Icerige atla
Extraloob

Gaia da katliam bütün charlar soyuldu

· 66 Yanıt · 6.3K görüntüleme · Sayfa 3 / 4
Yanıtlar
W
WikiLeaks ⭐ 17y
#41
pasifictede var o adam pac_R
redseadada var o adam red_R
vb.
Bu bir gold satış firmasının işi olduğunu düşünüyorum...büyük bi programla istediği kişiyi hackleyebiliyor...Her servere el atmış soyup piyasa değerinde ucuza satıp parayı götürüyor.... 3 arkadaşımı soydu :S Allah göstermesin ne diyelim.


uranüs'te uranus_R harbi arkadaşı soydu dün. buna çözüm bulmak lazım sıra bizede gelebilir adam herün set satıyor.
A
apoli ⭐ 17y
#42
ben eosdayım arkadaşın 90+8 sunını çaldı bu eos_R ve sattı 2 bile 2 bile alan kişide 6 bile sattı 😞 yazık.. ama nasıl soyuyor herkesi bu _R ler ? :S
D
DeadlyHunt ⭐ 17y
#43
Silkroadın içindeki Dump klasörünü her gün silin 👍
S
SoGood ⭐ 17y
#44
Öncelikle clientless le alakayı anlayamadım 🤔

2.si apolloda premium için para biriktirdiğim.91 lvl xbow bardım çalındı.Preyi basalı 1 gün olmuştu.Bilgisayarımda kaspersky var.Nasıl çalındı anlayamıyorum takas vs gibi şeylerde yapmadım. daral:
I
#45
inş. sıra bize gelmez ya joymax işi o kadar paraya döküyo madem o paralarla acıklarına yama yapmak yerine kökten çözüm bulsa keşke...
C
Crisis ⭐ 19y
#46
bizdede var o adamdan 😊

bkz: Merc_R
J
JetHomme ⭐ 19y
#47
Bu soyma işini yapanların hepsi aynı kişiler. Bizim serverde de Eld_R var(Eldorado serveri) Benim çarım soyulduğunda benim itemlerde bu adamdaydı.
W
Whisk ⭐ 16y
#48
Arkadaşlar soymak kolay bişi değil soyulmamak için yapılması gereken birsürü şey war bi kere deadlyhuntun dediği gibi düzenli olarak dump dosyasını silceksiniz vede tanımadığınız kişilerden gelen exchangeleri kabul etmiceksiniz, eğer dikkat ederisiniz hiçbir şey olmaz.. 👍
C
Cynosure ⭐ 19y
#49
3 senedir oynarım oyunu hiç soyulmadım çok şükür . inş bundan sonrada böyle bişi olmaz...
P
patates22 ⭐ 17y
#50
Geçmiş Olsun Kardeş.
M
mutinous ⭐ 17y
#51
Persia 'da Per_R tek kişi aynı çar galiba

bu adamların stalından item çekmeyn bu kdr diyorm adamlar pc ipsini çalarak oyunn exesine virus atıor
S
Sw33Ty ⭐ 17y
#52
Alexanderda war Alex_R 😄
F
FaR_CRY ⭐ 17y
#53
gitti
neptunede nep_R var töbe töbe ne bu r
S
Sw33Ty ⭐ 17y
#54
aynen hep aynı kişiler bence
E
EliteTurk ⭐ 18y
#55
Soyulan arkadaşlara geçmiş olsun.
R
rush ⭐ 17y
#56
bizde de var ama biraz farkLı ismi =)) son 15 qünde 3 sefer qirdi çarıma helal oLsun adama xD tita_FCK (Titan)
U
#57
ark msn korumalı charlar soyulmuyo die bişey duydum
L
#58
Clientless gelmez ise soygun işleri artar. ☕
L
LethaLKiss ⭐ 16y
#59
roll back falan atılabilir mi acaba?
M
Mrc ⭐ 17y
#60
1-soyulan zaatlar pc işletim sisteminiz nedir

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: