Icerige atla
Extraloob

!!! Fun Club Katılım İstekleri !!!

· 304 Yanıt · 40K görüntüleme Sabitlenen · Sayfa 11 / 16
Yanıtlar
.NET
.NET ⭐ 19y
#201
😈
[F New]Solo Gitarist
G
Gameworld ⭐ 19y
#202
beni bi almadın gitti ya bende eskiyim post kasmıodum ama kasacam artık herşeyde post a bakar oldunuz 8O

Ben ne zaman üye olmuşum bir bak istersen. Bir de Hamza'ya sor ne zaman alındığımı. Sanırım Nisan 2008!! Bu ne demek? Demek ki sadece eski olmak yetmiyor.
Bu sitede eski olmaktan çok çevrenin olması, tanınıyor olman, ve en önemlisi bu sitenin aile ortamı olduğunu kavramış olman gerek. Bunları iyi bil. Ben siteye üye olduğumda ilk mesajımda MoDlarla ve adminlerle yüz yüze gelmiştim. Ben bir görüşü savundum, o bir görüşü savundu ve en sonunda birlikteliği sağladık ve birbirimizin görüşlerini kavramayı öğrendik. Bu sitede post sayısı önemli değil. Rütbe için istiyorsan artık eskisi gibi Fun cLublara kimse önem vermiyor. Renkler de gitti zaten. Ben Fun cLuba üye olmayı istiyordum eskiden. Çünkü rütbedeki bütün yıldızlar dolu oluyordu. (Eğer eskiysen eskiden rütbelerdeki EXTRALOOB yazısı yerine yıldız olduğunu hatırlyarsın.) Ama üye olunca anladım ki bir aileye girmişim ben. Ve ben üye olduğumda bir Jason, bir Hamza, Bir Ercan (Battery) ve ben üyeydim. Ama birbirimizi kolladık ve şu an hepimiz sitede bir konuma sahibiz. Hepimiz bir aile olduğumuzun farkındayız. Hepimiz birimiz diğerinin gerisinde kaldıysa hepimiz birbirimize yardım ettik ve hala devam ediyoruz. Şimdi görüyorum ki bizden sonra 20 kişi raha üye olmuş ve şu an BjK Fun cLub 24üyeye sahip. Ama çoğu aile ortamından çok rütbe için üye olmuşlar.
Sen demişsin ki İlla post mu gerek? Post her şey olmuş bu sitede. İşte bu yüzden post önemli. Aile ortamına hazırlanman için post sayın önemli. Çünkü postun artarsa siteye bağlılığın artar ve site ile ilgili güzel duygular besler ve siteye bir süre sonra bağlanırlar.
Sitede post kasan yok mu?
Tabi ki var. Fun cluba girmek için post kasan var. Ama umarım sen onlardan biri değilsin.
Ben sözü Hamza'ya bırakıyorum ama açıkçası ben cLuba alınman taraftarı değilim. Görüyorum ki siteye daha tanımamışsın ve hiç paylaşım yapmamışsın. Bunu konuşmandan anlıyorum. Seni aramızda görmeyi umuyorum, ama ileride... Eğer post kasmazsan ve bu aile ortamını kavrarsan seni arkadaşlar takip eder ve eğer uygun görülürsen Fun Cluba ye olursun 😉
Umarım yardımcı olmuşumdur. Teşekkür ediyorum. Bu postu yazarken kendi anılarımdan ve deneyimlerimden yararlandım.

evet gerçekten doğru diyorsunuz bilgilendirdiğin için teşekkür ederim.....
G
Gameworld ⭐ 19y
#203
bazı şeylerin farkına geç vardım ama olsun zararın neresinden dönsek kârdır 👍
N
NiGHTMaRe_ ⭐ 19y
#204
bende fun clup a girmek istiyorum... 😢
H
hmzsnmz OP ⭐ 19y
#205
bkz. Kurallar
bende fun clup a girmek istiyorum... 😢
[ek #12654]
N
NiGHTMaRe_ ⭐ 19y
#206
bkz. Kurallar
bende fun clup a girmek istiyorum... 😢


sanırsam 500 post hariç hepsi tutuyor ama ben burda eski bir üye sayılırım gereksiz yere post kasmak istemediğim için çok mesajım yok....(yinede olmaz derseniz bişi diyemem kolay gelsin)
H
hmzsnmz OP ⭐ 19y
#207
bkz. Kurallar
bende fun clup a girmek istiyorum... 😢


sanırsam 500 post hariç hepsi tutuyor ama ben burda eski bir üye sayılırım gereksiz yere post kasmak istemediğim için çok mesajım yok....(yinede olmaz derseniz bişi diyemem kolay gelsin)

Biraz daha paylaşıma ağırlık ver bakarım ben , ayrıca 500 post sınırını delmek için oldschool olmak lazım ^^
[ek #12654]
N
NoBLe ⭐ 19y
#208
bende bende
H
hmzsnmz OP ⭐ 19y
#209
bende bende

bkz. Kurallar
[ek #12654]
A
asdfasdf ⭐ 19y
#210
benide alın pls 👍
H
hmzsnmz OP ⭐ 19y
#211
benide alın pls 👍

Lütfen başvurmadan önce yazılanları okuyun arkadaşlar. Herseferinde aynı cevabı vermek istemiyorum. Lütfen biraz bakalım diğer yazılanlara. Sonra şartlara bakalım ve kendimizle kıyaslayalım daha sonra kendinizi uygun görürseniz başvuruda kalın. Yoksa ben herzaman direk size kuralları gösteren postlarla cevap vermek zorunda kalacağım.
[ek #12654]
A
asdfasdf ⭐ 19y
#212
benide alın pls 👍

Lütfen başvurmadan önce yazılanları okuyun arkadaşlar. Herseferinde aynı cevabı vermek istemiyorum. Lütfen biraz bakalım diğer yazılanlara. Sonra şartlara bakalım ve kendimizle kıyaslayalım daha sonra kendinizi uygun görürseniz başvuruda kalın. Yoksa ben herzaman direk size kuralları gösteren postlarla cevap vermek zorunda kalacağım.

benim char da 1 senelik alırsanız sevinirim olmassa post kasarız 👍
H
hmzsnmz OP ⭐ 19y
#213

benim char da 1 senelik alırsanız sevinirim olmassa post kasarız 👍

Post sınırını delmek için oldschool olmanız gerekiyor ^^
Oldschool lardan erken kayıt olmussanız ama adınızda oldschool yazmıyorsa yine alınamıyorsunuz ^^. Önce oldschool olalım ^^ Oldschool a başvurmak için tıkla
[ek #12654]
B
bjklianil ⭐ 19y
#214
benide alın fanatik bjk liyim
.NET
.NET ⭐ 19y
#215
bkz. Kurallar
bende fun clup a girmek istiyorum... 😢


sanırsam 500 post hariç hepsi tutuyor ama ben burda eski bir üye sayılırım gereksiz yere post kasmak istemediğim için çok mesajım yok....(yinede olmaz derseniz bişi diyemem kolay gelsin)

Hamza aslında arkadaş bu sitede beden daha yaşlı. Yani post hariç her şeyi tutuyor ama post zaten tecrübeyi belirtmiyor mu?
[F New]Solo Gitarist
H
hmzsnmz OP ⭐ 19y
#216

Hamza aslında arkadaş bu sitede beden daha yaşlı. Yani post hariç her şeyi tutuyor ama post zaten tecrübeyi belirtmiyor mu?

Tarihi eski ama Post sınırını delecek tekşey Oldschool rütbesi. ^^
Şurada yazdığım gibi ;

Post sınırını delmek için oldschool olmanız gerekiyor ^^
Oldschool lardan erken kayıt olmussanız ama adınızda oldschool yazmıyorsa yine alınamıyorsunuz ^^. Önce oldschool olalım ^^ Oldschool a başvurmak için tıkla
[ek #12654]
H
hmzsnmz OP ⭐ 19y
#217
benide alın fanatik bjk liyim

Daha çalışman gerek 👍
[ek #12654]
.NET
.NET ⭐ 19y
#218

Hamza aslında arkadaş bu sitede beden daha yaşlı. Yani post hariç her şeyi tutuyor ama post zaten tecrübeyi belirtmiyor mu?

Tarihi eski ama Post sınırını delecek tekşey Oldschool rütbesi. ^^
Şurada yazdığım gibi ;

Post sınırını delmek için oldschool olmanız gerekiyor ^^
Oldschool lardan erken kayıt olmussanız ama adınızda oldschool yazmıyorsa yine alınamıyorsunuz ^^. Önce oldschool olalım ^^ Oldschool a başvurmak için tıkla

Ona bir şey diyemem^^
[F New]Solo Gitarist
C
CharLes ⭐ 18y
#219
benide alırmısın
B
#220
Kurallar Gözden geçir uymuyorsun kurallara

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: