Icerige atla
Extraloob

extraloob Combat Arms harekatı

· 283 Yanıt · 44K görüntüleme · Sayfa 8 / 15
Yanıtlar
Collapse
Collapse ⭐ 16y
#141
Bu mesaj AngeLicMoon rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Hermaphros rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj AngeLicMoon rumuzlu uyeden alinti yapildi
oyuna girdim exLenneth ile WarStorm'u ekledim. nick qRaLMaRaSLe

Nicke fhor ♥ summer5:

Hacım 2-3 sene önce açılmış bir account 😊 Gençlik diyip geçiyorum ❤️

İnsan olgunlaştıkça değişir değişmeli de 🤝
sweetCHIEF
sweetCHIEF ⭐ 17y
#142
oynayan var mi bende sweetJ yaptim nicki 😄
W
Warmoon ⭐ 18y
#143
Yettim beyler 86%
Maynard
Maynard ⭐ 14y
#144
Skype = Hermaphros
Oyunda = Hermaphros ekleyin skypede konuşuruz.
.net ve photoshop sorunlarınızı pm atabilirsiniz.
Lenneth
Lenneth OP ⭐ 19y
#145
Gençler herkes clana gelsin, bi Fireteam atalım.
Special thx to Flexi
W
Warmoon ⭐ 18y
#146
Bu mesaj Lenneth rumuzlu uyeden alinti yapildi
Gençler herkes clana gelsin, bi Fireteam atalım.

installing şuan summer3:
Maynard
Maynard ⭐ 14y
#147
Gökhan skype ekle.
.net ve photoshop sorunlarınızı pm atabilirsiniz.
W
Warmoon ⭐ 18y
#148
🤘
Rewind
Rewind Yönetici ⭐ 19y
#149
Bu mesaj Bulent_Amca rumuzlu uyeden alinti yapildi
🤘

senin rütbe benden düşükmüş 😄 geleyim eve 4lü clan maçı yaparız
Lenneth
Lenneth OP ⭐ 19y
#150
Bu mesaj Lenneth rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bir kaç arkadaşla Combat Arms'a başlama kararı aldık. Bize katılmak isteyenler konu altından belirtip nick versinler, konu altından toplanıp müsait olduğumuz zamanlarda birlikte eğlenelim istiyoruz. 🍺

Takım

Lenneth > exLenneth
Duygusuzz > WarStorm
Bulent_Amca > Draighty
Hermaphros
Skrillex
sytgkdmr







/Eklendi.
Special thx to Flexi
T
tenpanter ⭐ 17y
#151
Bende geliyorum benide yazın.
M
Minotoche ⭐ 17y
#152
şunu 10 gün sonra başlatsaydınız ya 😊
Maynard
Maynard ⭐ 14y
#153
Bu mesaj Minotoche rumuzlu uyeden alinti yapildi
şunu 10 gün sonra başlatsaydınız ya :)

İşte bunlar hep yazın hazırlıkları 😁
.net ve photoshop sorunlarınızı pm atabilirsiniz.
W
Warmoon ⭐ 18y
#154
Bu mesaj Hermaphros rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Minotoche rumuzlu uyeden alinti yapildi
şunu 10 gün sonra başlatsaydınız ya :)

İşte bunlar hep yazın hazırlıkları 😁

Hangi odadasınız yahu 😕
T
tenpanter ⭐ 17y
#155
skypetan ekleyin beni
M
Minotoche ⭐ 17y
#156
en geç 10 gün sonra bende geliyorum. finaller bitsede eve gitsek :))
T
tenpanter ⭐ 17y
#157
[email protected] ekleyin ben anlamıyorum.
Rewind
Rewind Yönetici ⭐ 19y
#158
Beyler şimd giriyorum capture flag atalım 4 kişiysek ?
Rewind
Rewind Yönetici ⭐ 19y
#159
konunun başına skype adresini ekledim ben olanlarda yazsın ekleyelim oraya
.NET
.NET ⭐ 19y
#160
Kafayı toplayabilirsem geleyim toplanınca benim de başlayasım geldi

[ Mesaj mobilden gonderildi iPhone ] mobile
[F New]Solo Gitarist

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: