benide yazarmısın(zaten ben grup isteği göndermiştim kabul et yeter)
çarşı kapancakmış ühü
!!! Fun Club Katılım İstekleri !!!
· 304 Yanıt · 40K görüntüleme 0 okuyor Sabitlenen · Sayfa 10 / 16
Yanıtlar
benide yazarmısın(zaten ben grup isteği göndermiştim kabul et yeter)
çarşı kapancakmış ühü
nasıl alacagımı biliyorum ^^
lakin önce
bkz. Kurallar
[ek #12654]
B
BlackMarshall
⭐ 19y
bjk fun clube katılmak ıstıyorum
bjk fun clube katılmak ıstıyorum
paylaşım yaptığın anda club 'tasın 👍 👍
[ek #12654]
M
MaLaTYaLiM044
⭐ 18y
BeNiDe Alırmısınız acaba kendimi bildim bileli o siyah-beyaz a aşığım
[ek #12654]
Benide Alın Lütfen
Benide Alın Lütfen
bkz. Kurallar
[ek #12654]
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
Hazma rallici33 eklermisin Clube referansı var bende.
Hazma rallici33 eklermisin Clube referansı var bende.
Tamamdır 😎
[ek #12654]
tüh BJK'lı olmak yetmiomus 😞
tüh BJK'lı olmak yetmiomus :(
BJK li olduğunu bölüme göstermen de gerekiyor bunların yanında tabi diğer şartları da yerine getirmen gerekiyor. 😎
[ek #12654]
beni bi almadın gitti ya bende eskiyim post kasmıodum ama kasacam artık herşeyde post a bakar oldunuz 😱
beni bi almadın gitti ya bende eskiyim post kasmıodum ama kasacam artık herşeyde post a bakar oldunuz 8O
Fun Club daki konuları okumadan gelip burda laf yapıyorsunuz.
viewtopic.php?f=247&t=41833
Buraya bak bakıyım ne yazıyor...
[ek #12654]
beni bi almadın gitti ya bende eskiyim post kasmıodum ama kasacam artık herşeyde post a bakar oldunuz 8O
Ben ne zaman üye olmuşum bir bak istersen. Bir de Hamza'ya sor ne zaman alındığımı. Sanırım Nisan 2008!! Bu ne demek? Demek ki sadece eski olmak yetmiyor.
Bu sitede eski olmaktan çok çevrenin olması, tanınıyor olman, ve en önemlisi bu sitenin aile ortamı olduğunu kavramış olman gerek. Bunları iyi bil. Ben siteye üye olduğumda ilk mesajımda MoDlarla ve adminlerle yüz yüze gelmiştim. Ben bir görüşü savundum, o bir görüşü savundu ve en sonunda birlikteliği sağladık ve birbirimizin görüşlerini kavramayı öğrendik. Bu sitede post sayısı önemli değil. Rütbe için istiyorsan artık eskisi gibi Fun cLublara kimse önem vermiyor. Renkler de gitti zaten. Ben Fun cLuba üye olmayı istiyordum eskiden. Çünkü rütbedeki bütün yıldızlar dolu oluyordu. (Eğer eskiysen eskiden rütbelerdeki EXTRALOOB yazısı yerine yıldız olduğunu hatırlyarsın.) Ama üye olunca anladım ki bir aileye girmişim ben. Ve ben üye olduğumda bir Jason, bir Hamza, Bir Ercan (Battery) ve ben üyeydim. Ama birbirimizi kolladık ve şu an hepimiz sitede bir konuma sahibiz. Hepimiz bir aile olduğumuzun farkındayız. Hepimiz birimiz diğerinin gerisinde kaldıysa hepimiz birbirimize yardım ettik ve hala devam ediyoruz. Şimdi görüyorum ki bizden sonra 20 kişi raha üye olmuş ve şu an BjK Fun cLub 24üyeye sahip. Ama çoğu aile ortamından çok rütbe için üye olmuşlar.
Sen demişsin ki İlla post mu gerek? Post her şey olmuş bu sitede. İşte bu yüzden post önemli. Aile ortamına hazırlanman için post sayın önemli. Çünkü postun artarsa siteye bağlılığın artar ve site ile ilgili güzel duygular besler ve siteye bir süre sonra bağlanırlar.
Sitede post kasan yok mu?
Tabi ki var. Fun cluba girmek için post kasan var. Ama umarım sen onlardan biri değilsin.
Ben sözü Hamza'ya bırakıyorum ama açıkçası ben cLuba alınman taraftarı değilim. Görüyorum ki siteye daha tanımamışsın ve hiç paylaşım yapmamışsın. Bunu konuşmandan anlıyorum. Seni aramızda görmeyi umuyorum, ama ileride... Eğer post kasmazsan ve bu aile ortamını kavrarsan seni arkadaşlar takip eder ve eğer uygun görülürsen Fun Cluba ye olursun 😉
Umarım yardımcı olmuşumdur. Teşekkür ediyorum. Bu postu yazarken kendi anılarımdan ve deneyimlerimden yararlandım.
[F New]Solo Gitarist
@StrongBreak
Hacım güzel yazmışın hepsini okudum , maalesef bazı üyelerimiz bazı şeylerin farkında değiller ...
Umarım bundan sonra konuları inceleyip , şartları okuyup ve kendilerini şartlara uygun görürlerse başvuruda bulunurlar.
Hacım güzel yazmışın hepsini okudum , maalesef bazı üyelerimiz bazı şeylerin farkında değiller ...
Umarım bundan sonra konuları inceleyip , şartları okuyup ve kendilerini şartlara uygun görürlerse başvuruda bulunurlar.
[ek #12654]
@StrongBreak
Hacım güzel yazmışın hepsini okudum , maalesef bazı üyelerimiz bazı şeylerin farkında değiller ...
Umarım bundan sonra konuları inceleyip , şartları okuyup ve kendilerini şartlara uygun görürlerse başvuruda bulunurlar.
Benim de ümidim bu.
[F New]Solo Gitarist
Benim de ümidim bu.
WW
Yeni nickin hayırlı olsun ^^
[ek #12654]
Benim de ümidim bu.
WW
Yeni nickin hayırlı olsun ^^
UUUU. Bu kısaltma aklıma hiç gelmemişti. İyi oldu akıl verdiğin. Şimdi avatar yapıyım da üstüne de WW yazıyım 😈 ^^
[F New]Solo Gitarist
Benim de ümidim bu.
WW
Yeni nickin hayırlı olsun ^^
UUUU. Bu kısaltma aklıma hiç gelmemişti. İyi oldu akıl verdiğin. Şimdi avatar yapıyım da üstüne de WW yazıyım 😈 ^^
Yap Yap , durduğun kabahat. 👍
[ek #12654]
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap