Rhea'nın isminin orada ne işi var ki ? Dalgınlığa denk gelmiştir herhalde , düzeltirseniz sevinirim glob. + arkadaşlar ^^
Ps : Oyum SweetChief'e 😘
Seni Seviyorum adamım ya 😘 😘 ❤️ ❤️ 😜
Rhea'nın isminin orada ne işi var ki ? Dalgınlığa denk gelmiştir herhalde , düzeltirseniz sevinirim glob. + arkadaşlar ^^
Ps : Oyum SweetChief'e 😘
Episode 8)
SweetChief
Oha benim ne işim var oylamada dmod ve üstü katamıyor ki 😆
dalgınlıkla alınmışsın oylamaya rhea'ya oy vermeyin yanlışlıkla.
dalgınlıkla alınmışsın oylamaya rhea'ya oy vermeyin yanlışlıkla.
2 kişiden oy almışım bile, 1. liğe doğru gidiyorum 😁
Rhea
ya verilen oylar sayılmayacak yoksa adam koptu gidiyor 😈
Rhea
ya verilen oylar sayılmayacak yoksa adam koptu gidiyor 😈
ahahaha
Olsun hacım maksat eğlence 😁
Log in to write a reply.
Log In