Icerige atla
Extraloob

fire / pacheon / force

· 11 Yanıt · 2.8K görüntüleme
C
CaSPerS OP ⭐ 16y
#1
fire / pacheon / force bir char var arkadaşlar bu charı sizce force kapatıp col u açmalımıyım force 90 da diğerleri lvl inde ff max ?
11 Yanıt
C
CaSPerS OP ⭐ 16y
#2
yardım eden yokmu ?
C
CaSPerS OP ⭐ 16y
#4
peki teşekkürler..
H
hatembaba ⭐ 19y
#5
peki teşekkürler..

Bence dokunma.

Eğer force çarı iyi kullanmasını bilirsen gelecekteki patch ile birlikte warriorları bile devirebileceksin.
108 lv force-bowum var ve iyi kullanıyorum. Eular için zor tamam ama chineseler için kralım.

Neden gelecek dedim: Sitede verilmişti takip ettin mi bilmiyorum ama yakında 120 lvl ile beraber euların defans bufflarında değişmeler olacak ki bunlardan biride holly spell biliyosundur ki holy spell %100 reduce gücüne sahiptir yani hiç bi debuff yemez. Ancak gelecek olan patch ile beraber reduce %50 ye çekilecek buda demekki tutturma şansımız doğuyor ayrıca 110da açılacak olan stun skilide cabası. Warriorlar nekadar tank olurlarsa olsunlar Division + Stun yemiş bir warrior bitmiş demektir. Bilgine yinede karar senin.
C
CaSPerS OP ⭐ 16y
#6
charından forceden ss ler alabilirmiyim ?
E
exotic ⭐ 18y
#7
ben cold'u severim ama madem force 90da forceyi kullan derim 😊
H
hatembaba ⭐ 19y
#8
charından forceden ss ler alabilirmiyim ?

Tüm force skillerim Max Ama senin için debuff kısmını çekitm al bak.
Spoiler
- Resim Silinmiş.
C
CaSPerS OP ⭐ 16y
#9
teşekkür ederim force devam edim o zmn 😄
H
hatembaba ⭐ 19y
#10
teşekkür ederim force devam edim o zmn :D

En doğrusu bu olur. 🍺 Başarılar...
C
CaSPerS OP ⭐ 16y
#11
teşekkürler...

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: