pasifictede var o adam pac_R
redseadada var o adam red_R
vb.
Bu bir gold satış firmasının işi olduğunu düşünüyorum...büyük bi programla istediği kişiyi hackleyebiliyor...Her servere el atmış soyup piyasa değerinde ucuza satıp parayı götürüyor.... 3 arkadaşımı soydu :S Allah göstermesin ne diyelim.
uranüs'te uranus_R harbi arkadaşı soydu dün. buna çözüm bulmak lazım sıra bizede gelebilir adam herün set satıyor.