RIP_PANTER ekleyin.
extraloob Combat Arms harekatı
· 283 Yanıt · 44K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 9 / 15
Yanıtlar
sweetCHIEF
⭐ 17y
6*8 dim en son cok iyisin dediler buralara fazlasin felan gibisinden konusuntular, uzuldum ciktim
oyundayız 4 kisi gelin sizde 😄
Bana müsade 😄
Hadi grafikleri geçtim de, oynanış olarak hiç alışamadım 😞
Wohoo, çok iyiydi ya Oğulcan, Gökhan, Bülent amca & ben takıldık 4ümüz efsaneydi 🤘
Special thx to FlexiBu mesaj tenpanter rumuzlu uyeden alinti yapildi
fireteam falan var oralarda takıl bi süre alışırsın 😊
Hadi grafikleri geçtim de, oynanış olarak hiç alışamadım :(
fireteam falan var oralarda takıl bi süre alışırsın 😊
Bu mesaj Lenneth rumuzlu uyeden alinti yapildi
sen çıkmıyorsan zombide akalım biraz daha
Wohoo, çok iyiydi ya Oğulcan, Gökhan, Bülent amca & ben takıldık 4ümüz efsaneydi 🤘
sen çıkmıyorsan zombide akalım biraz daha
A
AngeLicMoon
⭐ 16y
Oyunda mısınız.
Bu mesaj AngeLicMoon rumuzlu uyeden alinti yapildi
evet hacım frende ekle oyunda ''WarStorm''
Oyunda mısınız.
evet hacım frende ekle oyunda ''WarStorm''
Bu mesaj Duygusuzz rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj AngeLicMoon rumuzlu uyeden alinti yapildiOyunda mısınız.
evet hacım frende ekle oyunda ''WarStorm''
Special thx to FlexiFRENDE ekle arkadaşı hacım. ☕
Special thx to FlexiBu mesaj Lenneth rumuzlu uyeden alinti yapildi
😁 hadi gel sende oda kurdum bekliyorum
FRENDE ekle arkadaşı hacım. ☕
😁 hadi gel sende oda kurdum bekliyorum
sweetCHIEF
⭐ 17y
Bu mesaj Lenneth rumuzlu uyeden alinti yapildi
ogulcana bu kadar oynatmayin sonra beyni yaniyorr summer4:
Bu mesaj Duygusuzz rumuzlu uyeden alinti yapildiBu mesaj AngeLicMoon rumuzlu uyeden alinti yapildiOyunda mısınız.
evet hacım frende ekle oyunda ''WarStorm''
ogulcana bu kadar oynatmayin sonra beyni yaniyorr summer4:
A
AngeLicMoon
⭐ 16y
@Duygusuz
Hacım ya combat arms a gidince direk netim kesiliyor deli oldum :S
Hacım ya combat arms a gidince direk netim kesiliyor deli oldum :S
Bu mesaj AngeLicMoon rumuzlu uyeden alinti yapildi
o nasıl oluyor ya 🤔
@Etkin
seni varya [horny21
@Duygusuz
Hacım ya combat arms a gidince direk netim kesiliyor deli oldum :S
o nasıl oluyor ya 🤔
@Etkin
seni varya [horny21
A
AngeLicMoon
⭐ 16y
Bu mesaj Duygusuzz rumuzlu uyeden alinti yapildi
bende anlamadım ki şimdi de giriş yapamıyorum your connection is lost diyor error code 0 :S
Bu mesaj AngeLicMoon rumuzlu uyeden alinti yapildi@Duygusuz
Hacım ya combat arms a gidince direk netim kesiliyor deli oldum :S
o nasıl oluyor ya 🤔
@Etkin
seni varya [horny21
bende anlamadım ki şimdi de giriş yapamıyorum your connection is lost diyor error code 0 :S
sweetCHIEF
⭐ 17y
bende de yapiyor onu dene surekli acar elbet 8kerede anca aciyordum 😄 (ogulcanim demek ki sorun benim pc de degilmis ihihih)
Oyunun başındaki oyunu öğrenme şeysini oynadım bana yetti bence beraber travian'a başlayalım köy kurarız birlik olup wow yıkarız
A
AngeLicMoon
⭐ 16y
Bu mesaj sweetCHIEF rumuzlu uyeden alinti yapildi
etkin sende de mi aynı sorun var
bende de yapiyor onu dene surekli acar elbet 8kerede anca aciyordum 😄 (ogulcanim demek ki sorun benim pc de degilmis ihihih)
etkin sende de mi aynı sorun var
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap