Icerige atla
Extraloob

Force Bow Mu Glavier mi ? yoksa Blader mi ?

· 29 Replies · 13K views · Page 2 / 2
Replies
F
ForBack ⭐ 18y
#21
Pvpde adam kesmek istiyorsan Glavie,
Pvpde yatmamak fortress War'da tank olmak istiyorsan blade,
Unique kesmek istiyorsan Bow,



sana katılıyorum 🕵️ hemde sonuna kadar 😄
A
#22
anlamadığım bi nokta var..
snike kardeş bow düşük damagesinden dolayı glavieye yatıor demişsin ama bu böle deil bnce bowcu crit.leriyle ünlü uniq. katilidir die biliorum. anlamadığım ikinci nokta ise char açarken hangisi yhangisinin yatırır diye yaklamşak bence saçmaa... bence hepsi aynı hepsinin iribirne göre avantajları ve dezavantajları var.. faklı olan sadece görsel zevk... Ben yinede paylaşımın için teşekkür ederim sana.. 😉
D
doruQue ⭐ 18y
#23
haklısın kardeş hepsinin ayrı avantajları var ve hangisini iyi kullangıdına baglı tabikide item ve skillerin saglamlıgınada..
X
XER0 ⭐ 19y
#24
Force büyülerini devreye sokarım o zaman

Anlamadın galiba force de işlemiyor. 100% efect veriyor diyorum. istersen milyonkere at tutmaz force ;)



wizarda force atmaya gerenk yok 2 sn lik pvp oluyr zaten..sen force toplarını atana kadar ölmüş olablrsn.. 😜

ya sen ona tek atarsın yada o sana tek atar ^^ olay basit

ama cold bow asla kesemez tekte ^^ 👴


arrow combolar çok işe yarıyor bazı arkadaşlar gereksiz desede ^^
M
mbk619 ⭐ 18y
#25
90 Bow 90 Fire 90 Force 30 Light güzel olur.

kesinlikle hepiniz marstan martzz a bakın sordum ve aynısını söyledi 👍 bende açtım tabi 😉
M
mbk619 ⭐ 18y
#26
4 ever bow wegame reklam oldu yasakmı bilmiyorum yasaksa özür dilerim wegame,com da force archer yazın GlamouR u izleyin ve Bow olun 😉 en iyi GlamouR ve martzz
Y
yanqoue123 ⭐ 18y
#27
Bir alt konuda bunları yazdım.Ama yazmam uzun sürdü bu yüzden bu arada konu açmış olabilirsin forum saatini de bilgisayarımın saatine ayarlamadığım için zamanını bilemicem ama bu yazıyı sonuna kadar okuduktan sonra hala karasızsan sana pek yardımcı olan da çıkmaz bu sitede 😉
Buyrun burdan ➡️ ➡️
Paylaştıklarımın değer bulduğunu düşünmüyorum.
Ama yine sizinle paylaşmak istiyorum.
Force tüm charlar arasında yaygındır.Buna İNT build charlarda dahil.Ben böyle full farm olan çok insan tanıyorum.Force İNT olunca gözlemlediğim kadarıyla 90 force 90 fire 90 cold şeklinde oluyor.Light neden açmıyorlar bilmiyorum ama division+weaken 20% mag atack artırıcıyı hiç aratmıyor demekki.Ayrıca unuttuğunuz bir noktayı şiddetle hatırlatırım: İmpotent. Bu statusu yediğinizde en ezik İNT leri bile yatırmakta zorluk çekersiniz.Güzel bir build ve snowla birleşince yatırmak imkansız 😉
Force Blade, force bow, force glavie buildlerine gelince.Stun statusundan dolayı glavie daha öne çıkan bir build kanımca.Stun statusune girdiğiniz anda pill potion vs. itemleri kullanamadığınız için 1-2 kere stun yemeniz ölmenize yetecektir.Çünkü force statusleriyle crit yemeyi saymıyorum bile normalin 3 katı damage alabilirsiniz.Bir avantajı daha var. Dull status.Gerçekten çok sinir eden bir status olduğu için insanlar hemen pill e sarılacaklardır.Tabii ki siz de bunu fırsat bilerek forcelerinizle saldırabilirsiniz.Pill süresinin 20 saniye, status süresinin 30 saniye, 4 tane öldürü status olduğunu+ atack skillerinde bulunan statusleri hesaba katarsanız pill ile de başa çıkılamaz bir güç oluyor force.Ama bu nedenle de 90 dan önce çok fazla bir güç beklenemez forceden.
Blade buildine gelince.skillerinin çok güçlü olmaması pvp de knock down kullanmaya mahkum olması nedeniyle force de başarılı olarak gördüğüm bir build kesinlikle değil.Blade gitsin tanklığını yapsın.atack charı istiyorsanız force diyoruz. atack charıyla blader de ters düştüğü için bladerlere pek şans vermiyorum bu konuda.
Bow buildi ise bana göre kaçarak oynaması gereken ve ard arda critleriyle tehlikeli olabilien bir build.
Ama böyle yapmaya çalışırsanız light imbue kullanmak zorunda kalırsınız.Bu da hoş olmuor.Kaybedilen mag defans phy atack gerçekten kendini çok hissettiriyor.Bu durumda bow yüz yüze savaşmak zorunda kalıyor anlamını yitirmiş oluyor.
İğrendiğim 1 diğer konu ise herkesin force açmaya başlaması ve işin bence zıvanadan çıkması.çünkü force vs force pvpleri hiç zevkli olmayan sanki 90 mastery i boşa harcamış hissi veren bir pvp çeşidine dönüyor ve charların zaafiyetleri ortaya çıkıyor.Blade ne kesiyor ne kesiliyor.Bow düşük atackları yönünden glavie ye yenilmeye mahkum kalıyor.İNT buildli charlar ise lightın eksikliği ile snow bitene kadar hp potionlarıızı yedikten sonra yatıyorlar.
PAcific serverinde oynuyorum ve durum bu şekilde.Force kullanma snow açma gibi muhabbetlerden bıktığım için cape yapmıyorum artık.Arasıra gw olursa gw yapıyoruz gerisinde pek bi actionumuz kalmadı.Ama buna kısa zamanda alışabileceğimi umuyorum.
Ayrıca chinese force builddli charların katilleri ise neredeyse tüm cleric skill mastery açanlar oluyor. Holy spell 100% reeffect sağladığı için öldürücü 4 lü diye tanıttığım division impotent decay ve weaken statuslerden hiç biri işlemiyor.sadece vital spot mucle ve spirit kullanabiliyorsunuz.diğer statuslerin yanında ise pek bir işe yarıyormuş gibi görünmüyorlar.
Söyleyeceklerim bu kadar forcenin + ları - leri gerçekten çok uzun bir gözlem ve tecrübenin sonucudur.90 cap geldiğinden bu yana yapılandırmalarda ve saldırı savunma anlayışlarında çok büyük değişiklikler oldu.Adeta oyunu yeniden yaşadım diyebilirim.Hiç bir bilgimi saklamadım ve saklamayacağım gerçekten öğrenmek isteyenler çok şey öğrenebilirler.Bu kadar yazının üstüne tatmin olmayan arkadaşlar söyleyebileceğim fazla birşey kalmadı onlarda force kullanmakla elde edilen tecrübeler.Serveriniz da suyu çıkmadan açın farkını yaşayın derim.eğer force buildli charların katili olurum diyosanız ise warrior+cleric işinizi görür 😉
Çok yorulmadm ama en azından 1 teşekkür hak etmişimdir.Çok görmeyin lütfen umarım yardımcı olmuşumdur.
Dipnot: bazı şeyleri 2 kere yazmış olabilirm uykuluyum söylerseniz düzenleyebilirim.
Dipnot2: zaten aynı şeyleri her topicte 100lerce kere söylüyorum o yüzden alışkanlık yaptı 😈

😘



arkadaş ne güzel açıklamış , bazıları daha hiç kullanmadıkları charlar hakkında yorum yapmışlar..Holy spell, fire wall , ice wall , purification pill varmış da force bir işe yaramıyormuş..Ben tam 5 senedir force char oynuyorum ve bunlar hiçbir zaman sorun olmadı ha evet Holy spell sinir edici bişey ama ona karşı en azından 110 lv de açılan stun skiliniz var.
Force charı kullanmasını biliceksiniz..Mesela debuffları hemen art arda atmıcaksınız pvp başlarken..Karşıdaki salak değil heralde hemen debuffları silicektir..Önce impotenti atıcaksınız atağı düşücek...Division ve Decay bu ikisini aklicaksınız...Stun geldikten hemen sonra bu iki zehiri atıcaksınız ve üstüne bir de crit gelirse adam kesin yerdedir...
Şimdi ben senin bu saydığın çarların hepsini denedim..önce force/bow dum sonra 105+ olunca snow shieldimi de kapatmak zorunda kalınca defans eksikliği hissetmeye başladım..Setim de o zamanlar pek iyi değildi ama serverda kendi levelimdekilere kesinlikle yatmıyordum...O kadar alışmıştım ki bowcuya , ne zaman crit geliceğini bile hissedebiliyordum..Force/bow un en zevkli yanı da bol critler gelmesi..Nova setli adamlara 35k-40k hatta 50k damageler atınca insanın hoşuna gidiyor..Kesemediğim maksimum 10 tane adam vardı..Herneyse bir de blade deniyeyim dedim..
Bladeyi açtım elime güzel bir nova kalkan aldım acayip sağlam olmuştu char.Setimi de düzeltmiştim...1 ay boyunca blade olarak kaldım ve şunu söyleyebilirim ki beni kesen olmamıştı ama sorun şurda ben de çoğu kişiyi kesememiştim 😊 Pvp ler çoğunlukla yarım kalmıştı..Adam bana 9-10k vuruyo beni kesmesi imkansız biliyorum ama ne yazıkki ben de adama çok az vuruyorum çünkü bladeciyim..+5+6 etli adamları bile yatırmam uzun sürüyordu..1 ay gibi kısa bir sürede sıkıldım bladeciden ve bu sefer de glavie açmaya karar verdim..Şunu da söyliyim blade charla eu charları kesmeniz imkansız gibi birşey adam ezik değilse tabi...
Glavie dönüyorum şu an baya bi araştırma yaptım Glavienin tek kötü yanı kaçamak skili olmaması bence..Mesela bowcuda combolar var , bladecide yatır skili var bunlar hep zor durumda kaldığında yardımcı oluyor..Ama glavie de istediğin anda koruyacak bir skill yok..Glavie nin özelliği 2 tane stun skili olması ve vuruşlarının blade ve bowdan daha fazla olması...Ve birde hp si daha fazla oluyor...Bence en iyi yapılandırma Force/Bow ve Force/Glavie oynaması da çok zevkli...Ha birde eline güzel block ratio su olan bir kalkan aldınmı tamamdır....Stun yiyeceğini hissetdiğin anda veya knock down yediğin anda eline aldınmı çok faydası olur...
Üstteki arkadaşın yazdıkları da hoşuma gitti çünkü gerçekten bilip de yorum yapmışş...
Ve sana bir önerim kesinlikle kendine iki tane set yap..
Asıl setin armor set olsun..Armor setini çok iyi yap o senin asıl setin olsun..
Ve bir tane de garment set yap ama garment setin armor kadar iyi olmasına gerek yok..Hatta +5 +6 normal itemlerden de yapabilirsin...
Armoru daha sık kulanırsın çünkü genellikle str charlara karşı pvp yaparsın..
Intçilere karşı armor berbat birşey o yüzden intçilerle pvp yaptığında garment setini giyersin..Zaten +0 garmentin mag defansı Nova +9 armorun mag defansından bile fazladır..O yüzden garment setinin o kadar iyi olmasına gerek yok..Ve en önemlisi takılar..Takıların kesinlikle çok iyi olmalı..Üstündeki itemlerden daha iyi olmalı....
F
fahriozd ⭐ 17y
#28
90 fire - 90 force - 90 bow - 30 lıght
J
joue78 ⭐ 15y
#29
zor soru

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: