extraloob olmasaydı bilgisayarın başında olmazdım büyük ihtimalle. 🙄
extraloob.com olmasaydı şimdi ne yapıyo olurdunuz?
· 65 Yanıt · 4.5K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 4
Yanıtlar
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
Yazda geldi kesin dışarda olurdum.
şahsen bn sroyu bıraktım glpa 90 qelmiş hayırlı uğurlu olsun size arayan off topicde bulabülü beni 😄
Tv İzlerdim
sroya bot arıyor olurdum
Pes6 Oynardım
B
Black Rain
⭐ 19y
silkroada girmek için saatlerce uğraşıyor olurdum (No Dc Falan Kullanamıyo olurdum 😊 )
extraloob olmasaydı pcden zevk alamazdım
Sro oynardım. 😁
4
4Ever2Gether
⭐ 19y
Yatakta uyuyo olurdum 😄
G
GangstaMesut
⭐ 19y
butun gun fm oynamak zorunda kalırdım 😄
Online cod2 oynuyor olurdum
Şu an bitirmem gereken 2 oyunu bitirmiş olurdum
var olamazdım heralde extraloob4ever
Her gün akşama kadar içerdim 😁
G
GangstaMesut
⭐ 19y
dısarda sersem gıbı dolasıyo olurdum
B
BlackMarshall
⭐ 19y
Herhalde Extraloob diye site açardım 😄
G
GangstaMesut
⭐ 19y
Herhalde Extraloob diye site açardım :D
😁 😁
extraloob.com olmasaydı sınıf birincisi olurdum 😁
puahaha 😆
G
GangstaMesut
⭐ 19y
extraloob.com olmasaydı sınıf birincisi olurdum 😁
puahaha 😆
zuhahhaha 😆 😆 😆 😆
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap