WoW O.o Mükemmel bi çalışma olmuş. Artık denenecek yerin kalmamış senin bence. Global olma waktin gelmiş 😄 Yetkililer duyun sesimizi 🤤 🤤 🤤
Bende öğrenicem sana rakip olcam 🍿 🤘 🤘
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
süper ötesi olmuş bu verdiğin emeğe değmiş gerçekten moderatör olmak için çok sağlam adımlar atıyorsun en kısa sürede sana hoşgeldin topici açmak istiyorum ^^ 🤤
Gayet başarı ve kararlı adımlar. Sen bu işi öğreneceksin ve biliyorum diyenlere parmak ısırtacaksın (:
ellerine sağlık black güzel bir pro. olmuş fakat 2 soru sormak istiyorum izninle...
1. - Resim Silinmiş.
buradaki simge değişecekmi?(sol taraftaki) kötü durmuş sitenin logosu daha güzel olurdu..
2. bu pro. ile arşive eklediğimiz klasörlerin masaüstünde görünen simgesi nasıl ?
cevaplarsan teşekkür ederim
Acba Kulldınğı Winrar'ın API'lerimi Eğer Winrar veya Winzip'in API Lerini Kullandıysan Yanında Winrar veya Winzip in Setup Dosyalarınıda Vermeyi Onutma Veya Bir Enjector yap o Enjector ile Winrar'ın API lerini Syste32 nin İçine Atsın...Winrar'ın Veya Winzip i Kurmadan Rahat Rahat Kullansın Herkez...Windows'unda Kendine Sıkıştırıp Çıkarma Modulleri Var Fakat Gördüğümüz G,b, Profesyonel Değil Adamlar Buna Vista'da Bile Dikkat Etmemişler...Sadece Sıkıştır ve Çıkart...Emeğine Sağlık...Yinede Gsl Olmuş...Eğer İstersen Sana Bir Tavsiyem Var...Bana bir Ö.M Atıver Ordan MSN Felan Hallederiz İşte...
Log in to write a reply.
Log In