sağol ama xp nin orjinali daha güzel ❤️
EXL Mouse İşaretcisi [YENİLENDİ]+Kişisel
· 31 Replies · 3.7K views 0 reading · Page 2 / 2
Replies
herkezin görüşü farklı ama ben sıkıldığım için böle bişey aklıma geldi
İstek üzerine Mouse yapılır
İstek üzerine Mouse yapılır
Logitech'de mi çalışıyorsun, A4Tech mi ?
İstek üzerine Mouse yapılır
Logitech'de mi çalışıyorsun, A4Tech mi ?
naptın ağa sen yaa
İstek üzerine Mouse yapılır
Logitech'de mi çalışıyorsun, A4Tech mi ?
naptın ağa sen yaa
istek üzerine mause yapılır.
>.>
Arkadaşa çalışması için imkan sağlayın 🎅 kolay gelsin hacım ^^
Eline sağlık güzel olmuş
mouse derken hardware deil hem o şirketlerin mouse işaretcisi yaptığını zannetmiyorum(olabilirdde bi bilgim yok) ama ben bulduğum photo düzenleyici prog benzer bi prog u kendim öğrendeim yapmaya çalışıyorum işte cnm sıkıldıkca
aynen fena deıller elıne saglık eyer uclarını daha sıvrı yapsaydın mouseye daha yakın olurdu daha fazla kısı ındırıdı 😉
X
X_HeaveN_X
⭐ 16y
kenarları keskin yapmamın sebebi seçerken kolaylık olması ve kullanana rahatsızlık vermemesi yoksa insanı rahatsız ediyordu
Log in to write a reply.
Log In