extraloob olmasaydı ECSRO da yanlız olurdum
extraloob.com olmasaydı şimdi ne yapıyo olurdunuz?
· 65 Yanıt · 4.5K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 3 / 4
Yanıtlar
Extraloob olmasaydı diyemiyorum 😄 iyiki var xD
Extraloob olmasaydı diyemiyorum 😄 iyiki var xD
aynen 🍺
uyuyo olacaktım 😄
Violent Arise
⭐ 19y
Bir kız ayarlamış onunla mesajlaşıyor olurdum ☕
Herhalde Extraloob diye site açardım :D
:D:D:D
H
hallowkuta
⭐ 18y
Extrasız bi sro oynuyo olurdum ve bi süre sonrada bırakırdım sroyu çünkü çok sıkılırdım öyle 😄
İyiki Varsın ExtraLoob 😎
İyiki Varsın ExtraLoob 😎
Herhalde Extraloob diye site açardım :D
😄
Valla canım çok sıkılırdı heralde ve silkroad hakkında çok az bilgim olurdu
Bilmemki ...
exl olmasaydı dünyaya dönerdim ........
Metalige Kurşun Atardım xD
silkroad oynamıyo olurdum.
S
Storm Warden
⭐ 19y
cep tele oyun indirirdim:)
ailecek aliyor olurduk. 😄
4 everrrr extraloobb
Silkroad'ı bırakırdım.
bilgisayar kapalı olurdu heralde 😄
bilgisayar kapalı olurdu heralde :D
bilgisayar kapalı olurdu heralde :D
😆
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap