Icerige atla
Extraloob

!!! Fun Club Katılım İstekleri !!!

· 304 Yanıt · 40K görüntüleme Sabitlenen · Sayfa 15 / 16
Yanıtlar
B
black_gold ⭐ 19y
#281
katılmak istiyorum
F
frityus ⭐ 17y
#282
Heheh Ne güzel 😘

Bende olmak isterim

I love EXL ❤️
I love BJK ❤️
P
PhonyKing. ⭐ 17y
#283
1- Sitede düzeni bozacak harakette bulunmadım.
2- Post sayım 500 ' ü geçik bir miktarda .
3-İlk bebek Elbisemde Beşiktaş Arması varmış 😆
4- Elimden geldiğince yakından takip ediyorum. Genelde İnternet üzerinden .
5- Bir kaç adet konum mevcut .
6- Hergün exL' deyim 3 ay girmesem çatlarm zaten makara:

Hadi bakalım bunlar yeterse gircez inşallah makara:

Ps: İnşallah tipten kaybetmeyiz makara: summer3:
H
hmzsnmz OP ⭐ 19y
#284
1- Sitede düzeni bozacak harakette bulunmadım.
2- Post sayım 500 ' ü geçik bir miktarda .
3-İlk bebek Elbisemde Beşiktaş Arması varmış 😆
4- Elimden geldiğince yakından takip ediyorum. Genelde İnternet üzerinden .
5- Bir kaç adet konum mevcut .
6- Hergün exL' deyim 3 ay girmesem çatlarm zaten makara:

Hadi bakalım bunlar yeterse gircez inşallah makara:

Ps: İnşallah tipten kaybetmeyiz makara: summer3:

🍺
[ek #12654]
P
PhonyKing. ⭐ 17y
#285
🍺
W
Whisk ⭐ 16y
#286
Bende katılmak istiyorum hemide başkan olarak 😆 summer1:
P
PhonyKing. ⭐ 17y
#287
Biz üyeyik bizi aşar bi üst kurula baş vurmak gerek herhal makara: summer3:
K
KinqDooM ⭐ 19y
#288
bnde alırmısınız lutfen 😄
W
#289
Öncelikle Cümleten S.a Başkan Bjk Fun Clube girmek istiyorum alırsanız cok memnun olurum ayrıca fanatik BJK liyim . . .
4
4Titer ⭐ 18y
#290
Öncelikle Cümleten S.a Başkan Bjk Fun Clube girmek istiyorum alırsanız cok memnun olurum ayrıca fanatik BJK liyim . . .


500 post sınırı isteniyor

ps hamza abi bende katılmak istiyorum makara:
_
#291
Bende gelebilirim Bir BEŞİKTAŞLI OLARAK 😊
S
Sir Valek ⭐ 18y
#292
Katılmak istiyorum.
O
Oprichnik ⭐ 15y
#293
Bende bende bu fun kulübe üye olalıyım alınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn bennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii 🙏
O
Oprichnik ⭐ 15y
#294
Nerde buranın görevlileri NEDEN cvp verilmio ....
.NET
.NET ⭐ 19y
#295
Bi kuralları okusan öncelikli olarak post sayının yetmediğini göreceksin. Ek olarak alın beniiiiiiiiiiiiiiiiiiii diye bağırınca mı alınacaksın ki 😊
Sonuç olarak mesaj sayın yetersiz dostum.
[F New]Solo Gitarist
O
Oprichnik ⭐ 15y
#296
nasıl bakılıo bu posta nasıl hesaplanıo
.NET
.NET ⭐ 19y
#297
Mesajlar: 38
[F New]Solo Gitarist
O
Oprichnik ⭐ 15y
#298
38 mesajım varsa 38 postmummu oluo nasıl hesaplanıo 😄
.NET
.NET ⭐ 19y
#299
Post zaten mesaj sayısına verilen addır 😊
[F New]Solo Gitarist
O
Oprichnik ⭐ 15y
#300
owwwwwwwwwwww 500 mesajmı olcak ozamn

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: