sweetCHIEF
⭐ 17y
aynen belki bizim netimizin bize bir oyunudur 😄
Oyunun başındaki oyunu öğrenme şeysini oynadım bana yetti bence beraber travian'a başlayalım köy kurarız birlik olup wow yıkarız
ogulcana bu kadar oynatmayin sonra beyni yaniyorr summer4:
Special thx to FlexiYeni nesil sensin la :D
Bu mesaj sweetCHIEF rumuzlu uyeden alinti yapildi
ogulcana bu kadar oynatmayin sonra beyni yaniyorr summer4:
Buyur ?
Yeni nesil sensin la :D

Piyasada bir sürü 0 km oyun varken niye bu oyun 😊
[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
.net ve photoshop sorunlarınızı pm atabilirsiniz.Bende yatayım artık 😄 İyi geceler CA ekibi.
.net ve photoshop sorunlarınızı pm atabilirsiniz.Hile ile adam keserken alınan keyif hiçbişey de yok aga... 8)
.net ve photoshop sorunlarınızı pm atabilirsiniz.Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap