H
Heisenberg
⭐ 19y
1,82-1,83 gibi bişey 😜
Extraloob'cu Olunmaz Extraloob'cu Doğulur...
felsefe yapma boyunu söyle 😜 😈
20 , 2,02 ^^
Evet arkadaşlar başlıktan da gördüğünüz gibi olay basit cm olarak boyunuzun uzunluğunu yazacaksınız..
Benimki 1.75 ama 13 yaşındayım 😄
Not:Bunu forum oyunlarına taşımalımıyız?
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap