
hihi
L
Lord_Rings
⭐ 19y
başarılar extraokk
başarılar extraokk
Çok Sagolasın ama Acayip Post Kasmışsın 😊
W
WaRioR_BLaDe
⭐ 19y
başarılar extraokk
Çok Sagolasın ama Acayip Post Kasmışsın :)
Walla birader nerden cıktı bu
başarılar extraokk
Çok Sagolasın ama Acayip Post Kasmışsın :)
Walla birader nerden cıktı bu
tayfun kanka nasıl gıdıyo sro ???
W
WaRioR_BLaDe
⭐ 19y
Çok Sagolasın ama Acayip Post Kasmışsın :)
Walla birader nerden cıktı bu
tayfun kanka nasıl gıdıyo sro ???
oo nasıl gitsiin işte yuvarlanıp gidiyozz Mr. Green
Hayırlı olsun red! Ben görmemiştim bu başlıgı üstad! Rolling Eyes yardıma ihtiyacın olursa bi ALO çek hmm
Hayırlı olsun red! Ben görmemiştim bu başlıgı üstad! Rolling Eyes yardıma ihtiyacın olursa bi ALO çek hmm
Çok Sağol Sizinde Bi Yardıma İhtiyacınız Olursa Anında Yanınızdayım
Hayırdır Arkadaşlar Ne Oldu Hercules Serverıan Ya Herkez Saturn Geçmiş Kimseler Kalmamış Ya Sad Crying or Very sad
Valla benim aklım mantığım almıyor sen o kadar kas 80 yap sonra başka servera geç olacak işmi yaw.... kahvekeyfi
M
muratko193
⭐ 19y
80 Oldukdan Sonra Fazla Bi Aksiyon Kalmıyor Ondan Geçiyolar Galiba extraokk Zaten 80 Oldukdan Sonra Yapacak Fazla Birşey Kalmıyor.. Wink
Ewt Ark Guild 32+ Kasacak Ark Arıyoruz Gelmek İstiyenler
Red_DRAGON
BLooDy_ShArk
WaRiRoR
ForWOLV3R1N3
sovalieu
Bu Kişilere Ulaşmaya Çalışın ark :::::::)
hmm extraokk
Red_DRAGON
BLooDy_ShArk
WaRiRoR
ForWOLV3R1N3
sovalieu
Bu Kişilere Ulaşmaya Çalışın ark :::::::)
hmm extraokk
Arkadaşlar Guildimiz LwL 4 Olmuştur
42+ memberlar Alıncaktır Guildden Her Hangi Birine Pm Atabilirsimiz ark Yardımcı Olunacaktır extraokk
42+ memberlar Alıncaktır Guildden Her Hangi Birine Pm Atabilirsimiz ark Yardımcı Olunacaktır extraokk
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap