beni de yaparmısın
!!! Fun Club Katılım İstekleri !!!
· 304 Yanıt · 40K görüntüleme 0 okuyor Sabitlenen · Sayfa 12 / 16
Yanıtlar
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
Kurallar Gözden geçir uymuyorsun kurallara
benide alırmısınız
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
Alamayız !
Koyu Bir Bjkli Olarak Benide Eklemenizi Rica Ederim 😜
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
benide ekleyin lütfen 😄
L
LasTLeGenD
⭐ 18y
beni de alir misiniz acaba 😄 bjk4ever
C
CaPTaNBLaCK
⭐ 18y
benide alınnnn 😄
bende bende 😄
neyse daha varmış 🕵️
2-Sitemizde 500 post sınırını aşmış olmak.
neyse daha varmış 🕵️
benide albilirmisin
prdon !!! yanlış görmüşüm
Katılmak İstiyorum Olmune Bjk
Yeni eklenen kullanıcı=berkomu Hayırlı olsun 😘
Fan Club'a katılman için 500 postunun bulunması gerekli 👍
Katılmak İstiyorum Olmune Bjk
Fan Club'a katılman için 500 postunun bulunması gerekli 👍
[F New]Solo Gitarist
T
TitusPullo
⭐ 19y
Naptın kendine rengin kaçmış xP
Naptın kendine rengin kaçmış xP
Uğur'a özendim xP
[F New]Solo Gitarist
T
TitusPullo
⭐ 19y
Özenme o istisna idi 😜 Sen mod rengine dön ^^ Daha çekici olursun öyle
Özenme o istisna idi 😜 Sen mod rengine dön ^^ Daha çekici olursun öyle
Tamamdır^^
[F New]Solo Gitarist
benide ekler misin???
Kaç dündür bu anı bekliyorum şuraya mesajımı atıp bende BJK Fun Clup'a katılmayı 😜 Konumu da bölümümüzde paylaştım ve artık bende sitemize fanatik BEŞİKTAŞ'lı oldugumu göstermek istiyorum rütbemle..
Beni de aranıza alırsanız tabii..(Sonucu dört gözle bekliyorum..)
Beni de aranıza alırsanız tabii..(Sonucu dört gözle bekliyorum..)
EXL | SRO | İŞKOLİK
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap