M
MrCrossover
⭐ 17y
Bekleyin siz ben bi yönetimle görüşeyim panelde kim ne oy vermiş görürüz.
Ne oluyo ya 8O
Ne oluyo ya 8O
Special thx to FlexiNe oluyo ya 8O
itiraz edicekmis senin oylara 😗
Kazanacaksın Bro Merak Etme 💃
Siz ancak böyle kazanırsınız bekleyin yönetim gelecek. Allah'ın hilekarları , böyle 1. olursunuz anca
Ne oluyo ya 8O
itiraz edicekmis senin oylara 😗
Kazanacaksın Bro Merak Etme 💃
haha senin yaptığına adım gibi eminim .. bekleyin siz 😆
Special thx to FlexiSiz ancak böyle kazanırsınız bekleyin yönetim gelecek. Allah'ın hilekarları , böyle 1. olursunuz anca
Siz ancak böyle kazanırsınız bekleyin yönetim gelecek. Allah'ın hilekarları , böyle 1. olursunuz anca
ne bu hazmedemezlik bir kişi ard arda 4-5 mesaj atmaz ki
Siz ancak böyle kazanırsınız bekleyin yönetim gelecek. Allah'ın hilekarları , böyle 1. olursunuz anca
ne bu hazmedemezlik bir kişi ard arda 4-5 mesaj atmaz ki
Special thx to FlexiSiz ancak böyle kazanırsınız bekleyin yönetim gelecek. Allah'ın hilekarları , böyle 1. olursunuz anca
ne bu hazmedemezlik bir kişi ard arda 4-5 mesaj atmaz ki
Sanırım bilmiyordu. 🙄
Biri açıklama yapabilirmi?
Special thx to FlexiSpyware bana msn'den "**** , hani avatar yapcaktın bide sana oyumu verdim" yazdı. Ondan sonra episodenin oylarına bir baktım birden yükseldi ve ilk yorum yapan spywareydi. vede oylar yükselince "hahaha, kazanacaksın kanka" yazdı.. Ben sayfaya baktığımda 35 oy vardı. bir kere yeniledim , 36 oy olmuş. Aynı anda herkez Episode verecekmi ha? Mantıklımıdır bu, ha hakkıyla kazandıysa eyvallah o olsun ayın üyesi benim umrumda değil ama bu anket adaletli değil. O kadar adil diyorsa, tüm sevdikleri üstüne yemin etsin hadi..? Bekliyorum. Ben kendim oy vermedim diyorum, vermedimde.. Ayın üyesi olmakta gözüm yok ben bu siteye rütbe için gelmedim..
Special thx to Flexielle tutulur somut bir kanıt sun bize, laf ile peynir gemisi yurumez diye bir laf vardır.
Log in to write a reply.
Log In