Icerige atla
Extraloob

||| Eylül - Ayın Üyesi Seçimleri ||| [ Episode ]

· 317 Replies · 38K views · Page 13 / 16
Replies
M
#241
Asıl size yazık , söyleseydiniz özelden "alper seni geçmek istiyoruz" diye, ben oyumu size verirdim.. 😆

Neyse, hadi bakalım Episode, hayırlı olsun 😆

al sana kanıt ;



Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#242
Bunun nesi kanıt ?
Special thx to Flexi
V
Velocia ⭐ 17y
#243
Birinde 35miş digerinde 36 olmuş ee ne var bunda?
M
#244
Birinde 35miş digerinde 36 olmuş ee ne var bunda?


4 saniye önce 35, 4 saniye sonra 36. sence ne var?
S
SLauGHTeR' ⭐ 18y
#245
aLper#24
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#246
Birinde 35miş digerinde 36 olmuş ee ne var bunda?


4 saniye önce 35, 4 saniye sonra 36. sence ne var?


35. 4 sn sora 36.Bu demekkı birisi oy vermiş.Extraloob binlerce üyeye sahip bir site.baskası oy vermıs bu belli.. 🙄
Special thx to Flexi
M
#247
Bide konu şu ; sana imza yapmadım, ondan sonra nolduysa oldu episodenin oyları arttı. vede sen konuya damladın. İlginç değilmi 🙄
P
Prisoners ⭐ 18y
#248
Bide konu şu ; sana imza yapmadım, ondan sonra nolduysa oldu episodenin oyları arttı. vede sen konuya damladın. İlginç değilmi 🙄

Sırlar odası gibi..
S
SLauGHTeR' ⭐ 18y
#249
Bide konu şu ; sana imza yapmadım, ondan sonra nolduysa oldu episodenin oyları arttı. vede sen konuya damladın. İlginç değilmi 🙄

Sırlar odası gibi..

😆 😆
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#250
oooFF oFF Alper amma çocukmussun ya senınle arkadas olduguma inanamıyorum.Neyseki "ESKi"den arkadastık..
Special thx to Flexi
V
Velocia ⭐ 17y
#251
amma çocukmussun


Bende bunu söylüyorum 1 haftadır.
NoMoreLove
NoMoreLove ⭐ 18y
#252
Kavga etmeyelim lütfen.

Alper ve episode.

Saygın üyeler, ve eylül ayı üye adaylarısınız.

Yakıştıramıyorum size. 🤝
V
Velocia ⭐ 17y
#253
Kavga etmiyorum.Bende ne oldugunu anlamadımki cevap vereyim alper kendi halinde egleniyo tamam fazla uzatmayalım.
NoMoreLove
NoMoreLove ⭐ 18y
#254
Oylamaya devam edelim, konu kapansın. 🤝
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#255
Kavga etmiyorum.Bende ne oldugunu anlamadımki cevap vereyim alper kendi halinde egleniyo tamam fazla uzatmayalım.


Episode Ayın Üyesi Sanırım.Simdiden Hayırlı Olsun Bro.Sonuna Kadar Arkandayım 😉
Special thx to Flexi
NoMoreLove
NoMoreLove ⭐ 18y
#256
Konu takibimde. ➡️ 😉
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#257
Konu takibimde. ➡️ 😉

+Fre3
M
Milano OP ⭐ 18y
#258
Konu takibimde. ➡️ 😉

oylama 20.00 de bitti zaten. ondan sonra verilen oylar sayılmayacak zaten şimdikiyle bir farkı yok.
sweetCHIEF
sweetCHIEF ⭐ 17y
#259
Noldu ya alper 1. ci idi birden oy patlamasımı oldu. 😱 😢

Ps : Senide Seviyorm Episode Başarılar. ❤️
M
#260
Episode hayırlı olsun ne diyim bunuda yaptığın sadece fontlar gibi kazandın.. Hayırlı olsun. Fakat ben yemin etmeni bekliyorum.. Şeref sözü ver.."bu anketi hakkımla kazandığıma şerefim üstüne yemin ederim" de.. diyebilirmisin?

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: