Icerige atla
Extraloob

Fenerbahçe 6-0 6alatasaray

· 86 Yanıt · 27K görüntüleme · Sayfa 4 / 5
Yanıtlar
I
#61
tövbe de nerden çıkardın bu saçma kelimeyi sen öylesen benimde mi öyle olmam lazım elhamdurillah müslümanım öyle şeylerede hiç ilgi duymadım duymamda.

Hahahahahahahahaha oruçlu oruçlu çıkarıcam içimdekileri gülmekten.Hahaha hiç güleceğim yoktu 😆 😆 😆 😆 😆 😆
X
XER0 ⭐ 19y
#62
Ne 6-0 mış , nereye girsem 6-0 🍿
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#63
tövbe de nerden çıkardın bu saçma kelimeyi sen öylesen benimde mi öyle olmam lazım elhamdurillah müslümanım öyle şeylerede hiç ilgi duymadım duymamda.

Hahahahahahahahaha oruçlu oruçlu çıkarıcam içimdekileri gülmekten.Hahaha hiç güleceğim yoktu 😆 😆 😆 😆 😆 😆


Bilmemek ayıp değil,öğrenmemek ayıp diyelim. 👴
X
Xplosive OP ⭐ 17y
#64
Ne 6-0 mış. Konuyu nerelere getimiş. 😆
@Cynosure
7-0lık galibiyetin resmi bi kaydı yok. 😉 👍
H
hacker790 ⭐ 17y
#65
hastalık v2
P
Prada ⭐ 19y
#66
Hakaret etme adam akıllı takıl keyfini çıkar güzelim 😘
H
hacker790 ⭐ 17y
#67
😎
P
Prada ⭐ 19y
#68
Yazdıklarımın anlamını bilmiyorsun ki. Neyse hacker takılmakta güzeldir yakıştı sana 😘 Adabını terbiyeni bozma keyfini çıkar forumun o yazdıklarını görmeyeyim bir daha.. 😘
H
hacker790 ⭐ 17y
#69
😎
C
Cynosure ⭐ 19y
#70
Prada&Fre3 kusura bakmayın kendimi kaybettim..
X
Xplosive OP ⭐ 17y
#71
Prada&Fre3 kusura bakmayın kendimi kaybettim..

Ne olursan ol yine gel. 🍺 🎅
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#72
Prada&Fre3 kusura bakmayın kendimi kaybettim..


😘 Önemli değil.Arada olur böyle.
C
Cynosure ⭐ 19y
#73
Prada&Fre3 kusura bakmayın kendimi kaybettim..


😘 Önemli değil.Arada olur böyle.
bida söz böyle yorumlar yapmam ok 😘
W
#74
ahahahahah 😆
C
Cynosure ⭐ 19y
#75
ahahahahah 😆
noldu
X
Xplosive OP ⭐ 17y
#76
ahahahahah 😆
noldu

Kelimeler kifayetsiz kaldı böyle bir skor karşısında galiba. 🙄 😄
I
Intensify ⭐ 18y
#77
Prada&Fre3 kusura bakmayın kendimi kaybettim..


😘 Önemli değil.Arada olur böyle.

evet önemli olan hataları anlayabilmektedir
B
Baronet ⭐ 17y
#78
7-0 diyenler var.Muahah.
Gören varmı o skoru?
Fi tarihinde bir maçta..
Biz kafalarına vura vura, gözlerine soka soka işte gösteriyoruz.:D
I
#79
7-0 diyenler var.Muahah.
Gören varmı o skoru?
Fi tarihinde bir maçta..
Biz kafalarına vura vura, gözlerine soka soka işte gösteriyoruz.:D

Fi dönemi de neymiş.O tarih kayıtlarda bile yok 😜
Karanlık çağ diyoruz biz ona^^
S
shneZee ⭐ 18y
#80
Hobaaa işte ben buna tarih derim.Az atmışız yahu ^^ 🍿



- Resim Silinmiş.



- Resim Silinmiş.


wuu güzel miş bunlar ya 😊

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: