Icerige atla
Extraloob

GAME_MASTERS Alımlar Devam Ediyo

· 121 Yanıt · 15K görüntüleme · Sayfa 5 / 7
Yanıtlar
T
tan OP ⭐ 19y
#81



paşam hayırlı olsun Very Happy guild logo da güzel hani eline sağlık.


Saol Paşam Senin Yardımınla Yaptık Onuda Teşkür 😊 extrabeer


yok ya ben ne yaptım sen yaptın herşeyi.arada gevezelik yaptım oydu desteğim :)


Hhehe Sende Olmasam Paşam Yaw Serverın 1 Numaralı Adamısın Senden Başka Deli Kanlı Adam Bilmem 😊 headbang2ft9
D
Dr.Hemlock ⭐ 19y
#82
utandım yahuu cano valla.sen de öylesin paşam yoksa anlaşabilirmiydik 😊
B
bannedddd ⭐ 19y
#83
Yanınızda olmak cok isterdim. Crying or Very sad
T
tan OP ⭐ 19y
#84

Yanınızda olmak cok isterdim. Crying or Very sad


KeşKe Olsaydın Can Yaw Hercules Yavaş Yavaş Hayat Başlamaya Başladı Bence 😊 İlhan paşam Nereye Ben Oraya Nerde Kasıyosa Buluyorum Onu Zaten Yani Utanmana Gerek Yok Serverdaki Herkez Senin Gibi Olsa Ne Olurduki be hmm
B
bannedddd ⭐ 19y
#85


Yanınızda olmak cok isterdim. Crying or Very sad


KeşKe Olsaydın Can Yaw Hercules Yavaş Yavaş Hayat Başlamaya Başladı Bence 😊 İlhan paşam Nereye Ben Oraya Nerde Kasıyosa Buluyorum Onu Zaten Yani Utanmana Gerek Yok Serverdaki Herkez Senin Gibi Olsa Ne Olurduki be hmm

Aklınızda bulunsun o zaman birisi char takas etmek isterse direk haberim olsun charım iyidir güzeldir. headbang2ft9 Very Happy
D
Dr.Hemlock ⭐ 19y
#86


Yanınızda olmak cok isterdim. Crying or Very sad


KeşKe Olsaydın Can Yaw Hercules Yavaş Yavaş Hayat Başlamaya Başladı Bence 😊 İlhan paşam Nereye Ben Oraya Nerde Kasıyosa Buluyorum Onu Zaten Yani Utanmana Gerek Yok Serverdaki Herkez Senin Gibi Olsa Ne Olurduki be hmm


cano bence de herculeste artık bir rekabet başladı gibi.Aksiyon geldi servera biraz.Ya sorma 8lide benim char yatmış unuttum köyede teleport olmamış.Ayrıca yarkanı sabah KaRaKaR kesmiş sen uyudun mu yoksa Mr. Green
T
tan OP ⭐ 19y
#87



Yanınızda olmak cok isterdim. Crying or Very sad


KeşKe Olsaydın Can Yaw Hercules Yavaş Yavaş Hayat Başlamaya Başladı Bence 😊 İlhan paşam Nereye Ben Oraya Nerde Kasıyosa Buluyorum Onu Zaten Yani Utanmana Gerek Yok Serverdaki Herkez Senin Gibi Olsa Ne Olurduki be hmm


cano bence de herculeste artık bir rekabet başladı gibi.Aksiyon geldi servera biraz.Ya sorma 8lide benim char yatmış unuttum köyede teleport olmamış.Ayrıca yarkanı sabah KaRaKaR kesmiş sen uyudun mu yoksa Mr. Green


muahhahaha Sabah Saat 8 de Kaldırdı Annem Bi Baktım Yerde Yatıyorum Pc Başında uyuklamısın lup asagıya Düşmüşüm Annem Sese Kalkmış Bakmış Ugraşmış Kaldıramayınca Üstüme bişi Örtmüş Geri Yatmış muahhaha Boynum agrıyo ama 😊 headbang2ft9
S
safak28 ⭐ 19y
#88
kanka boynun mu tutumuyo nese ben gelim yanına ileştirim seni Mr. Green Mr. Green Mr. Green santam extrabeer extrabeer
T
tan OP ⭐ 19y
#89

kanka boynun mu tutumuyo nese ben gelim yanına ileştirim seni Mr. Green Mr. Green Mr. Green santam extrabeer extrabeer



Yok Kanka Gerek Kalmadı Very Happy
S
safak28 ⭐ 19y
#90
kanka o deil ben ne zamn başlıcam sro ya yaff bu pc kafayı yedi iyice Sad Sad Sad headbang2ft9 headbang2ft9 :?!!! özledim sro yu 16 gündür oynamıyorum Sad
U
ulak35 ⭐ 18y
#91
Ooo beyler bizim guildin açıklamasını yapıyonuzda bana niye söylemiyonuz??Bu arada ben tibolt
T
tan OP ⭐ 19y
#92

Ooo beyler bizim guildin açıklamasını yapıyonuzda bana niye söylemiyonuz??Bu arada ben tibolt


Sn Nerelerdesin yaw Oyuna Nede Girmiyon ?
U
ulak35 ⭐ 18y
#93
Yaff sıkıldım blade kasmaktan Very Happy
Yeni çar açtım glavie yavaş yavaş kasıyom şuan 31 im Very HappyD
Yani ezüqüm Very HappyD Beni kasın da 40+ olayım yaff Very Happy
Yeni açtığımın nicki de stronghoLL
Neyse pm atarsınız bana :))
U
ulak35 ⭐ 18y
#94
Yaff gerçi siz benim tiboltu bile kasmıyonuz bunu mu kasıcanızz??
:))) (Ben olsam bu lafın altında kalmazdım)
U
ulak35 ⭐ 18y
#95
yav bide ben niye giremiyom tibolta bilinmi?Yaw benim çarı hacklediler yaww.nepicem benn?
T
tan OP ⭐ 19y
#96

yav bide ben niye giremiyom tibolta bilinmi?Yaw benim çarı hacklediler yaww.nepicem benn?


Charınımı Hacklediler Sad
N
Narcisse ⭐ 19y
#97
geçmiş olsun üzüldüm Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
U
ulak35 ⭐ 18y
#98
hacklediler ya napıcam ben?
K
kahpehayat ⭐ 19y
#99

hacklediler ya napıcam ben?


hiç bişi..
B
bamesotr ⭐ 18y
#100
1

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: