Icerige atla
Extraloob

Fenerbahçe 6-0 6alatasaray

· 86 Replies · 27K views · Page 2 / 5
Replies
J
Journalist ⭐ 19y
#21
zaten f5'in övündüğü iki şey var bunlarıda inkar etmiyelim lütfen taraftarlarınada yazık 😄

1) Galatasarayı yenmek.

2) TSL şampiyonu olmak oda olursa tabi 😄
P
Prada ⭐ 19y
#22
ARKO 2.ci şıkkın komik olmuş 😜 GS ne kadar şampiyon olduysa Fenerde o kadar şampiyon oldu merak etme 😆
I
#23
zaten f5'in övündüğü iki şey var bunlarıda inkar etmiyelim lütfen taraftarlarınada yazık 😄

1) Galatasarayı yenmek.

2) TSL şampiyonu olmak oda olursa tabi 😄

Hacım GS'nin çok mu farklı sanki?
100 Yılda bir kere Uefa'yı aldılar.
1)Onla övünürler.
2)Türkiye kupasını almakla.
FB'yi yenemedikleri için övünemezler o ayrı ^^
X
Xplosive OP ⭐ 17y
#24
zaten f5'in övündüğü iki şey var bunlarıda inkar etmiyelim lütfen taraftarlarınada yazık 😄

1) Galatasarayı yenmek.

2) TSL şampiyonu olmak oda olursa tabi 😄

Hacım GS'nin çok mu farklı sanki?
100 Yılda bir kere Uefa'yı aldılar.
1)Onla övünürler.
2)Türkiye kupasını almakla.
FB'yi yenemedikleri için övünemezler o ayrı ^^

😎 🤘
O
ortega ⭐ 19y
#25
🙄 🙄 🙄 🙄 🙄 🤔 🤔 🤔 🤔
X
Xplosive OP ⭐ 17y
#26

Senin nickle hiç uyuşmadı ama bu. 😄
Ps: O galibiyetin miyadı çoktan doldu milattan önce alınmış bir galibiyetin hiçbir etkisi olmaz. Arkadaşlardan duyduguma göre 7 kişiyle çıkmış 6s. Demek ki ozaman kural denen bişey yokmuş. 😄 Kuralsız maçı da kale almıyoruz. 😄
I
#27
@ortega
O malubiyetin alındığı zaman 1. dünya savaşı yaşanıyormuş ve o maçın herhangi bir kaydı yok.Yani sadece 6S'lilerin iddia ettiği bir maç.^^
O
ortega ⭐ 19y
#28

Senin nickle hiç uyuşmadı ama bu. 😄
Ps: O galibiyetin miyadı çoktan doldu milattan önce alınmış bir galibiyetin hiçbir etkisi olmaz. Arkadaşlardan duyduguma göre 7 kişiyle çıkmış 6s. Demek ki ozaman kural denen bişey yokmuş. 😄 Kuralsız maçı da kale almıyoruz. :D


slm
P
Prada ⭐ 19y
#29
O maç zamanında kale falan icat edilmemiş daha. Taşlardan kale yapıp gol atan kaleye geçiyormuş falan papazın çayırında kozalakla maç yapıyolarmış 😆
O
ortega ⭐ 19y
#30
@ortega
O malubiyetin alındığı zaman 1. dünya savaşı yaşanıyormuş ve o maçın herhangi bir kaydı yok.Yani sadece 6S'lilerin iddia ettiği bir maç.^^

5-1?
O
ortega ⭐ 19y
#31
O maç zamanında kale falan icat edilmemiş daha. Taşlardan kale yapıp gol atan kaleye geçiyormuş falan papazın çayırında kozalakla maç yapıyolarmış 😆
slm
X
Xplosive OP ⭐ 17y
#32
@ortega
O malubiyetin alındığı zaman 1. dünya savaşı yaşanıyormuş ve o maçın herhangi bir kaydı yok.Yani sadece 6S'lilerin iddia ettiği bir maç.^^

5-1?

5-1=4
6-0=6
😆
I
#33
@ortega
20 mesaj pm atmak için yeterli ve sen buna sahipsin istersen dur artık 😜
O
ortega ⭐ 19y
#34
@ortega
20 mesaj pm atmak için yeterli ve sen buna sahipsin istersen dur artık :P

😢 😢
extraloob bey away from keyboard 😞
C
Crown ⭐ 19y
#35
🙄 🙄 🙄 🙄 🙄 🤔 🤔 🤔 🤔
http://i73.photobucket.com/albums/i204/hentbolcu_59/7-0.jpg


Bu resimde neden üstte Ali Samiyen yazarken sağ altta Kadıköy Uni Club stadyumu yazdığını kanıtlarsan susayım 😉

Resim koyuyorsun bari dikkat et de koy.
J
Journalist ⭐ 19y
#36
ya geçin ne 7-0 ı ya üff 😄 prada'nın dediği gibi papazın çayırında oynanmış bir maç üzerinden yıllar geçmiş 6-0 bile mazide kaldı artık önümüze bakalım geçmişe mazi... 😄
O
ortega ⭐ 19y
#37
🙄 🙄 🙄 🙄 🙄 🤔 🤔 🤔 🤔
http://i73.photobucket.com/albums/i204/hentbolcu_59/7-0.jpg


Bu resimde neden üstte Ali Samiyen yazarken sağ altta Kadıköy Uni Club stadyumu yazdığını kanıtlarsan susayım 😉

Resim koyuyorsun bari dikkat et de koy.


😴
J
JawBreaker ⭐ 18y
#38
Her yorum yeni bir tartışma başlatıyor.Merakla izliyorum. 😆 🍿
I
#39
🙄 🙄 🙄 🙄 🙄 🤔 🤔 🤔 🤔
http://i73.photobucket.com/albums/i204/hentbolcu_59/7-0.jpg


Bu resimde neden üstte Ali Samiyen yazarken sağ altta Kadıköy Uni Club stadyumu yazdığını kanıtlarsan susayım 😉

Resim koyuyorsun bari dikkat et de koy.


Kör koyayımda gör. kadıköyde oynancak maç uygunsuz hava kosulları işe oynanamadı diyor xD

Sene 1911.
Topun icadı:Bülent ersoy'un doğumu.
Buda demek oluyor ki : o maç oynandığında top icat olmadı ^^
C
Crown ⭐ 19y
#40
🙄 🙄 🙄 🙄 🙄 🤔 🤔 🤔 🤔
http://i73.photobucket.com/albums/i204/hentbolcu_59/7-0.jpg


Bu resimde neden üstte Ali Samiyen yazarken sağ altta Kadıköy Uni Club stadyumu yazdığını kanıtlarsan susayım 😉

Resim koyuyorsun bari dikkat et de koy.


😴


Daha ne yazdığımı okumaktan acizsin birde tartışmaya giriyorum seninle.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: