Icerige atla
Extraloob

Farmville Bot Rehberi / Son sürüm eklendi

· 61 Replies · 11K views · Page 3 / 4
Replies
M
Mike Shinoda OP ⭐ 19y
#41
en köşedeki 0,0
biraz üstteki de 8,12 olması lazım


8,12 olmadı 🙄

8,8 galiba o :/
S
SnowFlake ⭐ 18y
#42
feys çarpsın sizi e mi 😁
M
Mike Shinoda OP ⭐ 19y
#43
feys çarpsın sizi e mi 😁

şimdilik biz onu çarpıyoruz 😁
S
Smirnoff ⭐ 17y
#44
en köşedeki 0,0
biraz üstteki de 8,12 olması lazım


8,12 olmadı 🙄

8,8 galiba o :/


olmadı
P
#45
up
T
tikijan ⭐ 19y
#46
up
M
Mike Shinoda OP ⭐ 19y
#47
ne içindi bu uplar? 😆 😜
S
Smirnoff ⭐ 17y
#48
ne içindi bu uplar? 😆 :P


benim sorunum için yanıt bulman için 😆
H
#49
bu tam olarak çalışıyormu çalışmıyormu kullanan varsa bildirirmi bir abim istedide böle birşey olduğunu aradım burda varmış xD
M
Mike Shinoda OP ⭐ 19y
#50
bu tam olarak çalışıyormu çalışmıyormu kullanan varsa bildirirmi bir abim istedide böle birşey olduğunu aradım burda varmış xD

ben 70 oldum işte 😜
S
Smirnoff ⭐ 17y
#51
bunun nedeni nedir 2 gündür oynayamıyorum

- Resim Silinmiş.
P
Poker Face ⭐ 19y
#52
Sağol
M
Mike Shinoda OP ⭐ 19y
#53
bunun nedeni nedir 2 gündür oynayamıyorum

- Resim Silinmiş.

fazla yüklenmişsin sanırım tarlan bugta kalmış. 2-3 bini aşmayın yazmıştım ilk sayfada. :!!&%&!
Windy
Windy ⭐ 19y
#54
toplama ve ekme hariç ben kullanamadım kendilerini 😁
M
Mike Shinoda OP ⭐ 19y
#55
toplama ve ekme hariç ben kullanamadım kendilerini 😁

hangi sürüm yüklü yardımcı olayım? 😊
K
kwot ⭐ 16y
#56
Bunundamı botu çıktı 😄
Counter icinde bi bot bulunda takılalm :D:D
Güzel paylaşım teşekürler.
M
Mike Shinoda OP ⭐ 19y
#57
Bunundamı botu çıktı 😄
Counter icinde bi bot bulunda takılalm :D:D
Güzel paylaşım teşekürler.

hehe 😜 Teşekkür için teşekkürler 😁
Windy
Windy ⭐ 19y
#58
toplama ve ekme hariç ben kullanamadım kendilerini 😁

hangi sürüm yüklü yardımcı olayım? :)


paylaşmıştınız en başta bir link ondan indirmiştim 😄 1.2 betaymış 😁
M
Mike Shinoda OP ⭐ 19y
#59
toplama ve ekme hariç ben kullanamadım kendilerini 😁

hangi sürüm yüklü yardımcı olayım? :)


paylaşmıştınız en başta bir link ondan indirmiştim 😄 1.2 betaymış 😁

Tamam. İlk sayfadaki Süper ekin sekmesi o sürümde var. Anlatımımda anlayamadığınız bir yer olursa yardımcı olurum yine. 😜
T
TwiLighT ⭐ 18y
#60
super plow özelliği çalışmıyor artık sanırım 🙄

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: