rhea'ya oy verenleri anlamış değilim...
||| Eylül - Ayın Üyesi Seçimleri ||| [ Episode ]
· 317 Yanıt · 38K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 6 / 16
Yanıtlar
rhea'ya oy verenleri anlamış değilim...
Sanırım beni ayın üyesi yapmaya çalışıyorlar ama oyları boşa gidecek kendileri bilir...
M
MrCrossover
⭐ 17y
Bana 10 oy var.. Çoook teşekkürler ❤️ ❤️
A
AliceCullen
⭐ 17y
Bana 10 oy var.. Çoook teşekkürler ❤️ ❤️
Daha devamı gelir diye düşünüyorum 😘
M
MrCrossover
⭐ 17y
Bana 10 oy var.. Çoook teşekkürler ❤️ ❤️
Daha devamı gelir diye düşünüyorum 😘
İnşallah diyorum 😘
Benide kararsız bıraktı bu liste ^^
alper#24
oyum en az olanındır 😎
A
AliceCullen
⭐ 17y
oyum en az olanındır 8)
Bence en az olana değilde sana göre hakeden kişiye versen daha doğru olur ☕
M
MrCrossover
⭐ 17y
alper#24
😘 😘 😘
Umarım hile olmaz 🍺
Episode
M
MrCrossover
⭐ 17y
Umarım hile olmaz 🍺
Aynen. 🍺
Infinity. 😎
M
MrCrossover
⭐ 17y
16-16 gidiyor. Kim veriyor bu oyları?? 😱
Infinity. 8)
😎
16-16 gidiyor. Kim veriyor bu oyları?? 8O
evet kim veriyor (?) 🙄
alper#24 😎
M
MrCrossover
⭐ 17y
alper#24 8)
Teşekkür ettim Berk'cim. 😎
16-16 gidiyor. Kim veriyor bu oyları?? 8O
evet kim veriyor (?) 🙄
😆 😆
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap