zaten f5'in övündüğü iki şey var bunlarıda inkar etmiyelim lütfen taraftarlarınada yazık 😄
1) Galatasarayı yenmek.
2) TSL şampiyonu olmak oda olursa tabi 😄
J
Journalist
⭐ 19y
zaten f5'in övündüğü iki şey var bunlarıda inkar etmiyelim lütfen taraftarlarınada yazık 😄
1) Galatasarayı yenmek.
2) TSL şampiyonu olmak oda olursa tabi 😄
zaten f5'in övündüğü iki şey var bunlarıda inkar etmiyelim lütfen taraftarlarınada yazık 😄
1) Galatasarayı yenmek.
2) TSL şampiyonu olmak oda olursa tabi 😄
Hacım GS'nin çok mu farklı sanki?
100 Yılda bir kere Uefa'yı aldılar.
1)Onla övünürler.
2)Türkiye kupasını almakla.
FB'yi yenemedikleri için övünemezler o ayrı ^^

Senin nickle hiç uyuşmadı ama bu. 😄
Ps: O galibiyetin miyadı çoktan doldu milattan önce alınmış bir galibiyetin hiçbir etkisi olmaz. Arkadaşlardan duyduguma göre 7 kişiyle çıkmış 6s. Demek ki ozaman kural denen bişey yokmuş. 😄 Kuralsız maçı da kale almıyoruz. :D
@ortega
O malubiyetin alındığı zaman 1. dünya savaşı yaşanıyormuş ve o maçın herhangi bir kaydı yok.Yani sadece 6S'lilerin iddia ettiği bir maç.^^
O maç zamanında kale falan icat edilmemiş daha. Taşlardan kale yapıp gol atan kaleye geçiyormuş falan papazın çayırında kozalakla maç yapıyolarmış 😆slm
@ortega
O malubiyetin alındığı zaman 1. dünya savaşı yaşanıyormuş ve o maçın herhangi bir kaydı yok.Yani sadece 6S'lilerin iddia ettiği bir maç.^^
5-1?
@ortega
20 mesaj pm atmak için yeterli ve sen buna sahipsin istersen dur artık :P
🙄 🙄 🙄 🙄 🙄 🤔 🤔 🤔 🤔
http://i73.photobucket.com/albums/i204/hentbolcu_59/7-0.jpg
🙄 🙄 🙄 🙄 🙄 🤔 🤔 🤔 🤔
http://i73.photobucket.com/albums/i204/hentbolcu_59/7-0.jpg
Bu resimde neden üstte Ali Samiyen yazarken sağ altta Kadıköy Uni Club stadyumu yazdığını kanıtlarsan susayım 😉
Resim koyuyorsun bari dikkat et de koy.
🙄 🙄 🙄 🙄 🙄 🤔 🤔 🤔 🤔
http://i73.photobucket.com/albums/i204/hentbolcu_59/7-0.jpg
Bu resimde neden üstte Ali Samiyen yazarken sağ altta Kadıköy Uni Club stadyumu yazdığını kanıtlarsan susayım 😉
Resim koyuyorsun bari dikkat et de koy.
Kör koyayımda gör. kadıköyde oynancak maç uygunsuz hava kosulları işe oynanamadı diyor xD
🙄 🙄 🙄 🙄 🙄 🤔 🤔 🤔 🤔
http://i73.photobucket.com/albums/i204/hentbolcu_59/7-0.jpg
Bu resimde neden üstte Ali Samiyen yazarken sağ altta Kadıköy Uni Club stadyumu yazdığını kanıtlarsan susayım 😉
Resim koyuyorsun bari dikkat et de koy.
😴
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap