Icerige atla
Extraloob

Galatasaray Facebook'ta da ZİRVEDE!!!

· 34 Replies · 3.2K views · Page 2 / 2
Replies
X
XER0 ⭐ 19y
#21
Göztepelisin İstanbul takımını tutuyorsun ☕ Bir göztepeli olarak kınıyorum ☕


herkes istediğini tutar 🙄
M
Minotoche OP ⭐ 17y
#22
Göztepelisin İstanbul takımını tutuyorsun ☕ Bir göztepeli olarak kınıyorum ☕


Kafanda sorun mu var????

Göztepelilerin %90'ı 2. takım olarak istanbul takımı tutar 👍 . Sen tezahuratlara bakma 😉
S
StormHero ⭐ 19y
#23
beşiktaş çarşıya bak istersen 😄
C
ChrsNYC ⭐ 18y
#24
geliyoruz dedik bi kaç taneniz inanamadıda geri kalanınızda mı inanmadı..:D
O
Old School ⭐ 19y
#25
geliyoruz dedik bi kaç taneniz inanamadıda geri kalanınızda mı inanmadı..:D

Neyle metrobüsssss lemi 😆
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#26
fark 140'a düşmüş bu işin içinde kesin bir hile hurda vardır .



bimbom olurda hile hurda sahtekarlık olmaz mı kuzum 😄


Ps : imzan müthiş hacım bu arada tatilde bile sinir krizleri geçirdim keita nasıl olur da bu 6S'ye gelir halen şoke durumdayım FB'de transfer için beklesin bakalım kimi getirip bizleri çoşturacak.
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#27
Biraz fark açsınlar tekrar geçeriz 😉
O
#28
6s'ler umudu kesti sanırım artık herşeylerden facebook zamazingalarına sarıyorlar. 🙄
K
Kobe ⭐ 19y
#29
ha gs ha fb ne fark ederki facebookta geçmişin ne ki yani sonuçta tüm gsliler facebooka üye değil
O
oGReGo ⭐ 19y
#30
😆 😆 😆 😆 😆
- Resim Silinmiş.
stalebug
stalebug ⭐ 19y
#31
@1925

Kafamda sorun falan yok düzgün konuş 😉 Yaşın itibariyle hoş görüyorum.

%90'ı istanbul takımı tutar demişin o seni ve çevreni bağlar.

Bir göztepeli hiçbir zaman istanbul takımını tutmaz fakat avrupa kupaları hariç 😉 .Bu cevaplar sana yetmiştir sanırım muattabım değilsin.
A
Avenger ⭐ 18y
#32
Facebook'da duranlar kapatmasınlar izlesinler 4bin galatasaraylı facebook'ta nasıl üçlü çekermiş görsünler...

Allahın holiganı 😆 😜
B
By_DaDaS ⭐ 17y
#33
Arkadaslarımızın Boyları Uzuyor Birbirini Gecince He Bide Sıcınca Kap Kalın Sıcıyor Gecen 😄
G
#34
Her alanda geçeriz.Hiç fark etmez

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: