Icerige atla
Extraloob

Fenerbahçe 6-0 6alatasaray

· 86 Yanıt · 27K görüntüleme · Sayfa 3 / 5
Yanıtlar
O
ortega ⭐ 19y
#41
Her yorum yeni bir tartışma başlatıyor.Merakla izliyorum. 😆 🍿

slm
I
#42
Her yorum yeni bir tartışma başlatıyor.Merakla izliyorum. 😆 🍿

slm

pls go away.
Example: asdf/qwer ^^
O
ortega ⭐ 19y
#43
yeterli postum oldu benim by ^^
O
ortega ⭐ 19y
#44
akşam sbotu almaya giricem ozaman tartışırız çıkmam lazım şimdi 😞
I
#45
yeterli postum oldu benim by ^^

Keşke daha önce yazdığımı okusaydın.
ö.m için 20 post yeterli 👍
O
ortega ⭐ 19y
#46
ben gslide değilim fb lide post çoğaltmak için 2 tarafıda kızıştırdım 😈
I
#47
[flash=250,250]http://www.ezikfb.com/video/vivaesp.flv[/flash]
C
Cynosure ⭐ 19y
#48
yahu ali samiyende oynandı o maç hava koşulları kötümüymüş neymiş fbnin stadında bişiler olmuş neyse yerde ali samiyen yazması lazım çünkü orda oynandı 7-0 ^^
W
WosT ⭐ 17y
#49
Aynen yaw yukarıda ali samiyen yazıyor yazıdada kadıkoy yazıyor o ne iş anlamadım 😄 6-0 olduğuna göre tek kale maç yapmışlar heralde arada fb nin kalecisi sıkılıp gol atmaya gelmiştir top gelmiyor kaleciye 😄 gsnin kalecide yatmıştır artık 15-20dk da bi geliyorlar yeter demiştir 😄
C
Cynosure ⭐ 19y
#50
barbaros hastamısın ? ali samiyende oynandı o maç fbnin stadındaki kötü koşullardan dolayı bazı yerde oynanan yer ali samiyen yazıyor bazı yerde fb nin stadı ama o maç ali samiyende oynandı ve 7 tane iteledik 😄
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#51
barbaros hastamısın ? ali samiyende oynandı o maç fbnin stadındaki kötü koşullardan dolayı bazı yerde oynanan yer ali samiyen yazıyor bazı yerde fb nin stadı ama o maç ali samiyende oynandı ve 7 tane iteledik :D


Bu konuyla alakasını anlayamadım.Varsa video görüntüleri paylaşım görelim.Aaa sahi o zaman daha kamera icat edilmemişti 😜
P
Prada ⭐ 19y
#52
barbaros hastamısın ? ali samiyende oynandı o maç fbnin stadındaki kötü koşullardan dolayı bazı yerde oynanan yer ali samiyen yazıyor bazı yerde fb nin stadı ama o maç ali samiyende oynandı ve 7 tane iteledik :D



Şuursuz görmüş gibi konuşuyosunda senin deden bile portakalda vitamindi o günlerde 😆 😁
I
#53
barbaros hastamısın ? ali samiyende oynandı o maç fbnin stadındaki kötü koşullardan dolayı bazı yerde oynanan yer ali samiyen yazıyor bazı yerde fb nin stadı ama o maç ali samiyende oynandı ve 7 tane iteledik :D

Bu yalnış bilgileri size kim verdi bilmiyorum ama şuanda torununun bile yaşamadığını biliyorum 😆
C
Cynosure ⭐ 19y
#54
arkadaşlar sizlere katılıyorum
ama gülmekten katılıyorum.
P
Prada ⭐ 19y
#55
Bizde sana gülüyoruz zaten . Gel kendine gül bizimle. Böyle kendiyle alay edebilecek kadar aşmış kişileri seviyorum ya 😆
C
Cynosure ⭐ 19y
#56
bende senin gibi kişileri seviyorum ya 😄
P
Prada ⭐ 19y
#57
Mazoşistsin o zaman 😎
C
Cynosure ⭐ 19y
#58
tövbe de nerden çıkardın bu saçma kelimeyi sen öylesen benimde mi öyle olmam lazım elhamdurillah müslümanım öyle şeylerede hiç ilgi duymadım duymamda.
P
Prada ⭐ 19y
#59
Puhahahha sen mazoşist ne demek biliyormusun ki 😜 La havle koptum ya bi uzaklaş benden 😆
C
Cynosure ⭐ 19y
#60
edit

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: