fire / pacheon / force bir char var arkadaşlar bu charı sizce force kapatıp col u açmalımıyım force 90 da diğerleri lvl inde ff max ?
fire / pacheon / force
· 11 Yanıt · 2.8K görüntüleme 0 okuyor
11 Yanıt
yardım eden yokmu ?
peki teşekkürler..
peki teşekkürler..
Bence dokunma.
Eğer force çarı iyi kullanmasını bilirsen gelecekteki patch ile birlikte warriorları bile devirebileceksin.
108 lv force-bowum var ve iyi kullanıyorum. Eular için zor tamam ama chineseler için kralım.
Neden gelecek dedim: Sitede verilmişti takip ettin mi bilmiyorum ama yakında 120 lvl ile beraber euların defans bufflarında değişmeler olacak ki bunlardan biride holly spell biliyosundur ki holy spell %100 reduce gücüne sahiptir yani hiç bi debuff yemez. Ancak gelecek olan patch ile beraber reduce %50 ye çekilecek buda demekki tutturma şansımız doğuyor ayrıca 110da açılacak olan stun skilide cabası. Warriorlar nekadar tank olurlarsa olsunlar Division + Stun yemiş bir warrior bitmiş demektir. Bilgine yinede karar senin.
charından forceden ss ler alabilirmiyim ?
ben cold'u severim ama madem force 90da forceyi kullan derim 😊
charından forceden ss ler alabilirmiyim ?
Tüm force skillerim Max Ama senin için debuff kısmını çekitm al bak.
Spoiler
- Resim Silinmiş.
teşekkür ederim force devam edim o zmn 😄
teşekkür ederim force devam edim o zmn :D
En doğrusu bu olur. 🍺 Başarılar...
teşekkürler...
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap