Bu mesaj sweetCHIEF rumuzlu uyeden alinti yapildiyukleniyor bi girelim harbi hack dolu ise kac benden oguljan
Nerden çıktı bu mevzu anlamadımki :D
son 5 dakika kurulumun bitmesine 😄
Bu mesaj sweetCHIEF rumuzlu uyeden alinti yapildiyukleniyor bi girelim harbi hack dolu ise kac benden oguljan
Nerden çıktı bu mevzu anlamadımki :D
start diyorum in game yazıyor başlamıyor oyuna 🤔
Special thx to Flexi
Special thx to FlexiOğulcanla zombie akıyoruz 🤘
Special thx to Flexi
.net ve photoshop sorunlarınızı pm atabilirsiniz.
.net ve photoshop sorunlarınızı pm atabilirsiniz.Hahaha zombi modunda 1.ydim odadan attılar yediremiyorlar..
birde oyun odası benimdi adam dedi ben eliteyim odadaki hackleri atarım diye verdim beni attı -.-''
.net ve photoshop sorunlarınızı pm atabilirsiniz.
Special thx to Flexioyuna girdim exLenneth ile WarStorm'u ekledim. nick qRaLMaRaSLe
.net ve photoshop sorunlarınızı pm atabilirsiniz.Bu mesaj AngeLicMoon rumuzlu uyeden alinti yapildioyuna girdim exLenneth ile WarStorm'u ekledim. nick qRaLMaRaSLe
Nicke fhor ♥ summer5:
qRaLMaRaSLe beni ekledi, ben de 'böyle bir nick bizim forumdan değildir' diye sildim makara:
.net ve photoshop sorunlarınızı pm atabilirsiniz.Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap